WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
tessie
Contacteer:

Re: WS valt af!

Bericht door tessie »

Bij Atkins mag je ook geen fruit en yoghurt, en ook geen honing of dingen als appelstroop, dus voor mij vallen die allemaal al af ;-)
Evy

Bericht door Evy »

Ja, als je echt streng Atkins doet, dan heb je waarschijnlijk aan veel van mijn recepten niks.

Ik val met het weglaten van koolhydraten als pasta, brood, aardappelen enzo gelukkig ook af.
Yara

Bericht door Yara »

Ik ga eens naar quinoa kijken, ik eet het nooit, maar klinkt als het proberen waard! Verder zijn er veel dingen inderdaad herkenbaar met wat ik eet. :) En recepten zijn altijd leuk ter inspiratie. :)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Bij mij werkt het helaas alleen als ik echt streng Atkins doe (fase 2). Ik zondig ook nooit, want dan gaat het gelijk al mis helaas.
Jay

Bericht door Jay »

Je mag met atkins ook geen Mango eten, dus dat helpt
Jay

Bericht door Jay »

Voor de mensen die de recepten van de spinazietaartjes en de aubergine rolletjes wilden, ik heb ze op FL staan in deze group https://fetlife.com/groups/31519" onclick="window.open(this.href);return false; (aan tafel). Mensen die geen FL hebben kunnen mij PM-en.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Het is in principe zo duur als je het zelf wil maken, met die aantekening dat groenten en vlees altijd duurder uitvallen dan een bord rijst of een paar boterhammen. Ik at ook geen mango, in mijn strenge low-carb tijd.
Evy

Bericht door Evy »

En het hangt af waar je 'vandaan' komt... Afhalen en uit eten is duurder...
Maar wat Ravelijne zegt, veel groente en fruit eten is inderdaad duurder dan aardappels en brood.
Alhoewel je, als je zorgvuldig inkoopt, bijvoorbeeld op de markt, niet eens echt veel kwijt hoeft te zijn. Alles in de (biologische) supermarkt kopen is inderdaad prijzig.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wow Evy, dat is een fikse lijst!
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

En de nieuwe week is begonnen:
Vorige week 99,2kg
Vandaag 99,4kg, weer zwaarder dus.
Het gaat lang niet meer zo snel als in de eerste weken, mijn lichaam lijkt zich aangepast te hebben aan de grote verandering.
Met name dit weekend is er weer wat bijgekomen zelfs, kan komen doordat ik zaterdagavond bij Phee's toch wel wat gezondigd heb, maar ook doordat ik zowel zaterdag als zondag bovenmatig veel water gedronken heb.
We gaan wel zien hoe het zich deze week voortzet.
skaoot

Bericht door skaoot »

Ouch, 98-99 met kleding aan. Eerst maar eens naar de 90 en dan verder...
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

Zet hem op skaoot!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Go skaoot, you can do it! Eerst naar de 95 is ook al een mooie tussenstap hè, kleine doelen en zo! :)
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb me paar jaar terug ook al eens naar omgeveer 85 weten te sporten, dus ik vind dat 90 minstens moet. Al vier ik bij 95 ook wel een feestje :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Serieus Skaoot? Dat had ik niet verwacht. Je oogt slanker. ;)

@Guardian: van veel water drinken kom je toch niet aan?
Plaats reactie