WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Emmy

Re: WS valt af!

Bericht door Emmy »

Je moet ook bepaalde essentiële voedingsstoffen binnen krijgen.
Een puntje minder zal geen ramp zijn, maar echt 5-6 punten minder bijv, betekent ook dat je je lijf te weinig geeft en dan gaat ie sneller in de spaarstand.
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik merk dat ik het echt heel moeilijk vind om binnen die 26 punten per dag te blijven. Ik heb wel vorige week iets van m'n weekpunten over gehouden. Maar die active punten heb ik echt wel nodig. Gisteren kan ik erwtensoep eten omdat ik ook 3 kwartier ging squashen voor 7 punten.....

Maar goed, oefening baart kunst en grofweg een kilo minder in de 1e week is niet slecht. Al wil ik ECHT een nieuwe weegschaal met digitaal display. Gewoon omdat ik zo moet buigen bij deze om hem af te lezen dat de wijzer alweer alle kanten op springt door mijn bewegingen....
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik ben in de afgelopen week 1,3 kilo afgevallen, in totaal nu 3,5 kilo in 2 weken. Me is happy!!!!
Ben inmiddels 3 cm slanker in mijn taille en zelfs 4 cm op mijn heupen. Dat gaat de goede kant op!
Dagtotaal bleef nu wel op 27 punten. En ik heb daar eigenlijk totaal geen moeite mee. Af en toe ga ik er 2 punten overheen of zo, maar die heb ik dan al weer verdiend met sporten.
kitten

Bericht door kitten »

Vandaag beter opgestaan. Nieuwe motivatie. :) Mede dankzij dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=tIKxBmapvIM" onclick="window.open(this.href);return false; Lekker!
Xay

Bericht door Xay »

Gelukkig maar kitten!

Ik heb ook een vraagje voor de WW'ers, is een plak roggebrood evenveel punten als een snee brood?

Al een tijdje zit ik te twijfelen of ik me ook in zou schrijven bij WW maar besloten het niet te doen. Ik heb er in de eerste plaats geen geld voor (zit zonder inkomen momenteel) en ik denk ook niet dat ik de "passie" heb om alles in te voeren in de app. Ik heb een tijdje geprobeerd om calorieën in te voeren elke dag en daar was ik ook na een week klaar mee.

Op mijn voeding letten doe ik doormiddel van een boek (Eet je slank en gezond) en met info die ik van Cera heb gekregen uit de Voedselzandloper. Geen idee hoeveel punten ik eet en ik val ook niet af, wel heb ik het gevoel ik gezond eet en dat vind ik ook belangrijk.

Misschien later WW, als ik het zelf kan betalen en als ik écht moet afvallen.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Roggebrood is voor 100 gr (2 sneetjes) 5 of 6 punten
Brood (alle soorten) is voor 50 gram 3 punten
Dus het is qua punten hetzelfde.
puppie

Bericht door puppie »

Roggebrood is een groen product en brood niet
seleena

Bericht door seleena »

Go kitten :static:

@Xay ik haal Friesroggenbrood bij de appie hein die heeft het groene logo en is 3 punten :)
En misschien nog een tip voor je, paar jaar terug had ik ook niet veel centjes voor WW maar ik ben toen fanatiek hun fora gaan volgen en op die manier kon ik veel achterhalen. Enigste kosten die ik toen had was de WW-boodschappengids. En met wat hulp van ons zul je er ook wel komen ;)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

pffff t valt me lastig om de punten op te maken vandaag. Heb niet zoveel honger. Net wel gegeten, maar niet zo veel. Moet er nog 17 voor vandaag!

Over een half uurtje paar crackertjes doen.
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Mijn punten opmaken lukt wel, ik zit in de reservepunten van de week. Maar goed, 't was dan ook krokettenwoensdag. ;)

Ik moet gewoon ook beter nadenken. Bij de tomatensoep pakte ik zonder nadenken een kadetje met ham, terwijl er ook bruine boterhammen met ham lagen. Ik mag 2 sneetjes brood voor 3 punten, en maar 1 kadetje voor 4... Dat is dus behoorlijk zonde.

Volgende keer beter opletten.

Morgen oudermiddag en er zijn al echte Jan de Groot bollen aangekondigd. Die heb ik in geen 100 jaar meer op, dus ik denk dat ik een halve ga nemen. Ben niet zo gek op zoet en gebak, maar deze kan ik slecht weerstaan. Mager ontbijten en lunchen dan maar.
MILF :grin_ani:
Emmy

Bericht door Emmy »

@juffie: ik heb afgelopen zaterdag nog een hele Bossche bol op! En oh wat smaakte ie heerlijk zeg..... Daar had ik wel wat puntjes voor over. Overigens de volgende dag keurig een heel stuk gefietst.....
Crownless

Bericht door Crownless »

Een week later, nog steeds 83,1 kg. Gezien de sushi en de 'ik voel me kut' frietjes en gisteren ongezond en cocktails wel logisch. Vanavond van de snacks afblijven. Ging vorige week ook goed.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ondanks alle lekkere noms niet zwaarder? Goed zeg. Afvallen is mooi, maar het moet niet het belangrijkste in het leven worden. En als je een keer zondigd, om wat voor reden dan ook, voel jezelf daar niet minder om, gewoon weer verder met frisse moed. Juist doordat ik af en toe zondig, hou ik het tenminste vol. En ja, dan gaat het niet zo snel als bij anderen (waar ik soms wel jaloers op ben) maar voor mij is dit prima zo.
kitten

Bericht door kitten »

Vanmorgen ontbijt gemist. Ritme, regelmaat, wat is dat? :P

Maar wat kan ik in zo'n geval beter doen? De niet-gegeten punten laten voor wat het is, of een extra punten bevattend avondeten en extra plakje kaas op mijn lunchbrood?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Ik denk je lunch wat uitgebreider en misschien tussendoor wat extra's (beschuitje/crackertje, soepje)
Plaats reactie