WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Per maand. Ik heb alleen een aanbieding genomen van 3 maanden, want dat scheelde inschrijfgeld.

En activiteitenpunten gaan per week. Maar als je op maandag flink sport en je hebt op dinsdag weegdag, dan heb je op dinsdag dus ook je reset en zijn ze weer weg. :clown:

@Anne: zulke maaltijden heb je hier dus niet. :nopompom: Maar ik vond wel dit: How many weight watchers points is 2 scrambled eggs?
According to a Weight Watchers blog, two scrambled eggs is 6 points. That's with any sort of oil or butter to cook with. Without any oil/butter, it would be 5 points. Four scrambled eggs would be 12 points if cooked with oil or butter and 10 points if cooked without oil or butter.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Niet Nederlands? Ik eet zo vaak roerei.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
puppie

Bericht door puppie »

Weight watchers hanteert wel een paar speerpunten, als je die niet elke dag volgt val je ook niet optimaal af.

8 glazen water per dag
300 gr groente
200 gr fruit
2 porties zuivel
2 porties vet
kitten

Bericht door kitten »

Klopt, daar ben ik niet zuiver in, want ik drink geen water. Ik wist trouwens niet dat het 300gr groenten was, dat is wel erg veel. Ik vond de 200 van het voedingscentrum al zo veel! Maar de rest haal ik best aardig, als ik het zo zie en qua vocht reken ik gewoon de punten die staan voor wat ik wel drink.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Hoe veel punten had jij de thee met melk en suiker gegeven?

Zo zeg, vandaag schandalig over m'n punten heen.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

2 punten. 1 voor de melk en 1 voor de suiker (1 theelepel/5 gram).
puppie

Bericht door puppie »

Ik telde 8 glazen drinken, wat bij mij vaak neerkomt op thee en water, maar het gaat vooral over de vochtinname.
En zuivel eet ik heel slecht, dus daar heb ik me ook nooit helemaal aan gehouden.
kitten

Bericht door kitten »

Dan haal ik 8 glazen volgens mij nog steeds niet... Zeker als je koffie niet mee rekent (want dat onttrekt juist vocht). Ik heb wel gelezen dat licht "verontreinigd" water beter opgenomen wordt. Een druppel siroop is al genoeg, maar puur water neem je dus blijkbaar minder goed op.
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

op mn eigen weegschaal, schoon aan de haak uit bed vandaan 90,4 (91,8 vorige week)
Vandaag bij dietiste geweest om wat voedingsadviezen te krijgen en beetje stok achter de deur en motivatie te vinden. Wordt geen Atkins omdat dat een te grote wijziging van mn eetpatroon zou betekenen, ga ik toch nooit volhouden en dus geen zin om aan te beginnen Ik ben echt een brood en aardappeleter, dus dan atkins gaan doen betekent dat dat weg zou vallen en dat is ongeveer wat ik bijna altijd eet. Dus gaan we zien hoe we met brood en aardappelen, maar verandering van eetpatroon toch een evenwichtiger/gezonder voedingspatroon kan krijgen

op haar weegschaal woog ik 91 kg
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb lieve collega's, al 2 mensen hebben aan me gevraagd vandaag of ik ben afgevallen. :)
MILF :grin_ani:
kitten

Bericht door kitten »

Da's altijd leuk om te horen. :) Klopt het ook?

En go phedre! :static: heb je er vertrouwen in?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

nog niet echt maar gaat wel goedkomen:) t moet gewoon omdat mn enkels mn gewicht niet meer willen dragen en zo raak je in een circel.. meer willen lopen met de hond om af te vallen, maar niet kunnen bewegen lopen omdat ik gewoon te zwaar ben. Dus die motivatie en het vertrouwen moet ik ergens vandaan gaan halen, ik hoop dat dietiste me daar dus beetje bij kan helpen.

t zwemmen weer oppakken wil nog niet erg lukken omdat laatste tijd gewoon aardig beroerd in mn vel zat en nergens energie voor had, de afgelopen weken en deze week ben ik weg op mn zwemavond, maarr daarna wil ik echt weer proberen die donderdagavond te blokken in mn agenda zodat die vrij blijft voor t zwemmen, dat is veel minder belasting voor mn enkels dan lopen en dan hopen dat t gaat werken en ik over poos toch echt weer lekker naar de dijk kan en ipv vn de hond veel laten spelen ook zelf weer flinke stukken te kunnen lopen met m.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb net gebrunched, best veel punten al en ik heb nog honger/ trek... Mijn eerste gedachte: als ik nu nog een broodje eet zijn mijn punten voor de dag zowat op! Even wachten.... Tweede gedachte: oh ja, fruit en zo is nul punten, dat mag wel! Ik voorzie daadwerkelijk een verandering in eetpatroon :)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

kitten schreef:Da's altijd leuk om te horen. :) klopt het?
Ik heb nieuw shirt aan.
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Wat ik ook wel doe als ik trek/honger heb, is eerst een glas water (evt met een beetje limonadesiroop drinken) als ik daarna nog zin heb, dan neem eerst fruit of groente (snoeptomaatjes) voordat ik aan iets begin waar ik punten voor moet tellen.
Plaats reactie