dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Voleuse

Re: dromen over ws topic

Bericht door Voleuse »

Lol, das een lekker uitgebreide beschrijving ;). We willen natuurlijk weten wat je droomde!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
nijntje

Bericht door nijntje »

Nu ben ik nieuwsgierig Peter, vertel eens?
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Niets zorgwekkends, ik ben het alweer vergeten.
Geniet van de positieve momenten.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde vannacht dat kitten "Soft kitty warm kitty" compleet op haar rug getatoeërd had. Het was helemaal in mooi script, zodat het net leek of er iets heel diepzinnigs stond. En dan ging je het lezen, en dan was het zoiets sufs en dat was de grap :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

:shock:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik droomde laatst over Heerscher. We moesten samen tegen kinderen een 'verhaaltje voor het slapen gaan' vertellen. Hij zou beginnen en ik deed de stemmetjes. En toen begon hij met 'er was eens een dierenarts' en het kwam erop neer dat die dierenarts heel onhandig tegen mevrouw Jansen vertelde dat haar kat was overleden, terwijl ik een hysterisch huilende mevrouw Jansen speelde terwijl ik hem aankeek met zo'n blik van 'wat de fuck ben je aan het doen? Dude!'.
Die kinderen in shock, en Heerscher haalde zijn schouders op, keek verslagen en zei 'je weet toch dat ik niks met kinderen kan.'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
leonietje

Bericht door leonietje »

Lol
nijntje

Bericht door nijntje »

*ligt in een deuk om hoe Crownless haar hoofd werkt* En om het beeld van Heerscher dat ze zo volledig voor zich ziet!
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik droomde vannacht dat ik bij tessie en jay overnachtte, in de woonkamer (wat ik op dat moment ook deed) en opstond om naar de wc te gaan en toen deed ik de deur naar de gang open en daar stond hun filipijnse werkster. En die duwde me een kom yoghurt met muesli en fruit in mn handen. En toen kwamen tessie en jay naar beneden en die vonden het helemaal niet raar dat ze zomaar ineens een filipijnse werkster hadden, dat was toch heel gewoon? Soms had je er ineens een.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Crownless

Bericht door Crownless »

Lol. Ik wil ook wel een 'ineens' werkster. Is weer eens wat anders dan 'de kaboutertjes'.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

OOhh laat dat een voorspellende droom zijn!!! :D
Mack

Bericht door Mack »

Jaaaaha, spontaan optredende Filipijnse werksters... Wij zijn voor! :schater:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Peter en lotus gingen trouwen en ik ging met de trein naar colet om samen met haar naar de bruiloft te gaan. De bruiloft was hier in mijn woonplaats. Ik ging naar colet om bij haar in bad te gaan. Colet had een bijzondere badkamer, namelijk een soort voorbad waar je eerst in ging zitten om voor te warmen en dan daarna ging je in het grote bad. Ik plonsde in het grote bad terwijl Midi en Maxi gezellig even kwamen kletsen. De man van Maxi wilde ook kletsen maar dat mocht niet van Midi. Hij mocht wel de deur opendoen en vanuit de deuropening meepraten.
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

hoe krijg je het toch gedroomd......
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik wilde ergens heen, maar nijntje in haar leren motorpak versperde mij de weg. Er ontstond een worsteling, ze gleed uit in de sneeuw en ik kon verder.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie