Vrolijk!
- Voleuse
Re: Vrolijk!
Een rok aan met niks eronder? Phedre toch 

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- phedre
- Contacteer:
oh voleuse, ik draag zelden ondergoed, wist je dat nog niet?:) alleen als t sociaal wenselijk is of als ik om me zelf n beetje mooier te maken met n date lingerie aan doe, maar dan gaat t ook zo snel mogelijk weer uit. Al doelde ik deze keer vooral op 'geen pantys of kousen of leggings of zo
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- skaoot
Ik heb sinds vrijdag een blender (m'n vader had zo'n kies maar iets van deze site-kerstpakket en vond zelf niks leuk) en ben er blij mee! In het weekend 2 lekkere smoothies gemaakt, en nu lekker een banaan mango milkshake
Ok, ik proef er maar een beetje van, maar toch vind ik het lekker.

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
- skaoot
Aanstaande woensdag, 16:00. Crownless gaat mee voor de support
*verhuist even naar zenuwtopic*

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- Peter^
- Contacteer:
Omdat ik toch wel een heel erg lief, attent en verzorgend vriendinnetje heb. (soort secretaresse op leuke manier) 

Geniet van de positieve momenten.
- kitten
Crownless is superziekenhuissupport. Ik weet t jaren later nog!skaoot schreef:Aanstaande woensdag, 16:00. Crownless gaat mee voor de support*verhuist even naar zenuwtopic*

- Daantje
- Contacteer:
In de uitverkoop een paar converse laarzen gevonden. Voor maar € 27,50

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Sja, dan heb je een weekendje Disney geboekt, betaald. De optie om te annuleren maakte de boeking meteen de helft duurder, dus ach, laat die maar achterwege. Wat kan er nou mis gaan??
Tot de datum in zicht kwam en ik ziek bleek.
En maar niet opknapte. Griep ging naadloos over in longontsteking en het ritje naar de huisarts bleek een helse onderneming. Maar op woensdag begon ik dan met antibiotica en op donderdag merkte ik al verschil. Wat zouden we doen...? Wel gaan was natuurlijk onverstandig, maar als ik niet zou gaan, zou dan niemand gaan? Dat was ook zonde. Of zouden de anderen wel gaan? Dat wilden zij niet.
Donderdagavond was leonietje er al, dus we duimden allemaal dat ik vrijdag nóg wat meer zou zijn opgeknapt. Om het er toch op te wagen. En aldus geschiedde. Ik was koortsvrij inmiddels. Vrijdagmiddags hebben we Middelste verrast met het nieuws (die was deze keer de gelukkige die mee mocht) en daarna de halve heenreis weggeslapen en 's avonds in het hotel meteen in slaap gevallen.
Zaterdagochtend hebben we meteen een leenrolstoel gehaald en heb ik me de hele dag laten rondduwen. Achtbanen sloeg ik wel over. Maar ik was erbij en we waren in Disney! Yay! Ik heb mensen zitten kijken en we hebben ook wat rustigere attracties gedaan. Zo heb ik de dag volgehouden en zelfs de eindshow kunnen zien, al hebben Heerscher, leonietje en Dacrael vanaf het avondeten een redelijke mate van zombie rond geduwd. Maar de frisse buitenlucht voelde erg goed in mijn longen en ondanks de vermoeiende dag voelde ik me niet helemaal kapot en de volgende ochtend zelfs weer wat beter!
Met de rolstoel zijn we vanmorgen naar City Hall gereden, want we mochten nog niet via de invaliden ingang. Alleen een rolstoel was daarvoor niet genoeg. Gelukkig vond men mijn aandoening overtuigend genoeg en kreeg ik een mooi kaartje. Dat vond ik wel heel fijn. Ik sloeg vanwege kortademigheid al alle achtbanen over. Nu werd Disney voor mij ook wat leuker.
Zo konden we in ritjes als Dumbo en Pinokkio terwijl deel van de groep in de rij stond voor een achtbaan. 
Inmiddels zijn we weer onderweg naar huis.
Het was een geweldig weekend!
Ik ben blij dat we toch gegaan zijn!

Donderdagavond was leonietje er al, dus we duimden allemaal dat ik vrijdag nóg wat meer zou zijn opgeknapt. Om het er toch op te wagen. En aldus geschiedde. Ik was koortsvrij inmiddels. Vrijdagmiddags hebben we Middelste verrast met het nieuws (die was deze keer de gelukkige die mee mocht) en daarna de halve heenreis weggeslapen en 's avonds in het hotel meteen in slaap gevallen.
Zaterdagochtend hebben we meteen een leenrolstoel gehaald en heb ik me de hele dag laten rondduwen. Achtbanen sloeg ik wel over. Maar ik was erbij en we waren in Disney! Yay! Ik heb mensen zitten kijken en we hebben ook wat rustigere attracties gedaan. Zo heb ik de dag volgehouden en zelfs de eindshow kunnen zien, al hebben Heerscher, leonietje en Dacrael vanaf het avondeten een redelijke mate van zombie rond geduwd. Maar de frisse buitenlucht voelde erg goed in mijn longen en ondanks de vermoeiende dag voelde ik me niet helemaal kapot en de volgende ochtend zelfs weer wat beter!

Met de rolstoel zijn we vanmorgen naar City Hall gereden, want we mochten nog niet via de invaliden ingang. Alleen een rolstoel was daarvoor niet genoeg. Gelukkig vond men mijn aandoening overtuigend genoeg en kreeg ik een mooi kaartje. Dat vond ik wel heel fijn. Ik sloeg vanwege kortademigheid al alle achtbanen over. Nu werd Disney voor mij ook wat leuker.

Inmiddels zijn we weer onderweg naar huis.

- juffie
- Site Admin
- Ravelijne
Longontsteking zelfs? Whoa! Fijn dat het toch nog genoeg mee zat! 

- phedre
- Contacteer:
Gisteravond t weekend afgesloten met n onverwachts lekker avondje spelen:) Aan mn borsten gehangen, balancerend op mn tenen terwijl er redelijk geslagen werd, de tepelstretchers gebruikt. Was tof!!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken