Het grote WTF-topic
- Sabrina
Re: Het grote WTF-topic
Volgens mij niet, gewoon een stom wijf wat de sociale vaardigheid mist om normaal met collega's om te kunnen gaan. Maakt het ook niet beter...
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kwalijk hoor van die collega. Niet een lesje social media, maar een lesje collegialiteit zou denk ik wel op zijn plaats zijn 

- puppie
Dan moet je geen collega's toevoegen op je facebook paginaGuardian_s schreef:En een lesje scheiding werk/privé!

Hé dat is een echte Nederlandse reactie, het probleem bij het slachtoffer neerleggen 

- kitten
Ik vind het meer een Deense reactie.
- Sabrina
Want als je collega's toevoegt, kun je verwachten dat ze kritiek op je werk gaan uiten en plein publique?puppie schreef:Dan moet je geen collega's toevoegen op je facebook paginaGuardian_s schreef:En een lesje scheiding werk/privé!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Lijkt me niet, je voegt ze toe met het vertrouwen dat ze a: weten hoe social media werken en b: dat ze weten hoe je werk en privé gescheiden houdt!
Klaarblijkelijk kan je daar bij deze collega dus niet op vertrouwen, prima reden om haar te verwijderen zou ik zeggen.
Klaarblijkelijk kan je daar bij deze collega dus niet op vertrouwen, prima reden om haar te verwijderen zou ik zeggen.
- puppie
Nee Sabrina, dat typte ik niet.
Ik reageerde op de werk en prive gescheiden houden van Guardian.
Als je werk en prive gescheiden wil houden moet je geen collega's op je (prive) facebook toevoegen.
Een collega die je op je wall op je punt wijst is niet tof.
Ik reageerde op de werk en prive gescheiden houden van Guardian.
Als je werk en prive gescheiden wil houden moet je geen collega's op je (prive) facebook toevoegen.
Een collega die je op je wall op je punt wijst is niet tof.
- Crownless
Over slachtoffer dader maken: Nederlands? Deens? Leg eens uit?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
En als je dan collega's hebt waar je ook privé sociaal contact mee hebt, die mag je dan ook niet toevoegen?
In dit geval is het heel duidelijk, die collega is waarschijnlijk een n00b en een workaholic
In dit geval is het heel duidelijk, die collega is waarschijnlijk een n00b en een workaholic

Ik hoef de krant maar weer open te slaan in Nederland en ik lees weer een artikel over een rechtszaak waarin de rechter besloten heeft de dader te belonen en het slachtoffer te straffenCrownless schreef:Over slachtoffer dader maken: Nederlands? Deens? Leg eens uit?

En dan heb ik het nog maar niet over het geraaskal van sommige advocaten.
Dat was mijn grondslag voor deze opmerking.
- Sabrina
@puppie: Ik zei ook niet dat je dat zei, ik vroeg me gewoon af of dat was wat je bedoelde. 
Enne, die collega is verre van workaholic, is vooral ontzettend oncollegiaal en een stom wijf, maar doet zelf 't liefst zo min mogelijk voor d'r werk. Maar da's een ander verhaal.

Enne, die collega is verre van workaholic, is vooral ontzettend oncollegiaal en een stom wijf, maar doet zelf 't liefst zo min mogelijk voor d'r werk. Maar da's een ander verhaal.
- tessie
- Contacteer:
Dan zou ik dr sowieso verwijderen, wat heb je aan zo iemand op je FB?
- kitten
En ik zei Deens, omdat ik het onwijs suf vind om dat dan aan een nationaliteit op te hangen, alsof iedereen met die nationaliteit dezelfde karaktertrekken heeft. En ik gok dat Denen er niet veel in verschillen. Waarom Denen? Omdat het kon. Vrij willekeurig.