WS valt af!
Re: WS valt af!
Hoe valt mijn gemiddelde dagelijkse eetpatroon onder het WW? Is het een beetje oké of is het teveel?
8u: 1snee brood met filet americain (dun gesmeerd op 1 helft, is t geval met alle broodbeleg)
10u: snackajack wafel (40kcal)
12: nog een wafel <3
14u: 2 sneden brood met elks dun beleg
16u: snackajack wafel <3
18u: appel
20u: avondeten (meestal bami/nasi rond de 500-600 kcal)
22u: snackajack wafel
Ik drink een shitload aan water overdag en neem ook wortels mee die ik nom als ik trek heb. Ik vind het zoveel lijken allemaal. Ik heb de snackajacks wafels nu even om te testen hoe dat gaat als vervanging ipv een fruitkick en sultana om 12u en 16u, toen ik die had at ik om 10u niets.
8u: 1snee brood met filet americain (dun gesmeerd op 1 helft, is t geval met alle broodbeleg)
10u: snackajack wafel (40kcal)
12: nog een wafel <3
14u: 2 sneden brood met elks dun beleg
16u: snackajack wafel <3
18u: appel
20u: avondeten (meestal bami/nasi rond de 500-600 kcal)
22u: snackajack wafel
Ik drink een shitload aan water overdag en neem ook wortels mee die ik nom als ik trek heb. Ik vind het zoveel lijken allemaal. Ik heb de snackajacks wafels nu even om te testen hoe dat gaat als vervanging ipv een fruitkick en sultana om 12u en 16u, toen ik die had at ik om 10u niets.
-
Je hebt sowieso te weinig calcium in dit lijstje (maar dat is bij mij ook een issue).
Verder is het een beetje lastig inschatten nu, want ik weet niet hoeveel je weegt en hoeveel punten je dus zou mogen. Plus dat bami/nasi een wat vaag begrip is
WW gaat niet uit van puur kcal, maar ook van vezels, koolhydraten etc, bij het berekenen van het punten aantal. Als ik zoek op bami of nasi krijg ik voor beide goreng versies een puntenaantal van 16. Maar dat is denk ik voor kant-en-klaar... als je het echt zelf maakt is het enorm afhankelijk van wat je er allemaal instopt. Veel vlees tikt bijvoorbeeld behoorlijk aan, terwijl groenten juist weer geen punten kosten.
Die snack-a-jacks zijn 1 of 2 punten, ligt aan de smaak (chocola is 2). Filet Americain is 2 punten voor 30 gram. Brood is 3 punten voor 2 boterhammen (25g per stuk). Appel is 0 punten.
Verder is het een beetje lastig inschatten nu, want ik weet niet hoeveel je weegt en hoeveel punten je dus zou mogen. Plus dat bami/nasi een wat vaag begrip is

Die snack-a-jacks zijn 1 of 2 punten, ligt aan de smaak (chocola is 2). Filet Americain is 2 punten voor 30 gram. Brood is 3 punten voor 2 boterhammen (25g per stuk). Appel is 0 punten.
- juffie
- Site Admin
Ik ben nog maar net een halfjaar af van de suiker uit mijn koffie dus ik heb de melk nog even nodig. Bovendien pak ik daar, ook al is het minimaal, wel wat zuivel.
MILF 

- kitten
3 ons aangekomen.
Deze keer snap ik het écht niet! Ik ben ruim binnen mijn weekpunten gebleven, heb veel fruit op...
Ik had vanmorgen gedronken voor ik woog, maar zelfs als ik die 300ml er af haal, zou ik stil zijn blijven staan! Terwijl ik zo'n goede week had!

- kitten
Na 4 weken al?
- Voleuse
Misschien een geval WW straft een week later?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- juffie
- Site Admin
Ik heb even op onze nieuwe weegschaal gestaan om een startpunt te hebben, daar zou ik nu 6 ons zijn afgevallen. Maar goed, dat is valsspelen denk ik. Was als nulmeting, zondag heb ik mijn officiële weekdag en ik houd ook gewoon mijn oude startgewicht aan.
MILF 

Even gezocht op WW site:Gilraen^ schreef:druiven en banaan zijn geen punten? Dat zijn toch ook dikmakers?
Je moet natuurlijk niet 5 bananen op een dag eten........De meeste groente- en fruitsoorten hebben een ProPoints waarde van 0
De meeste verse groente- en fruitsoorten hebben het groene logo. Omdat ze verzadigend en zeer gezond zijn, willen we je zoveel mogelijk aanmoedigen om ze te eten. Daarom hebben de meesten een ProPoints waarde van 0. Dus heb je trek in een snack, grijp dan naar de fruitmand of groentela.
En ja, ook als je voor een banaan kiest, blijf je afslanken. We hebben in de berekening van je ProPoints budget namelijk rekening gehouden met de impact van deze voedingsmiddelen. Het is wel van groot belang dat je goed luistert naar je lichaam. Ben je voldaan, stop dan met eten. Ook belangrijk: probeer zoveel mogelijk te variëren.
- JerryM
Dat fijne tuinerwtjes dan 1 punt zijn vind ik weer gek..
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- juffie
- Site Admin
Even in de herhaling: dames, wat is de invloed van jullie cyclus op je gewicht?
MILF 

- seleena
@kitten een plateau zou kunnen, ook na 4 weken, misschien zou je een dag van je dagboek hier of op het WW forum kunnen plaatsen zodat we met je mee kunnen denken? 
Op het WW forum van België zijn er op het moment meerdere die dat hebben
Ik zelf kom altijd op een plateau bij -10 en die kan weken maar ook maanden duren en tis dan erg moeilijk om je motivatie te houden jammer genoeg. Ik ga er nu voor om het vol te blijven houden. Niet opgeven meis!
@juffie http://www.vetvrij.com/gewicht-menstrua ... ering.html" onclick="window.open(this.href);return false;"

Op het WW forum van België zijn er op het moment meerdere die dat hebben

Ik zelf kom altijd op een plateau bij -10 en die kan weken maar ook maanden duren en tis dan erg moeilijk om je motivatie te houden jammer genoeg. Ik ga er nu voor om het vol te blijven houden. Niet opgeven meis!
@juffie http://www.vetvrij.com/gewicht-menstrua ... ering.html" onclick="window.open(this.href);return false;"
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
@juffie: heeft (voor zover ik weet) geen invloed op mijn gewicht. Ook omdat ik geen cyclus heb. Ik heb de Mirena spiraal en ben nooit meer ongesteld. Heb ook geen humeurwisselingen of zo.
- eireann
- Site Admin
Bij mij heeft het denk ik wel invloed op m'n gewicht, maar eigenlijk weet ik het niet zeker. Heb vandaag de eerste dag van de stopweek, (ook genoteerd in de opmerkingen van de app) dus ben benieuwd hoe het volgende week dan is.
nu -0.4 Minder dan ik had gehoopt, maar ondanks dat ik veel weekpunten over had en activiteits punten is het qua gezond eten niet echt een goede week geweest. Even op letten!
Wat balen kitten
Nog even volhouden hoor! Je bent goed bezi!
nu -0.4 Minder dan ik had gehoopt, maar ondanks dat ik veel weekpunten over had en activiteits punten is het qua gezond eten niet echt een goede week geweest. Even op letten!
Wat balen kitten

**Self Rescuing Princess**