WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
cinderella

Re: WS valt af!

Bericht door cinderella »

In Zweden hebben/hadden ze een soort spa rood met citrussmaak (citroen en grapefruit kan ik me in ieder geval herinneren, andere smaakjes weet ik niet meer) en die waren verder helemaal niet gezoet. Heb ik helaas in Nederland nooit gevonden. Wel doe ik af en toe een flinke bodem ongezoet vruchtensap in een glas en vul dat aan met spa rood. Heb je toch wat smaak eraan, en in elk geval geen toegevoegde suikers, en als het meezit nog wat vitamientjes.
toen doet er nu niet meer toe
leonietje

Bericht door leonietje »

Ik ben deze week 2kg afgevallen. Eigenlijk door alleen maar weer eens een week gezond te eten. Wat minder kaas te eten, minder te snoepen. En met oud en nieuw was ik beetje ziekjes en toen de thee met honing uitgevonden en die was zo goed bevallen dat ik dat bleef doen ook op mn werk. Nu mag ik van mezelf alleen 's avonds thuis nog 1 kopje thee met honing en de rest van de dag drink ik weer gewone thee zonder zoetigheid. Hopelijk kan ik dit gezondere patroon nog een week volhouden.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Goed hoor leonietje!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Staat je goed, vode!
En leonietje ook goed bezig!

Ik heb net een leuk jurkje gekocht bij steps! Ik pas daar nu gewoon in veel jurkjes! En je hebt daar geen spiegel in de paskamer, maar ik durfde er gewoon uit te komen en in die grote spiegels tte kijken. En de verkoopster kwam meekijken en ik voelde me niet eens ongemakkelijk. En ook echt wel grappig om mezelf eens goed te kunnen bekijken in die grote spiegels. Tbhuis hebben we alleen een vrij smalle, in de kast. Dus daar kan je jezelf echt niet goed in zien eigenlijk. Dus dit was de eerste keer dat ik mezelf eigenlijk eens echt goed bekeken heb sinds ik zoveel ben afgevallen. En nu zag ik t zelf ook wel. Op foto's dacht ik altijd dat t gewoon net een gunstige hoek was, of door het licht of weet ik veel wat. Maar nu kon ik t ook 'live' zien. Wel heel leuk! Woei!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

:static:!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Je ziet er ook echt supergoed uit tessie, zo knap van je!!

Hier gaat ie wel goed. Sinds dinsdag dus met ww bezig en heb 15 punten uit mijn weekbudget over. Denk wel dat ik ben afgevallen, dinsdag wegen dus. Morgen wel een ontbijt op mijn werk, ik mag twee broodjes en verder fruit. Probeer ik 's avonds wat minder te eten.
kitten

Bericht door kitten »

cinderella schreef:In Zweden hebben/hadden ze een soort spa rood met citrussmaak (citroen en grapefruit kan ik me in ieder geval herinneren, andere smaakjes weet ik niet meer) en die waren verder helemaal niet gezoet. Heb ik helaas in Nederland nooit gevonden.
Bar-le-Duc heeft iets dergelijks (klik). :)

Ik heb nu ook 15 punten over van mijn week budget, die ik morgen nog extra zou mogen opmaken. Ben benieuwd, dinsdag weer wegen!
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Ik heb er nog drie over. Vandaag veel punten gebruikt voor ongezonde dingen. Heb ook nog vijf beweeg punten over.

Had in Ierland nog aan je gedacht kitten, en expres geen ginger koekjes voor je meegenomen.
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Ow, die is wel dubbel... :shock: :lol: Dank je! :kiss:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Yeah 1e mijlpaal, ik ben onder de 100kg :static:

Vorige week maandag 102,2kg
Nu 99,2kg :static: :static:

Ik ben blij ... en niet alleen hierom trouwens ;) :mrgreen:
shareen_G

Bericht door shareen_G »

Gefeliciteerd schat :static: :static:
Waar een wil is, is een weg
nijntje

Bericht door nijntje »

Wauw, dat gaat snel!!

En ook een dikke vette :static: voor alle WW-mensen, want het vergt wel de discipline om alles in te voeren in je app!
kitten

Bericht door kitten »

Wel een stuk minder discipline als voorheen met dat papieren boekje. :)

Go Guardian! Ik heb vanmorgen de nieuwsgierigheid overwonnen. Morgen is weegdag, niet vandaag! :) Dus ik weet nog niet hoe afgelopen week is gegaan.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Goed begin guardian!
Ik heb gister de nieuwsgierigheid overwonnen, ook wennen maar 1 keer per week wegen!

Ik kom nog steeds ernstig te kort in de groente en fruit afdeling, moet je voor vitamine supplementen ook punten rekenen?
**Self Rescuing Princess**
chell

Bericht door chell »

Ik moet wel weer onwijs wennen aan de WW, maar merk wel weer waarom ik het vroeger ook een fijn systeem vond. Ik merk dat sommige dingen waarvan ik denk "oh die zijn best goed" dan ineens toch best veel punten blijken te hebben en andere dingen juist veel minder dan ik dacht.
Plaats reactie