het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Tigerlily

Re: het beweeg-topic

Bericht door Tigerlily »

dat virtual spinning heb ik nog nooit gedaan, misschien dat eens proberen als uitdaging.
artemis

Bericht door artemis »

:nopompom: Ik vind het moeilijk te beslissen wat te doen.
Sportschool kost al snel 40 euro per maand en zou toch graag steplessen willen volgen.
Die zijn er wel maar erg weinig en ook niet op mijn niveau.
Misschien Zumba een idee? Nog nooit gedaan, kan iemand daar wat over zeggen?
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

ik ben weer wezen zwemmen, half uur zelf gezwommen en half uur met twee mannen bezig geweest hun techniek te verbeteren:) Dan merk je weer heel duidelijk verschil tussen blanke en kleurlingen, is best ff wennen, maar was wel weer erg leuk om te doen:)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Emmy

Bericht door Emmy »

Wat is er aan verschil dan phedre? Kunnen zij niet zo zwemmen als wij, of juist beter?
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Hoe ga ik nou zorgen dat dat beweeg-ding en ik nu eindelijk vriendjes gaan worden, dat ik sporten nu in ieder geval een beetje leuk ga vinden, zo leuk dat ik niet sochtends al denk: "shit, het is vandaag de dag om te sporten". Ik probeer het nu al anderhalf jaar en heb groepslessen en gewoon fitness geprobeerd, maar echt, ik moet me er zelf heen schoppen (en dat lukt soms niet eens) en als ik er eenmaal ben, ben ik blij als ik weer klaar ben (en dan doe ik soms nog niet eens mijn hele programma).
Belonen met iets lekkers is natuurlijk weer contraproductief (want die calorien die ik er af sport hoeven er niet weer aan) en iets anders weet ik eigenlijk niet. En zeggen dat ik gewoon moet gaan..... Nee, dat gaat ook niet werken. Tips anyone?
chell

Bericht door chell »

Is er geen sport die je denkt leuker te vinden lotus?

Ik ga bv. echt niet eens aan de sportschool beginnen, want ik weet dat ik 2 fanatiek ga en het dan een molensteen wordt. Ik hou er gewoon niet van. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik op paardrijden mag als ik onder de 90kg weeg. Want dat is de enige sport, naast skiën, die ik echt leuk vind.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

om eerlijk te zijn? Nee, ik heb mijn hele leven sporten gewoon niet leuk gevonden en heb genoeg geprobeerd. En ja, ik weet dat het gezond is en beter voor je enz enz enz
Maar nee, ik kan het gewoon niet leuk vinden. De enige reden waarom ik het nu volhoud is vanwege het geld (anders is het ook zonde) en de sportschool zit hier gewoon bijna om de hoek, vlakbij Appie, waar ik toch heenga voor mijn boodschappen. En fitness omdat ik dan niet met een vast tijd zit. Soms zou ik toch willen dat ik toch dat sportgen van mijn vader heb, heb zoveel van hem geerfd, maar dat dan nou net weer niet.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik hou er ook niet van. Sportschool vind ik dan een maand of 2/3 heel leuk, en dan denk ik weer dat ik toch wél van sporten hou, maar als het nieuwe er vanaf is, vind ik er toch niks meer aan.
Rennen vond ik wel leuk, nou ja, als ik eenmaal bezig was dan. Als ik eraan moest beginnen had ik er ook heel erg geen zin in.

Misschien gewoon wandelen ofzo? Elke dag een half uur tot een uur wandelen is toch ook prima qua beweging. Of vind je dat ook niks?
Of koop een wii en ga daar fanatiek mee bezig, met die beweeg spelletjes?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ga jij nog naar de sportschool of rennen, Tessie?
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

Nee, wandelen vind ik ook niet leuk. Althans niet in mijn eentje. Het moet gewoon weer mooi weer worden, kan ik weer lekker gaan fietsen. Als het mooi weer is, fiets ik zelfs wel helemaal naar mijn ouders en dat is zeker zo'n 25 kilometer enkele reis. Afhankelijk hoe mijn knie zich dan houdt, ga ik dan ook fietsend terug of desnoods met de trein.
Maar Peter :inluv: gaf mij een hele goede motivatie en ik denk dat dat zeker wel gaat helpen.

Ik heb inderdaad ook over een WII gedacht, maar helaas nog geen geld voor.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

@juffie Nee sportschool is al opgezegd. En rennen mss wel binnenkort weer. Maar nu doe ik niks.
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Vandaag lekker sportief bezig geweest ...
Vanmorgen eerst een half uur hard gelopen, afgewisseld met push-ups en crunches, vanavond bijna 40km gefietst van Zaandam (Phee's) naar Alkmaar.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat zijn crunches?

Ik zat het topic wat terug te lezen en ging twijfelen omdat je eerder idd zo enthousiast was, tessie.
MILF :grin_ani:
vode

Bericht door vode »

Je kan ook zumba of fitness dvd's downloaden en thuis doen. Ik zoek t ook niet om buiten te rennen of wandelen en heb geen geld voor de sportschool. Als ik thuis sport kan ik lekker in de lelijkste kleren sporten en belachelijke moves doen.

Van Zumba word ik nog vrolijk ook! Pluspunt! Die zijn ook zo te downloaden. Van Ministry of Sound hun video pump it up voel ik me sexy (tot ik in de spiegel kijk :D). En voor je het weet ben je alweer 40 min (met plezier!) aan het sporten! :)
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

@ juffie, buikspier oefeningen
Alleen doe ik ze dan zittend op een parkbank, achterstevoren op de bank zittend, benen onder de leuning door en dan achterover gaan hangen tot bijna horizontaal.
Daarna korte opwaartse bewegingen maken van ca. 10 cm, heerlijk gevoel in je buikspieren :)
Plaats reactie