WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Ik hoop dat ik over een maand of 2 nog zo hard ga, Anne! :) Hartstikke goed, zeker momenteel!

En Yay lunaaa!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik moet eten! heb alleen nog maar twee boterhammen met 1 eitje gehad.. niet genoeg.

maar wat...
**Self Rescuing Princess**
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Fruit?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
chell

WS valt af!

Bericht door chell »

5,5 kg is goed hoor al!

Ik heb echt te weinig gegeten en te weinig gedronken vandaag. Aan het werk op nieuwbouw locatie en daar is de koffie smerig en het water ook nog. Straks drink ik de kraan leeg denk ik
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik wil ook afvallen. Maar heb er niet de wilskracht voor op het moment. :| Heeft er iemand een grote portie wilskracht over??
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Goede en positieve berichten hier! :)

Momenteel (nog) niet Pluu, heb ik zelf nodig om dagelijks 's morgens vroeg te gaan hardlopen.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Hoe verdelen jullie je punten over de dag? Ik merk steeds dat ik denk dat het best ok gaat en dat ik dan met avond eten ineens er als nog over heen ga. Moet ik meer punten bewaren voor savonds? Of toch nog beter proberen op te letten savonds?

En maken jullie de week punten op?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik bedenk overdag wat ik savonds eet en hoeveel punten dat is. Dan verdeel ik de rest van de punten over de dag. En als ik er over heen ga, dan gebruik ik mijn weekpunten, die meestal niet op gaan (behalve als ik iets bijzonders heb)
chell

Bericht door chell »

Wij eten veel groenten bij het avondeten, dus dat is heel vaak niet zo extreem veel punten merk ik. Mijn valkuil zit 'm echt in snoepen en frisdrank.
kitten

Bericht door kitten »

Dat doe ik ook, ik bedenk zoveel mogelijk eerst mijn avondeten. En ook mijn weekpunten gaan meestal niet helemaal op. Hoewel, afgelopen week dus wel...

edit: en wat chell heeft, dat heb ik ook. Vooral snoepen en frisdrank zijn mijn boosdoeners. Dus mij helpt het veel thee te drinken en fruit ipv koek en zo.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

*diep ademhalen*

Vandaag de intake op de sportschool gedaan. En dat was niet best. Sterker nog, ben me kapot geschrokken. Ik wist dat het niet best was, maar zó slecht...

Ik weeg iets meer dan 100 kg, besta voor bijna 45% uit vet, heb een BMI van bijna 39, morbide obesitas en mijn vetgehalte rond mijn organen is veel te hoog. Daarbij heb ik een lichamelijke conditie van een vrouw van 44.

There, I said it.

Het roer moet écht om nu. :cry:
MILF :grin_ani:
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:hug:

Het roer moet nu echt om :static:

je hebt de moeilijkste stap, de stap van erkenning gezet. Er is een grote groep mensen die je steunen.

En je kan het. Je roer kan om. Stapje voor stapje.

:hug:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vandaag overigens wel 20 minuten op de fiets op de sportschool gezeten, wat apparaten gedaan en vanavond mijn wekelijkse uurtje Zumba gedaan. Mijn lijf weet niet wat het meemaakt joh! :shock:
MILF :grin_ani:
leonietje

Bericht door leonietje »

Wat anne zegt het begin is er en je hebt vandaag echt al fanatiek gesport! Echt goed bezig meis!
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Ik kan niet wachten tot de sneeuw weg is en ik elke dag kan fietsen of wandelen. (Gister gevallen, deed zeer !)
Plaats reactie