het beweeg-topic
- tessie
- Contacteer:
Re: het beweeg-topic
@juffie Ja precies om wat ik zei, ik vind het dan een maand of 2/3 super leuk, en dan is het nieuwe er vanaf en heb ik er gewoon geen zin meer in.... Ik heb dat ik-vind-sporten-echt-leuk-gen gewoon niet ofzo. Helaas.
Alhoewel, toen ik het nog wel netjes 3 keer per week sportte, viel ik ook niet meer of sneller af ofzo. Dus wat dat betreft mis ik dat ook niet.
Alhoewel, toen ik het nog wel netjes 3 keer per week sportte, viel ik ook niet meer of sneller af ofzo. Dus wat dat betreft mis ik dat ook niet.
Zo net nog weer even een lekker stukje gefietst, zie ook FetLife
- juffie
- Site Admin
Het. Gaat mij ook niet alleen om het afvallen, ik zou in zijn algemeenheid wel fitter willen worden. Dat is ook echt geen overbodige luxe voor mij.
MILF 

Zelfde geld voor mij ook, ik begon duidelijk te merken dat ik regelmatig conditie te kort kwam.
Door meer te sporten/bewegen vang ik mooi 2 vliegen in 1 klap
Door meer te sporten/bewegen vang ik mooi 2 vliegen in 1 klap

Ik geloof mezelf niet, ben nu al klaar om naar de sportschool te gaan. Hopelijk is het niet al te druk.
Maar dan heb ik het alvast maar gehad voor vandaag en zit ik er niet de hele dag tegen aan te hikken.
Maar dan heb ik het alvast maar gehad voor vandaag en zit ik er niet de hele dag tegen aan te hikken.
- Crownless
- juffie
- Site Admin
Fuckaduck! Wat is dat Pilates zwaar zeg! 
Meeeen, ik heb van 9 tot 10 gebodypumpt, en daarna van 10:15 tot 11:15 nog een les Pilates meegepakt, maar dat viel de tegen zeg. Oké, nou waren mijn spieren natuurlijk in het uur daarvoor al fiks aangepakt, maar ik had niet verwacht dat het zó heftig was! Eigenlijk vind ik het dus zwaarder dan bij clubpower met een halter op nek met een aantal gewichten eraan.
Maar, vanochtend speciaal opgestaan om naar de sportschool te gaan en mijn best te doen, en dat is gelukt.
ben tevreden.

Meeeen, ik heb van 9 tot 10 gebodypumpt, en daarna van 10:15 tot 11:15 nog een les Pilates meegepakt, maar dat viel de tegen zeg. Oké, nou waren mijn spieren natuurlijk in het uur daarvoor al fiks aangepakt, maar ik had niet verwacht dat het zó heftig was! Eigenlijk vind ik het dus zwaarder dan bij clubpower met een halter op nek met een aantal gewichten eraan.
Maar, vanochtend speciaal opgestaan om naar de sportschool te gaan en mijn best te doen, en dat is gelukt.

MILF 

zo, sporten zit er weer op. Maar ik doe het niet weer sochtends. Veel te druk. Vind het niet leuk om te moeten wachten op de apparaten die je nodig hebt.
Ga nu eens kijken hoeveel punten me dat heeft opgeleverd.
Ga nu eens kijken hoeveel punten me dat heeft opgeleverd.
Yay, volgens mij zijn dat toch wel een stuk of 6 punten verdiend. Komt goed uit want als Peter dit weekend hier is, zal er best wel een puntje of wat teveel gegeten worden.
- Voleuse
Goed gedaan!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Peter^
- Contacteer:
[kijkt even om het hoekje] Niemand nieuwsgierig naar de motivatie voor lotus? [/kijkt even om het hoekje]
Geniet van de positieve momenten.
- juffie
- Site Admin
We zijn daar altijd nieuwsgierig naar, soms hoop je alleen dat men dat dan uit zichzelf vertelt.
- skaoot
Hopelijk is sportcentrum vandaag wel open.
@Peter: ik ben niet zo van het vissen. Wil je iets kwijt, zeg het gewoon.
@Peter: ik ben niet zo van het vissen. Wil je iets kwijt, zeg het gewoon.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!