WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Dat kan ik dus nergens vinden. Vraag aan de WW'ers: zijn er hier mensen die minder dan 29 punnten toegewezen hebben gekregen?
- seleena
Met het nieuwe systeem is het inderdaad 26 pp. WW heeft dit keer een patent genomen op de nieuwe formule en zou dus ook 'geheim' zijn. Waarschijnlijk omdat ze willen dat mensen zich aanmelden voor WW, tja commercie
Op het WW forum kun je vast mensen vinden die een WW calculator hebben thuis om het voor je uit te rekenen
http://www.wijvallenaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Op deze site heb je ergens een lijst met pp punten van diverse leeftijden en gewichten.
Mijn lief wilde ook zijn punten per dag weten deze kon ik niet terug vinden op die lijst.
Ik heb toen een berichtje op WW forum geplaatst en iemand heeft ze voor ons uitgerekent.

http://www.wijvallenaf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Op deze site heb je ergens een lijst met pp punten van diverse leeftijden en gewichten.
Mijn lief wilde ook zijn punten per dag weten deze kon ik niet terug vinden op die lijst.
Ik heb toen een berichtje op WW forum geplaatst en iemand heeft ze voor ons uitgerekent.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
En ik ben weer een week verder ...
Vorige week 99,4kg
Vandaag 96,8kg
Op naar de 95kg
Vorige week 99,4kg
Vandaag 96,8kg
Op naar de 95kg

Ik mag er maar 26 inderdaad. Wat best weinig is eigenlijk. Ik moet goed opletten. Ben pas 2 dagen echt op die punten gebleven. Andere dagen echt wel week en active gebruikt.
@kitten, Dankje voor het kijken en voor de formule.
Vanmorgen weer gewogen
118,8 kg
Afgelopen maandag was het nog 119,5 kg, dus dat ik -0,7 kg
En dat terwijl ik nu mijn stopweek heb en ik normaal dan gelijk blijf of iets zwaarder ben
Het gaat weer de goede kant op
Op naar de 115 kg.
Op dat wij vallen af dat zelfde gelezen als wat kitten zei met die 29 basispunten bij het 2.0 systeem.
Ze zeggen er wel duidelijk bij dat de exacte formule alleen te verkrijgen is met een lidmaatschap.
Vanmorgen weer gewogen

Afgelopen maandag was het nog 119,5 kg, dus dat ik -0,7 kg

En dat terwijl ik nu mijn stopweek heb en ik normaal dan gelijk blijf of iets zwaarder ben
Het gaat weer de goede kant op

Op naar de 115 kg.
Op dat wij vallen af dat zelfde gelezen als wat kitten zei met die 29 basispunten bij het 2.0 systeem.
Ze zeggen er wel duidelijk bij dat de exacte formule alleen te verkrijgen is met een lidmaatschap.
- juffie
- Site Admin
Ik zat in mijn eerste week op 28 punten en nu in de tweede week op 27 punten.
Ik begon op 84,1 kilo en ben 40 jaar.
Dus de basis zal dan 26 punten zijn tegenwoordig.
Ik begon op 84,1 kilo en ben 40 jaar.
Dus de basis zal dan 26 punten zijn tegenwoordig.
- seleena
Wauw goed bezig iedereen! 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Ondanks een dieetloze week toch afgevallen! Ik was onder de 79,9 vanmorgen! Onder de 80 dus, yes!
- juffie
- Site Admin
- madeleine
Jeetje,
Wat zijn jullie goed bezig.
Ik ben wel een beetje jaloers.
Sinds december probeer ik te lijnen en inmiddels drie kilo aangekomen. Dit gaat zo de verkeerde kant op. ik houd het steeds maar een paar dagen vol. Ik weet wat ik moet doen, maar het lukt gewoon niet..
Wat zijn jullie goed bezig.

Ik ben wel een beetje jaloers.

Sinds december probeer ik te lijnen en inmiddels drie kilo aangekomen. Dit gaat zo de verkeerde kant op. ik houd het steeds maar een paar dagen vol. Ik weet wat ik moet doen, maar het lukt gewoon niet..

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- juffie
- Site Admin
- kitten
Wat is je huidige taktiek Madeleine? Of ja, die je probéért aan te houden dan? 

- Crownless
Ok, ik heb het binnen, al wat van gedronken en het smaakt niet verkeerd. Maar, wat zit erin?Crownless schreef:Het klinkt voor mij wel aantrekkelijk. Dus besteldVoleuse schreef:Ik weet iig van kitten dat ze iets zocht om te drinken (behalve water en koffie en frisdrank), en ik las in het kattenforum afvaltopic het volgende, dus ik deel het maar even: afval-limonade
kattenvrouwtje schreef:Ik kreeg een tip over Best Body Low Carb Vital Drink gegeven. Dit zou ook helpen bij het afvallen. Ik heb toen online besteld en ik moet eerlijk zeggen dat ik dus 2 kilo kwijt ben sinds ik dit drink. Of het echt aan dat spul te danken is weet ik niet, kan natuurlijk ook liggen aan het feit dat ik nu meer drink én minder lightcola drink.
Maar goed ik vind dat spul best lekker en ik kan van 1 zo'n fles 80 liter maken. Misschien zal het bij mij wat minder uitvallen, want ik hou van limonade met veel smaak, maar dan nog is het geen geld voor 9,95 + verzendkosten. Ze hebben er ook veel smaakjes van, ik heb de perzik/maracuja en die is erg lekker!Ik zal binnenkort de ingrediëntenlijst posten
Allereerst, er zit geen aspertaam in. Staat wel twee keer op de fles. Dus daar zijn ze trots op. Maar wat dan wel?
Ingrediëntenlijst voor de low carb vital drink perzik-passievrucht: Water, voedingszuur citroenzuur, zoetstoffen (natrium cyclamaat, saccharine, asesulfaam K), aroma, magnesiuem bicarbonaat, tafelzout, fructose, I-carnitine (0,3%), verdikkingsmiddel xanthaan, een conserveermiddel kaliumsorbaat, emulgator E 471, kleurstof beta caroteen, niacin, vitaminde B6, Vitamine B1, vitamine B12. Geen idee of daar ook ingrediënten bij zitten die ook kanker of depressie of wathetdanookis wat aspertaam veroorzaakt, dat laat ik aan jullie google-fu over.
Verder is het echt heel geconcentreerd, ik pak meestal een halve liter guinness glas, doe een dopje van de fles aan siroop erin, en klaar. Op de fles staat megagroot 1:80, Ik geloof echt wel dat er 80 liter sportdrank te maken is met een liter van die siroop.
En dan het belangrijkste: is het lekker? Ja en nee. Het heeft een na-smaak waar je aan moet wennen. Het kan zijn omdat er iets in zit waar mijn keel niet zo fijn op reageert (ik heb soms ook een vaag soort keelpijn bij bepaalde snoepjes). Maar nadat ik van het weekend weer eens in een verse passievrucht heb gebeten, denk ik dat het dat zure is van de passievrucht. Hoe dan ook, als deze op is (en dat kan lang duren) ga ik denk ik een ander smaakje bestellen, kijken hoe die valt. Ik vind het in ieder geval niet vies. Het is zeker dorstlessend.
Een ding is ook: je moet de fles schijnbaar na openen in 8 weken opmaken. Dus dat is tien liter van dit spul drinken per week. Vind ik wel een beetje veel.
In ieder geval, per 100 ml aangelengde drank bevat het 0.72 kcal. Das niet veel. Ok, water en thee (en cola-light) is minder. Maar het neemt wel heel effectief hongergevoel weg.
Beetje mixed feelings hierover. Oh well, ik heb het in huis, ik ga het ook gewoon opdrinken ook.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!