WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Ik zag net in de winkel rozijntjes en dacht, hey dat is vast goed om te eten en ik lust het! Heeft een doosje van 45gram 4 VIER! Punten... Wow.
**Self Rescuing Princess**
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

ImageUploadedByTapatalk1358341700.933964.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
lotus {P}

Re: WS valt af!

Bericht door lotus {P} »

goed bezig anne. Althans met de bananen en het water. Rijstwafels weet ik zo het aantal punten niet van.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Drie wafels voor twee punten, ik vind ze lekker dus vind het wel een fijne snack optie
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Da's dan een goede optie inderdaad.
kitten

Bericht door kitten »

Ik eet ook ineens weer veel meer fruit! :food: Soms zo, soms verschillende in stukjes, soms geraspt met een beetje kaneel en soms voor een puntje met wat magere yoghurt. Verbazend dat ik daar nu zo van kan genieten! :)
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Gister appels en manderijnen gekocht.

Heb nog niet het idee dat ik alles goed in de app zet. Vooral de hoeveelheden zijn lastig, dan hebben ze wel de maaltijd staan die ik heb gegeten maar staat er niet bij hoeveel het dan is voor het aantal punten, en ik heb een sterk vermoeden dat ik grotere porties eet dan gemiddeld. Maar dat laat ik maar even zo voor nu. Betere keuzes maken is ook al een goed begin. Vanochtend wel gewoon een dubbele hoeveelheid Special K ingevuld, daar red ik het niet mee met 6 eetlepels hoor!

van de drie dagen dat ik het nu doe (alle drie in Ierland) ben ik twee dagen over de daglimiet heengegaan en 1 dag er twee punten onder. En dat was zonder snoepen of slechte tussendoortjes.

Dadelijk op de fiets (met veel kleren aan!) een paar roamler opdrachtjes doen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik dacht dat je die punten perse moest opmaken?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Ja dat is wel zo, maar het lukte niet gister. Had er twee over.

Net veertig minuten gefietst, is vier punten verdient... Neem toch maar een kopje thee ipv warme choco! Anders ben ik ze gelijk weer kwijt!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ja, je moet eingelijk wel de dagpunten per dag opmaken. Als je er wat over heen gaat, dan gaat dat af van je weekextra of je active-punten
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ok, dat klinkt als een fijn systeem. Als ik moest afvallen zou ik weightwatchers doen ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind het de afgelopen 2 dagen best moeilijk, maar vooral omdat het avondeten niet zo georganiseerd was. En dus niet zo gezond. Dan gaat het al snel hard met de punten. Gisteren hadden we frietjes. Dan eet ik maar wat minder frietjes. Maarja, dan ben ik weer niet zo lang verzadigd. :-/ Maar ik ben van de chips afgebleven, go me!

@Anne: als ik punten overheb, neem ik warme melk voor het slapen gaan! :) Met anijs, honing en/of suiker. Of chocolademixpoeder.
puppie

Bericht door puppie »

Als je zelf friet bakt kitten, kan je beter de frideaal nemen dan de gewone friet.
Frideaal was 5 punten per 100 gr en de gewone 7 of 8 als ik me niet vergis. Scheelt toch weer :-)
chell

WS valt af!

Bericht door chell »

Ik ga ook weightwatchen vanaf morgen! Ik wilde eerst gaan lowcarben, maar blijf dat uitstellen wegens lastig. Dus nu aan de WW
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Met z'n allen!
Plaats reactie