Heb ik ook al zovaak gehad. Ik weet nu uit ervaring dat ik eerst een tijdje moet wachten met blokkeren etc. omdat hij in 80% van de gevallen wel boven water komt (ik check dan met internetbankieren of mn rekening niet leeggehaald is, want dan weet je het wel zeker natuurlijk).
Maar achteraf kan je er hopelijk wel om lachen, ik iig wel
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
JJV schreef:dinsdag iemand een uur zien doen over t online aangeven van een vernield slot/poging tot inbraak...
Dat ligt dan volgens mij aan degene die aangifte deed, want toen mijn fiets weg was, was de aangifte in een paar minuutjes gepiept. Zo snel zelfs, dat je gaat twijfelen of ze het wel serieus nemen.
Wat fijn Sabrina dat je 'm weer gevonden hebt. Er werd vanmorgen omgeroepen in treinen dat er zakkenrollers actief zijn. Dus ik schrok al. Van mij is weleens portemonnee gestolen. (met autopapieren erin). Je wilt niet weten hoeveel tijd het heeft gekost om dingen te blokkeren, aangifte te doen, opnieuw dingen aan te vragen.
Na een paar dagen belde mijn ouders dat iemand mijn portemonnee gevonden had. (sos nummer van hen stond op een pasje). Behalve contant geld en een strippenkaart zat alles er nog in. Ik kon nog net op tijd opnieuw aangevraagde dingen annuleren.
Ik kreeg de tip om bij een volgende keer (wat ik natuurlijk niet hoop), ongeveer een week te wachten met aanvragen van nieuwe papieren.
M.b.t. digitaal aangifte doen: dat kan in sommige gemeenten wel, in andere niet.
stomme rotjeuk! ga weg! en stomme pillen, doe je werk! ik wil niet mn handen eraf proberen te krabben, of mn voeten, of welk deel dan ook. Of na 2,5 uur slaap al wakker worden en zelfs de "huiljezelfinslaap"strategie proberen.
Bah.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh, jeuk is echt zo erg! Nog erger dan pijn. Wat soms werkt is aloe vera gel. Het doet niet echt iets aan de oorzaak in dit geval, maar het kalmeert vaak de jeuk eventjes. Je hoeft er geen wonderen van te verwachten, maar een klein beetje kortstondig relief is in ieder geval iets. Bij de apotheek kun je ook iets van haverzetmeel-poeder kopen voor in bad (of gewoon aanlengen en sponzen), het heet zoiets als avena sativa. Dat is ook kalmerend bij jeuk.
't Is wat Ravelijne zegt: Jeuk is erger dan pijn. De tips van Ravelijne zijn goed. Ik heb zelf altijd veel baat bij mentholproducten. De prikkel die dat geeft overstemt de jeuk. (op een veel prettiger manier). Kan je krijgen in de vorm van poeder. Heb je de huisarts nog gebeld?
Thanks voor de ideeen.
@juffie: ik vermoed dat de allergische reactie op Bisolbruis is. De levocetiriz zou moeten helpen, maar het wordt niet echt beter. Ook niet erger gelukkig. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld dat het niet echt hielp en toen kon ik naar de apotheek voor mentholgel. Dus dat smeer ik nu maar op iedere plek die jeukt. Heel handig, not. Het lijkt wel te helpen. Maar niet heel lang. M'n linkerhand begint nu al te jeuken en net 30min geleden nog helemaal ingesmeerd.
En ondertussen probeer ik studie dossier dat vanavond af moet maar zo goed en zo kwaad te doen zonder om te vallen van de slaap.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ik heb bij een allergische reactie op AB een nacht in bad doorgebracht, met natte handdoeken m'n rug afwrijven/jeuken, koud en warm wisselen, gek worden van de jeuk... Azijn werd toen ook aangeraden. Of het hielp weet ik niet, je bent dan zo wanhopig dat je in de gekste dingen gaat geloven, en ook nog mentaal gaat investeren in dingen die je doet 'want anders heb ik dat gekke ding helemaal voor niets uitgeprobeerd'...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you." - STM
"You can't trust everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
Arme arme skaoot . Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen... Knufff meis, stomme beestjes begone!!!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You