Ok, ik heb het gespeeld. Met Bryan die naast me zat. Het doel is: verzamel 8 blaadjes papier. Ik had er 4. En toen gebeurde er iets. En ik gilde heel erg hard! En toen drukte ik twintig keer op de escape-toets.
Wie komt er verder? (het spel is gratis btw, dus geld is geen excuus ).
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Doet me denken aan de japanse horror game die ik op mijn Xbox(classic) heb. Daar heb ikhef eerste level niet eens van gehaald. Ronddwalen in een oud landhuis waar geesten opduiken die je moest verslaan door er foto van te maken. Maar de force feedback simuleert een hardslag die sneller gaat als het spannend wordt, dat is heel effectief kan ik men.
Vond met opruimen van de week mijn xbox. Het beestje is ruim 10 jaar oud (eerste generatie met nog de grote controller) en doet het nog! Alleen jammer dat ik mijn JetSet Radio en Halo games mis, zitten vast in een andere doos. Nog geen enkele game uitgespeeld.
Ik heb zo'n hele oude gameboy (die grijze), een mini, een color, een Advanced en een DS. En er komt misschien ook nog een 3DS, want in oktober komt er een nieuwe Pokemon game uit
Als iemand ooit eens ergens een ZX81, bij voorkeur met 16k module ziet liggen voor weinig, dan houdt ik me aanbevolen
Zelfde geldt eigenlijk ook voor een C64
Wij hebben een game boy, een game boy pocket, een game boy advance, een NES, SNES, N64, Playstation 1, Playstation 2, Wii en Xbox 360. Vooral die laatste twee en de SNES worden veel gebruikt, de rest ligt vooral stof te vangen.
Edit: Oh, en een Game Gear! De old school handheld van Sega.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You