WS valt af!
- juffie
- Site Admin
Re: WS valt af!
Daar schijnt echt heel veel suiker in te zitten, dus misschien ook niet zo handig om te drinken.
- juffie
- Site Admin
- kitten
Ik heb nu wel Crystal Clear, maar da's weer met zoetstoffen. Ik vrees dat je er niet aan ontkomt. 

- Ravelijne
Het wisselt het heel erg per merk hoeveel suiker er in vitamine water zit. Er zijn er ook met agave siroop als zoetstof. Dat is wel een fruitsuiker, maar wel een 'langzame' en dus meer verantwoorde. Die zijn ook lang niet zo zoet als die gewoon met suiker, maar wel lekker (vind ik).
- eireann
- Site Admin
Ik niet dat ik m'n punten vandaag opkrijg, al zullen de frietjes en het broodje kroket wel helpen...
Ook nog geen water gedronken en geen fruit gegeten.
Toch trots, DB is naar de winkel en vroeg wat ik wou en ik wou mergpijpjes. Maar ik bedacht me en nu neemt ie rijstwafels mee.
Ik heb wel dorst geloof ik. Heb uit ierland een fijne waterfles meegenomen van een liter. Die ga ik maar eens vullen.
Ook nog geen water gedronken en geen fruit gegeten.
Toch trots, DB is naar de winkel en vroeg wat ik wou en ik wou mergpijpjes. Maar ik bedacht me en nu neemt ie rijstwafels mee.
Ik heb wel dorst geloof ik. Heb uit ierland een fijne waterfles meegenomen van een liter. Die ga ik maar eens vullen.
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Wow, ernstig door de punten heen zelfs. Broodjes kroket en frietjes worden niet gewaardeerd door WW.
Ach, ben al lang blij dat ik geen drie pakken koekjes en vier zakken maltesers naar binnen heb gewerkt.
Ach, ben al lang blij dat ik geen drie pakken koekjes en vier zakken maltesers naar binnen heb gewerkt.
**Self Rescuing Princess**
Qua light frisdrank: ik drink elke werkdag 1 blikje cola light. Ik kak zo in na mijn lunch en dan is een blikje koude cola light op mijn bureau echt een oppepper. Mijn dietiste keurde dit ook niet af en zei dat ik daar gewoon mee kon doorgaan zolang het light was en bij 1 blikje per dag bleef. Voor de rest drink ik gewoon water. En nu extra veel water want ik zit weer aan de vezelpillen, ik heb nu regelmatig 4 dagen dat ik niet moet poepen. :S Dat helpt ook niet bij 't afvallen.
- kitten
@Anne: Zo is dat! Heel terecht.
@Vode: als het eenmaal los komt, ben je dan wel meteen gewicht kwijt?
Ik heb tot nu toe een goede dag. Iets te goed... Ik wilde zuinig aan doen, want ik heb vanavond een feestje waar ongetwijfeld nootjes op tafel komen, maar nu heb ik dus 13 punten over!
Dat wordt lekker een écht colaatje bij de pindaatjes! 
@Vode: als het eenmaal los komt, ben je dan wel meteen gewicht kwijt?
Ik heb tot nu toe een goede dag. Iets te goed... Ik wilde zuinig aan doen, want ik heb vanavond een feestje waar ongetwijfeld nootjes op tafel komen, maar nu heb ik dus 13 punten over!

Er zijn ook van die kleine mini blikjes cola, is maar 1 punt, dus ik mag van mezelf 1 blikje per dag. En ik heb het er voor over om dan op andere dingen te bezuinigen qua punten
Dan ben ik ook echt gewicht kwijt ja, als het echt loskomt dan heb ik diarree of 2 dagen op een rij flink poepen (TMI
) en dan weeg ik ook ect minder.
Als ik weer zo verstopt ben dan loopt t langzaam op. Een kleine stoelgang (die vaak ook moeilijk gaat) verschilt niets qua gewicht,
Meestal komt het allemaal los in 't weekend. Ik wijd het aan change of scenery/food dan ofzo. Hopelijk slaan de vezelpilletjes snel aan, ze doen er langer over dan vorige keer.
Het voelt voor mij iig wel belangrijk in het afvalproces, een regelmatige stoelgang.

Als ik weer zo verstopt ben dan loopt t langzaam op. Een kleine stoelgang (die vaak ook moeilijk gaat) verschilt niets qua gewicht,
Meestal komt het allemaal los in 't weekend. Ik wijd het aan change of scenery/food dan ofzo. Hopelijk slaan de vezelpilletjes snel aan, ze doen er langer over dan vorige keer.
Het voelt voor mij iig wel belangrijk in het afvalproces, een regelmatige stoelgang.
- tessie
- Contacteer:
Toen ik net met Atkins begon, had ik ook veel last van obstipatie, echt heel erg. Maar nu slik ik per dag 2 vezelpilletjes en gaat het gewoon goed, gelukkig.
Tis met die vezelpilletjes wel even uitvogelen hoeveel je er per dag moet nemen. Tenminste, bij mij was dat wel. Je zou er eigenlijk 6 per dag moeten nemen, maar 2 voor het ontbijt werkt hier voldoende. Meer gaat ook weer niet goed
Tis met die vezelpilletjes wel even uitvogelen hoeveel je er per dag moet nemen. Tenminste, bij mij was dat wel. Je zou er eigenlijk 6 per dag moeten nemen, maar 2 voor het ontbijt werkt hier voldoende. Meer gaat ook weer niet goed

-
Ik doe 's morgens lijnzaad door de magere yoghurt. Dat werkt oom erg goed.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- kitten
Volg jij ook Atkins, Bitemarks?