jou beeld van een Domina/MRS

Gesloten
AET

jou beeld van een Domina/MRS

Bericht door AET »

Ik kwam onderstaande zinnetjes tegen.
ze droeg op mijn verzoek een strakke leren broek.(ja voor mij zeer belangerijk)
Wie is zij? De vrouw die met een gemene glimlach om me heen loopt. Niet het standaardtype Domina. Ik bedoel het type wat je op sbs6 ziet. Met de leren outfit en de hoge hakken. Nee, dat is aan haar niet besteed. Dat ze sneakers en een spijkerbroek draagt, maakt haar natuurlijk niet minder sadistisch.
Dat vond ik wel grappig. Ik ben ook wel benieuwd naar het waarom.

Anyhow dit leidde tot de vraag: "Hoe ziet in jou visie/fantasie jou Domina eruit?"
En is ze heel streng/hard of niet? (karakter kenmerken)/ Wat heeft ze aan?
Ik ben met name ben ik benieuwd naar het waarom.
kitten

Re: jou beeld van een Domina/MRS

Bericht door kitten »

In mijn fantasie ben ík de domina en ik heb nou eenmaal veel met teasen.
En dat gaat makkelijker met jarretels dan met sportsokken.
Mijn beeld van een Domina is Dita von Teese!
Wever

Bericht door Wever »

Voor mij is het enige belangrijke dat ze er (zichtbaar) plezier in heeft. Een sadistische grijns...glimmende oogjes...dat soort dingen. Hard en streng mag gerust, maar als dat gespeeld is, is het gewoon een afknapper.
Ik ben geen fetisjist...wat ze wel of niet draagt zal me worst wezen (dat ik iets mooi vind betekent nog niet dat ik het vind bijdragen aan haar dominantie).
JJV

Bericht door JJV »

sta naast (achter) wever in deze.
zichtbaar plezier.. Gevat.. Zelfbewust.. En of dat dan in leer op hakken of in trainingspak op de sofa is...

overigens zal niet elke dame met grijns en zelfbewustheid mijn triggers raken... Maar da's ander verhaal
~\v/~
Guilty

Bericht door Guilty »

In de gevallen dat ik weleens nadenk over Dommes... doet kleding er totaal niet toe eigenlijk. Ik heb niet zoveel met fetish outfits. Spijkerbroek en T-shirt zou eigebnlijk best prima zijn. Beetje sexy kleding maakt het nog wat spannender. Maar op strak latex of leer zou ik eigenlijk niet zo zitten te wachten.
Moralia

Bericht door Moralia »

Ik kan alleen maar vertellen hoe ik mezelf het liefst zie als Domina/Mrs en dat is dus wel de complete 'standaard' look in Leer en/of Latex, lak, hoge hakken vaak laarzen maar soms ook schoenen. Als ik mijn fetish kleding aantrek kom ik gewoon helemaal in de juiste stemming en kan ik me enorm verheugen op de eerste blikken van mijn slaaf als hij mij al helemaal klaar voor de start ziet als hij bij me is. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet kan domineren in iets anders dan fetishkleding, maar het gevoel om meteen al met 1-0 voor te staan en de kick van het dragen, voelen en ruiken er van is voor mij erg belangrijk.

Ik zou het zelf dus erg jammer vinden een slaaf te hebben die het om het even is wat ik ook aantrek, ik vind het gewoon heel belangrijk dat wat ik draag wel degelijk effect heeft.
Moralia

Bericht door Moralia »

Ha ha nou ik ben dan wel van de fetish outfits maar kijk zelden zuur of ontevreden, knot sla ik ook over, en ik begrijp zeker wel welk beeld je voor je hebt.
elise

Bericht door elise »

Qua uiterlijk is mijn D vooral een gewone normale vrouw, geen spannende outfitjes van lak leer rubber etc. maar gewoon gewoon.
Dat kan extra leuk aangekleed zijn omdat er een feestje is, maar net zo makkelijk een luie zondag in een pyama/huispak of versleten joggingpak, gewoon omdat dat lekker zit.

Die uiterlijke kant is voor mijn beleving totaal niet van belang, maar als ze zelf erg van spannende pakjes en lak of leer houdt moet ze dat vooral doen.
Zolang ze het dan maar voor zichzelf doet en niet omdat ze denkt dat het mij opwind.
(ik ben sowieso niet op te winden, maar dat heeft andere oorzaak : ) )

Qua karakter hou ik van tegenstellingen en onvoorspelbaarheid.
Dus ze is lief, maar met net zo veel gemak heel gemeen, ze is zorgzaam maar tevens heel erg sadistisch, ze is streng, maar dat uit zich meer in opvoedend gedrag (qua normaal beleefd gedrag) dan in vele regeltjes over hoe en waar je mag zitten en of je zonder te vragen naar de wc mag enzo.

Het is een beetje een mix tussen een vriendin, een moeder, een bitch, een bully, een gemeen kreng en een sadist en doseert het precies goed.

Ze gaat er vanuit dat slaven/slavinnen/subs er zijn voor haar plezier en gemak en niet andersom.
Het is geen mepmachine met klaarkom garantie.

Voor mij persoonlijk helpt het erg als ik ook een klein beetje bang ben.
Bang voor wat ze van plan is, of bang voor de consequenties van m’n daden.
Dat houdt mij scherp en vooral erg braaf en gedienstig onder het motto, zolang zij het leuk heeft zou ik wel eens veilig kunnen zijn :)
JannaGrace

Bericht door JannaGrace »

Ik herken wel wat in Moralia's beeld. Ik kan ook helemaal in de mood komen van mijn hoge hakken, strakke/ strenge outfitjes e.d.
Maar ik kan ook prima domineren in mijn trainingspak.

Maar het 1-0 voorstaan, zodat eorin precies weet wat hem te wachten staat.... Errug mooi.
Maar de verbaasde blik van hem als ik hem vanuit het "niets" en mep op zijn bovenbeen krijgt en ik met een sadistisch lachje zeg: "En subje-lief hoe is het vandaag." Terwijl ik mijn haar nog niet heb uitgeborsteld en nog in mijn pyama zit is ook errug errug yum.

Dus tja. Ik kan eigenlijk in alle outfits wel domineren, ligt aan mijn stemming, planning en spontaniteit. ;)
meiss

Bericht door meiss »

MR in mijn geval, maar ik denk niet dat dat uit maakt.

Mijn Mr is in mijn fantasie een "oudere" man van ongeveer 45, 55 jaar.
Hij heeft een statig uiterlijk, en is een man van weinig woorden.

Vaak zie ik in mijn fantasie een grote stevige stoel, waar hij als een koning plaats neemt,
en hoe ik als gedienstig meisje naast hem moet staan, voor hem moet knielen, en vooral hem veel moet plezieren.

^^vreemde fantasieen als je bedenkt dat dit verre van de werkelijkheid is....
mijn D. is 27jaar, helemaal niet statig, en houd van veel humor.
wij gaan samen ook vaak de ageplay-kant op, dat is toch heel wat anders dan een stille statige man,
die een sub heeft om hem enkel te bevredigen..
Gesloten