blinddoek yay or ney?
- Ravelijne
Re: blinddoek yay or ney?
@eireanne: Ah, love to hate. Ja, dat kan ook nog, idd. 

- kitten
Oeh!! Subbie 1 oordopje indoen geeft dus ook leuke effecten!elise schreef:Ik bedenk me net trouwens dat ik in eerste instantie zeker niet rustiger wordt van een blinddoek.
Ik ben aan 1 oor doof, dus ik hoor nooit wáár geluid vandaan komt.

Sluit me volledig aan bij anneeireanne schreef:Yay please !
of gewoon m'n ogen dicht mogen houden.
Maar dat is wel de makkelijke weg. Het wordt pas echt ongemakkelijk als ik oogcontact MOET houden...

Voor mij kan allebei leuk zijn, Bij sommige dingen vind ik het veel leuker als mijn sub een blinddoek om heeft, bijvoorbeeld als ik met kaarsvet op zn borstkas aan het spelen ben, zodat hij niet ziet aankomen waar het terecht komt en alleen nog maar kan luisteren naar waar ik loop enzo.
Maar bij andere momenten is het ook wel leuk als hij wel dingen kan zien, als hij me ziet aan koemn lopen met de cane of een gemene zweep ofzo, zodat hij alvast kan instellen op wat komen gaat, en de blik die er dan bij komt die zou ik dan niet willen missen.
Maar bij andere momenten is het ook wel leuk als hij wel dingen kan zien, als hij me ziet aan koemn lopen met de cane of een gemene zweep ofzo, zodat hij alvast kan instellen op wat komen gaat, en de blik die er dan bij komt die zou ik dan niet willen missen.
- Sabrina
Ik vind een blinddoek zeker yay! Het zorgt dat ik niet meer zo stilsta bij wat er allemaal om me heen gebeurt, en dat ik me beter op het spel kan concentreren. Dat laatste is bij mij nogal 'ns een issue *kuch* ADHD *kuch*, dus alles wat me kan helpen me te concentreren, is mooi meegenomen. Daarnaast zorgt 't er bij publiekelijk spel voor dat ik soms heel even een enkele seconde kan vergeten dat mensen kijken. Die ene seconde is al geweldig op zo'n moment
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
beidde zijn leuk. En ben ook gek geworden op een hood. Dat is iets wat veranderd is in de jaren. Vond eigenlijk nooit mooi om te zien maar eenmaal gedaan wow super om te zien. En nu een hele mooie van rubber die heerlijk helemaal om het hoofd heen sluit wow.
Maar ja aan de andere kant heb je de ogen en die kunnen op diverse manieren kijken en dat is ook heeeeeeeel lekker. Gelukkig kun je het makkelijk afwisselen
Maar ja aan de andere kant heb je de ogen en die kunnen op diverse manieren kijken en dat is ook heeeeeeeel lekker. Gelukkig kun je het makkelijk afwisselen

- Heerscher-vd-nacht
Beide heeft op zich wel iets.. Moeten toekijken wat je allemaal aangedaan kan/zal worden of tijdens een spel oogcontact moeten houden(kansloos) is best heftig maar met een blinddoek worden de meeste sensaties behoorlijk heftiger. Dus een yay vóór blinddoeken
Ik heb er geen ervaring in maar een hood lijkt me vreselijk depersonificeren, en daarom niet zo leuk.
Ik heb er geen ervaring in maar een hood lijkt me vreselijk depersonificeren, en daarom niet zo leuk.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Ja, dát vind ik er ook bij, naast het feit dat ik het vreselijk eng vind. Gewoon heel erg eng. Bang, Angst. Huiverig. Vrees.jongetje-vd-nacht schreef: Ik heb er geen ervaring in maar een hood lijkt me vreselijk depersonificeren, en daarom niet zo leuk.
Had ik al gezegd dat ik er bang voor ben?
Blinddoek... ja erg YAY!
Maar een hood... YAAAAY!
Zelfs een hood waarin ik kan zien, praten en door mn neus ademen vind ik erg restricting.
Errug fijn.
Maar een hood... YAAAAY!
Zelfs een hood waarin ik kan zien, praten en door mn neus ademen vind ik erg restricting.
Errug fijn.
Ik ben zelf zeker voor een blinddoek. Als ik alles om me heen kan zien, en dan vooral de huiselijkheid van m'n appartement, heeft het veel minder sfeer dan dat ik in het donker zit en geen idee heb wat er gebeuren gaat... Daarnaast is het superspannend om m'n Top weg te horen lopen om weer andere goodies te gaan halen. Fan dus!
Het licht aan mijn bui. Maar lieveheersbeestje word best wel vaak geblinddoekt. Yay dus.
Als dominant vind ik het vaak wel lekker om een subje hulpeloos te maken. En een blinddoek hoort daar zeker bij!
Als dominant vind ik het vaak wel lekker om een subje hulpeloos te maken. En een blinddoek hoort daar zeker bij!
juist JefWee...
je haalt mijn gedachten uit mijn hoofd (woorden uit mijn mond)
YAY dus, zonder verder na t denken
en dan ook nog 'het geluid' dimmen of volledig weg te nemen door hoordimmers op te zetten (hoordimmers die in de tuinbouw gebruikt worden om bij het snoeien het lawaai van aangedreven snoeischaar maximaal te dimmen) ... heerlijk toch!
je haalt mijn gedachten uit mijn hoofd (woorden uit mijn mond)
YAY dus, zonder verder na t denken
en dan ook nog 'het geluid' dimmen of volledig weg te nemen door hoordimmers op te zetten (hoordimmers die in de tuinbouw gebruikt worden om bij het snoeien het lawaai van aangedreven snoeischaar maximaal te dimmen) ... heerlijk toch!
ik ben ook voor..
al is t maar omdat ik anders stiekum om me heen probeer te kijken wat er nu weer gebeurd..
ik voel me hulpelozer met blindoek..hoewel aan bijna eind van het feestje blindoek afdoen ook heel goed kan zijn
en subje laten zien hoe ze er bij staat..ook wel een hele goede
maar ik blijf dus vòòr
met een behalve als... erbij
liefs
scorpi=lotus{H}
al is t maar omdat ik anders stiekum om me heen probeer te kijken wat er nu weer gebeurd..
ik voel me hulpelozer met blindoek..hoewel aan bijna eind van het feestje blindoek afdoen ook heel goed kan zijn
en subje laten zien hoe ze er bij staat..ook wel een hele goede
maar ik blijf dus vòòr
met een behalve als... erbij

liefs
scorpi=lotus{H}
Yesss een blinddoek, jay! Lekker minder afgeleid worden, zweven gaat gemakkelijker, het voelt veiliger, geen geile of afkeurende blikken van omstanders hoeven zien (die laatste gebeuren eigenlijk niet, maar lijkt me heel erg..)
Nadeel is inderdaad wel het afzakken, En wat ik ook een nadeel vind is dat het allemaal plakkerig en nattig wordt als ik moet huilen. Bij een niet-stoffen, strakke blinddoek blijven de tranen een beetje in mijn ogen hangen en binnen 5 minuten zie ik er helemaal niet meer uit (pandabeertje met opgezwollen ogen).
En een hood heb ik nog nooit gehad. Lijkt me wel erg geweldig (al gaat natuurlijk wel je hele make up naar de haaien.. ok I admit, ik ben een ijdel tutje
)
Nadeel is inderdaad wel het afzakken, En wat ik ook een nadeel vind is dat het allemaal plakkerig en nattig wordt als ik moet huilen. Bij een niet-stoffen, strakke blinddoek blijven de tranen een beetje in mijn ogen hangen en binnen 5 minuten zie ik er helemaal niet meer uit (pandabeertje met opgezwollen ogen).
En een hood heb ik nog nooit gehad. Lijkt me wel erg geweldig (al gaat natuurlijk wel je hele make up naar de haaien.. ok I admit, ik ben een ijdel tutje