het beweeg-topic
- skaoot
Re: het beweeg-topic
Voor weinig geld vind ik het good enough. Het is simpel, niet heel groot ofzo. Loop anders vandaag even binnen gewoon om te kijken.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Net bijna 3 uur gewandeld!!
En dat in kou en wind. Voel ik mij iets minder schuldig dat we vanavond tapas gaan eten....
En dat in kou en wind. Voel ik mij iets minder schuldig dat we vanavond tapas gaan eten....
- skaoot
@nijntje: niet schuldig voelen, lekker van genieten!
Ik heb me net door de sneeuw naar fitness geschopt, 1,5 uur lekker bezig geweest en toen door nog pruttter weer terug. En vanavond maak ik zelf een lekkere cheeseburger, van vers gehakt. Puh.
Ik heb me net door de sneeuw naar fitness geschopt, 1,5 uur lekker bezig geweest en toen door nog pruttter weer terug. En vanavond maak ik zelf een lekkere cheeseburger, van vers gehakt. Puh.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- juffie
- Site Admin
In het tijdschrift van de WW stonden ook lekkere puntenverantwoorde hamburgers.
Mag dus wel. 

MILF 

- skaoot
Lag daar ook een plakje cheddar op? 

- juffie
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Ik heb mezelf uit bed gesleept zodat ik om 9:00 uur in de sportschool kan zijn. Uurtje bodypumpen maar weer. Gister niet geweest, dus wilde vandaag niet overslaan ook al was mijn bedje lekker warm.
MILF 

@ juffie: als je intensief traint, is het net beter om tussendoor dagje over te slaan. Vooral indien je dezelfde spiergroepen weer gaat aanspreken. Als je elke dag wil trainen, kan je beter dag 1 bv armen en rug en dag 2 benen en billen trainen,... Als je elke dag dezelfde spiergroepen intensief traint, dan hebben je spieren niet genoeg tijd om te herstellen en effectief sterker te worden.
- juffie
- Site Admin
Thanx Gilraen. Gister had ik cardio willen doen, dus een andere vorm van sporten.
Maar ik probeer inderdaad wel wat dagen over te slaan tussendoor.

Maar ik probeer inderdaad wel wat dagen over te slaan tussendoor.

MILF 

- juffie
- Site Admin
En toen hadden we ineens een Wii! Ik vroeg er wat naar op FB, bleek dat een nichtje er een te koop had staan en die kon ik voor een eruit zacht prijsje overnemen.
Dus, thuis op de Wii fit!
Dus, thuis op de Wii fit!

MILF 

Als wij die van ons ook weer eens aanslingeren kunnen we samen Wii fitten 
Vanmorgen hardgelopen met extra gewichten van 1kg, heen om de enkels en terug en tijdens de oefeningen om de polsen en dat is goed te voelen ... :-)

Vanmorgen hardgelopen met extra gewichten van 1kg, heen om de enkels en terug en tijdens de oefeningen om de polsen en dat is goed te voelen ... :-)
- juffie
- Site Admin
En ik heb weer eens effe fiks gesport met een groepsles (funxion) Ik sta er zelfs voor op op zaterdag!
Ik zit nu even aan de thee en dan nog even cardio.
Heb nu wifi hier dus kan even lekker iets van uitzendinggemist kijken tijdens het lopen/fietsen/crosstraineren.

Ik zit nu even aan de thee en dan nog even cardio.
Heb nu wifi hier dus kan even lekker iets van uitzendinggemist kijken tijdens het lopen/fietsen/crosstraineren.
MILF 

- eireann
- Site Admin
Goed bezig Juffie!
Gister op de fiets gegaan terwijl de auto voor de deur stond
Gister op de fiets gegaan terwijl de auto voor de deur stond

**Self Rescuing Princess**
- skaoot
Ik ben gisteren weer begonnen met rennen! Les 5 van start to run. En vandaag les 7. Gaan we er weer in houden!
- juffie
- Site Admin
Vanavond weer naar zumba geweest. Morgenochtend wil ik weer gaan bodypumpen en meedoen met funxtion. Ik merk dat ik het op zich een prettige start van de dag vind, dat vroege sporten. 

MILF