Qua uiterlijk is mijn D vooral een gewone normale vrouw, geen spannende outfitjes van lak leer rubber etc. maar gewoon gewoon.
Dat kan extra leuk aangekleed zijn omdat er een feestje is, maar net zo makkelijk een luie zondag in een pyama/huispak of versleten joggingpak, gewoon omdat dat lekker zit.
Die uiterlijke kant is voor mijn beleving totaal niet van belang, maar als ze zelf erg van spannende pakjes en lak of leer houdt moet ze dat vooral doen.
Zolang ze het dan maar voor zichzelf doet en niet omdat ze denkt dat het mij opwind.
(ik ben sowieso niet op te winden, maar dat heeft andere oorzaak : ) )
Qua karakter hou ik van tegenstellingen en onvoorspelbaarheid.
Dus ze is lief, maar met net zo veel gemak heel gemeen, ze is zorgzaam maar tevens heel erg sadistisch, ze is streng, maar dat uit zich meer in opvoedend gedrag (qua normaal beleefd gedrag) dan in vele regeltjes over hoe en waar je mag zitten en of je zonder te vragen naar de wc mag enzo.
Het is een beetje een mix tussen een vriendin, een moeder, een bitch, een bully, een gemeen kreng en een sadist en doseert het precies goed.
Ze gaat er vanuit dat slaven/slavinnen/subs er zijn voor haar plezier en gemak en niet andersom.
Het is geen mepmachine met klaarkom garantie.
Voor mij persoonlijk helpt het erg als ik ook een klein beetje bang ben.
Bang voor wat ze van plan is, of bang voor de consequenties van m’n daden.
Dat houdt mij scherp en vooral erg braaf en gedienstig onder het motto, zolang zij het leuk heeft zou ik wel eens veilig kunnen zijn