hoe doe je dat toch juffie. Ik moet me echt elke keer weer naar de sportschool slepen en elk excuus om niet te gaan (slecht weer, "druk", andere "dringende" zaken) komen bij mij voorbij.
Bewegen kan behoorlijk leuk zijn, in het begin heel fanatiek.
De kunst zit hem in het leuk blijven houden.
Fitness vind ik nog steeds leuk, ga er soms met tegenzin naartoe maar dat trekt meestal wel bij als ik er ben.
Mijn hart gaat nog steeds sneller pompen als ik denk aan zwemmen, ik zou dat zo graag doen. Het innerlijke waterratje wil dat nog steeds, alleen het is zo verduiveld duur. Dus staat dat plan nog in de koelkast en blijf ik nu gewoon nog fitnessen. Als het weer mooi weer wordt dan komen de skates ook weer in beeld om erbij te doen.
Dinsdag gesport, gister fysio en trek nu mijn sportkleding weer aan en op naar de sportschool.
Ik zou zo kunnen zwemmen op de sportschool, daar is een zwembad en dat zit gewoon bij de prijs in, maar ik vind zwemmen eigenlijk niet leuk, je wordt zo nat en dan moet je daarna weer dat natte badpak uitpielen en het stinkt naar chloor.
En ik woon notabene ook nog schuin tegenover een zwembad, waar ze niet eens chloor gebruiken, maar dan nog.... het water is zo nat.
Ik hou ook niet van het omkleedcircus, en ik vind de eerste minuut (damn wat is dat water koud!) verschrikkelijk. En dat herhaalt zich als je uit het zwembad gaat.
Mijn fysio zei dat de spieren een stuk minder geïrriteerd aanvoelen sinds de heftige massage van vorige week, en das goed nieuws. En zei dat er idd discussie is over of schinsplints te maken hebben met te korte kuitspier.
Ik vind cardio wel leuk. Aan gewichten hangen vind ik niks eigenlijk. Ga vandaag ook gewoon lekker cardio-en en zie dan wel of ik gewichten ga doen.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Bij mij is het net andersom. Cardio vind ik echt niets. Lopen is niet echt een goed idee, dat stepding vind ik mega-eng (en ik heb het echt geprobeerd) en roeien en fietsen.... het is zo saai. Je fietst/roeit maar en je komt geen steek vooruit. Een hele tijd heb ik ook geen cardio in mijn prgramma gehad en nu sinds kort wel weer 5 minuten aan het begin en 5 minuten op het eind, maar leuk kan ik het niet echt vinden. Zelfs niet met een tv voor mijn snuit of een lekker muziekje op mijn ipod.
Ik zou zo kunnen zwemmen op de sportschool, daar is een zwembad en dat zit gewoon bij de prijs in, maar ik vind zwemmen eigenlijk niet leuk, je wordt zo nat en dan moet je daarna weer dat natte badpak uitpielen en het stinkt naar chloor.
En ik woon notabene ook nog schuin tegenover een zwembad, waar ze niet eens chloor gebruiken, maar dan nog.... het water is zo nat.
Crownless schreef:Ik hou ook niet van het omkleedcircus, en ik vind de eerste minuut (damn wat is dat water koud!) verschrikkelijk. En dat herhaalt zich als je uit het zwembad gaat.
Ik vind cardio wel leuk. Aan gewichten hangen vind ik niks eigenlijk. Ga vandaag ook gewoon lekker cardio-en en zie dan wel of ik gewichten ga doen.
Ik ben ook niet zo van het omkleden en het ik droog me af maar word er niet drogergedoe.
Bij de kou is het gewoon erin duiken en dan in het water idd bedenken van aaaaaaaarrrgghhhh dit is koud *bibber*.
Heb je niet bij de sportschool gezien, of moet je nog gaan
ik heb heerlijk gesport, eerst de crossramp gedaan lijkt op een crosstrainer alleen dan zonder die armdingen. Daarna fanatiek met de gewichten aan de gang gegaan, die moet ik doen omdat ik anders nog vaker bij de fysio uithang. Moet mijn spieren weer op spanning brengen ed. en daarna nog een kwartiertje lazy ass gefietst. Maar die fiets is idd maar saai.
Op een fiets vind ik juist lekker, leeg worden, muziek aan en karren maar.
Als ik buiten ga fietsen zijn de enige dingen waar ik op let waar de wind vandaan komt en of de weg lekker loopt/glad is. Heen wind tegen, terug wind mee.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you." - STM
"You can't trust everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
Buiten fietsen vind ik een stuk minder vervelend. En zodra het weer een beetje warmer gaat worden, wil ik eigenlijk elke dag minimaal een half uur fietsen. Dat kan zijn op en neer naar het centrum (dat is iets meer als een half uur) of gewoon hier in de buurt. Naar de aldi of lidl fietsen (ook iets verder weg als "mijn" Appie), of (met heel goed weer) een rondje om de Hoornse Plas/Hoornsemeer/Paterswoldsemeer) en dat is zeker een uur.
lotus {P} schreef:hoe doe je dat toch juffie. Ik moet me echt elke keer weer naar de sportschool slepen en elk excuus om niet te gaan (slecht weer, "druk", andere "dringende" zaken) komen bij mij voorbij.
Ik weet niet niet precies, maar ik voel een zelfde soort vastberadenheid als toen met het stoppen met roken. Het heeft ook lang geduurd, incl een aantal mislukte pogingen voordat de knop om kon en om bleef. Dat heb ik nu ook. Ik voel het echt als iets positiefs en niet als iets dat ik moet maar waar ik eigenlijk geen zin in heb.
Het heeft ook even geweekt in mijn hoofd enne was ik er klaar voor. Ofzo. Weet niet precies, maar het is echt leuk vind ik, vooral juist de groepslessen.
Had voorgenomen om te sporten maar zat in trein net te slapen. Moeeee. En wil nog meer doen dan sporten en naar bed beeeeetje rustig opbouwen kan geen kwaad. Weekend weer.
Misschien wel stukje rennen. Misschien.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!