WS valt af!
Re: WS valt af!
Ik ben de afgelopen drie weken iets meer dan 3 kg kwijtgeraakt. Vind het wel heel erg moeilijk om van alle lekkere dingen af te blijven. Hihi.
Morgen moet ik weer naar de Weight Watchers bijeenkomst, dus dan zal ik weer eens wat resultaat neerzetten.
- kitten
Ik heb ook op dinsdag weegdag.
- kitten
84,6, da's 2,3 kilo minder. Da's wel een heel enthousiast begin in een week.
Ik gooi het deels op succes en deels op niet secuur wegen of zo 

schoon aan de haak? Ik vind het een hele prestatie kitten! Goed begin, ook al zou het niet secuur wegen zijn, toch een leuk begin
- lunaaa
Klaar mee. In september 2011 woog ik 76 kilo en ik ben toen 7 kilo afgevallen, waar ik superblij mee was. Toen langzaamaan weer naar 72 gegaan, maar nog steeds prima. Maar door stoppen met roken weeg ik nu weer meer dan destijds, namelijk 77 kilo.
Ben toen afgevallen met behulp van weightwatchers online. Heb nu een combipas aangeschaft, denk namelijk dat ik best weet wat ik wel en niet moet doen, maar ik mis de stok achter de deur. Hopelijk werkt dit, vanavond eerste bijeenkomst.
Ben toen afgevallen met behulp van weightwatchers online. Heb nu een combipas aangeschaft, denk namelijk dat ik best weet wat ik wel en niet moet doen, maar ik mis de stok achter de deur. Hopelijk werkt dit, vanavond eerste bijeenkomst.
Succes lunaa, je bent samen met kitten en mij de 3e met de combipas.
- lunaaa
Das mooi! Jij bent er al heel veel mee afgevallen toch? Ik vrees voor de weegschaal vanavond, hopelijk geeft ie niet drie keer zoveel als thuis aan.
- eireann
- Site Admin
WS valt af!
Ik heb de combipas ook overwogen, maar vind 50 euro per maand teveel .
**Self Rescuing Princess**