WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

-1,3 kilo :) hoera!

Nu mag ik 34 punten per dag.
**Self Rescuing Princess**
chell

Re: WS valt af!

Bericht door chell »

Helppppp! Er staat hier op werk echt een ENORME slagroomtaart in de koelkast.

:static: anne :static:
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Stoute slagroomtaart!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

WTG Anne!
nijntje

Bericht door nijntje »

Go Anne :static:

En Chell, je kunt het :static:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Succes chell! Je kunt er van afblijven, je kunt het, ik heb vertrouwen in je.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Jammer kitten!
En wat goed Anne!
En je kunt het chell!
MILF :grin_ani:
chell

Bericht door chell »

Ik ga echt de hele dag aan die taart denken... :nopompom:

*knaagt op rijstwafel*

Misschien neem ik gewoon een heel klein stukje, voor de lekker. Eigenlijk vind ik dat meestal ook wel voldoende, zo'n groot stuk is alleen maar baksteen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

1 punt slagroomtaart (van 100 gr) is 8 punten.
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ja slagroomtaart is dan ook wel meteen de slechtste die je akn eten volgens mij. Of je neemt 1 hapje voor de smaak, dat deed ik nog weleens. Kan je een beetje meedoen.
Ik heb nu het geluk dat ik dat soort dingen ook echt nog niet durf te eten, volgens mij gaat dat echt zo mis. Maar snap de verleiding echt wel hoor!! Succes!

Verder, goed bezig Anne!!
Jammer kitten, deze week weer een kans!
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Hey, 8 punten van je week extra af is best te overzien toch? Lekker van genieten en niet de hele dag dat vecht gevoel! Evt vanavond met de bus een halte eerder uitstappen :) heb je 1 of 2 punten terug verdient :)
chell

Bericht door chell »

Als ik neem, dan neem ik idd echt maar een klein stukje voor het lekkere, een groot stuk vind ik zonde, want zo hard gaat het nog niet met afvallen...
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Bedankt voor de tip madeleine. Nu ook gedownload, ben benieuwd of zoiets ook voor mij gaat werken. Ga het in ieder geval proberen :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik dacht, zo'n app, dat klinkt echt handig. En met zoveel mensen die atkins doen, moet er toch ook wel een atkins app zijn. Dus ik zoeken, en kwam al snel idd een atkins app tegen. Met carb counter en 1000 recepten! Helemaal goed dus! Dus ik die app geinstalleerd, helemaal blij, openen 'm gelijk. Klik op de carb counter. Moest ik eerst adobe downloaden. Oke, whatever. Ook gedaan. Weer op de app counter geklikt. Krijg ik dus gewoon een lijst van voedsel met daarachter hoeveel koolhydraten en hoevel calorieen etc. Duh :') Was niet helemaal wat ik verwachtte,dat kan ik ook wel gewoon in mn atkinsboek of online opzoeken natuurlijk. Niks wat lekker vanzelf alles voor je optelt ofzo.

Maar goed, er waren ook nog 1000 recepten, das ook altijd leuk natuurlijk! Dus ik klik op de recepten. Krijg ik een heeeeeele lange lijst, van ongetwijfeld 1000 recepten. Alleen geen index, niks klikbaar, gewoon alles onder elkaar. Begon met salades. Mja, En dat was al zoveel, dat ik het scrollen naar interessante recepten maar opgegeven heb. Whehe. Beetje jammer. App weer weggegooid.

Ben verder wel heel benieuwd hoe snel de kilo's die er door de buikgriep afgevlogen zijn, er weer aan zitten.

En goed bezig chell, klein stukje nemen kan idd best. (ik dacht trouwens dat slagroomtaart juist de minst slechte taart was..)
En jammer kitten, dat je iets was aangekomen, maar gelukkig niet veel. Komende week weer beter.

En ik weet niet meer wie de tip gaf van die knolselderij-puree... maar Jay heeft het gemaakt. En helaas vind ik het best vies. Eerste hapjes dacht ik nog: mmm best oke. Maar het werd steeds viezer, ook kaas hielp niet. Jammer!
Yara

Bericht door Yara »

Wat jammer tessie! Ik gaf de tip inderdaad. Het heeft inderdaad een specifieke smaak waar ik me kan voorstellen dat het minder lekker is.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Plaats reactie