WS valt af!
-
WS valt af!
Verzadigend is sowieso niet hetzelfde als onbeperkt. Maar, ja die maaltijd kost jou 15 punten als je uitgaat van die verzadigende waarde. Daarom check ik dat soort porties dus wel, want ik eet geen rijst ter waarde van 7 punten.
-
WS valt af!
Oh wacht nee, die andere ingrediënten moet je wel verdelen natuurlijk, je moet bekijken hoeveel jij daarvan eet. Ik bereken punten echt puur voor mijn portie dus.
- kitten
Re: WS valt af!
Ik vond M&M's juist schrikbarend! Die met pinda dan. 10 stuks was al 4 punten!nijntje schreef:Wist je dat 45g m&m's best veel is als je het gaat afwegen uit de familiezak? Da's bijna 2x zo veel als de porties die ik voor mezelf soms nam. Misschien was ik al best goed bezig!
Die alleen chocolade vielen mij erg mee. Ik had verwacht er minder te mogen. Was dus een meevaller. Maar ik ben al gewend om ze sowieso in kleine porties te eten.
- juffie
- Site Admin
Ik had vanmiddag een collega hier te gast voor overleg. Dus ik zette thee. Zegt Jerry: er zijn nog stroopwafels, da's misschien lekker bij de thee. Zonder nadenken neem ik er ook 1. Kost dat ding gewoon 4!!! punten!
En zo'n enorme liefhebber ben ik niet eens... Da's dus ook een eenmalige actie.

En zo'n enorme liefhebber ben ik niet eens... Da's dus ook een eenmalige actie.
MILF 

-
WS valt af!
Valt me nog mee eigenlijk, twee sultanas zijn ook 3 punten. Geef mij dan maar een stroopwafel 

- Sabrina
Dat had ik met twee tosti's gisteren. Twee porties (ik gok maar dat dat twee tosti's zijn) - 17 punten!!! Like wth?!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- eireann
- Site Admin
Ik gok dat de pizza 400 gram was, dat was dan 21 punten. En jeetje wat heb ik die lekker op zitten peuzelen! Hmmm. Dat vind ik dan wel belangrijk, dat als ik een keuze maak voor hoge punten, dat ik het dan ook echt lekker vind 

**Self Rescuing Princess**
- Jezebel
Niet dat ik meedoe, maar puur uit interesse: zijn twee boterhammen met ham en kaas dan ook 17 punten? Want ik maak tosti altijd gewoon van twee broodjes ham/kaas in de koekenpan, maar kan me niet voorstellen dat het ineens veel slechter is als de kaas gesmolten is en het brood gebakken...Sabrina schreef:Dat had ik met twee tosti's gisteren. Twee porties (ik gok maar dat dat twee tosti's zijn) - 17 punten!!! Like wth?!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
2 boterhammen - 3-4 punten
Kaas - 3 punten
Ham - 1 punt
Zit je aan 7-8 punten per tosti.
Dus 2 tosti's dan 17 punten.
Mag je dus geen boter gebruiken....
Kaas - 3 punten
Ham - 1 punt
Zit je aan 7-8 punten per tosti.
Dus 2 tosti's dan 17 punten.
Mag je dus geen boter gebruiken....
- Voleuse
Anders eet je een keertje saus zonder vlees? Pasta is echt een van de dingen waar ik vlees gewoon niet in misjuffie schreef:En wat jij net zei; de pastasaus voor 0 punten... Hoe doe je dat dan met gehakt/vlees?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
En dan dacht ik dat ik fanatiek bezig was, met elke ochtend een kwartier hardlopen 

t was vanavond weer mijn weegavond en er was weer 0,2 af. t Gaat niet snel, maar zo blijft het ook nog vol te houden voor mij.
- eireann
- Site Admin