Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
juffie
Site Admin

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door juffie »

Je bent lief! knuff!

*Zit nu serieus met traantjes, ook wel vanwege PB-tje*
Annie iz liev! :puh:
MILF :grin_ani:
JJV

Bericht door JJV »

da's met Grote F idd juffie

sterkte en duimen op een wonder
~\v/~
Crownless

Bericht door Crownless »

Ow wat ontzettend kut! En de ardennen heb je wel al betaald, toch? Dus je moet wel mee. Zeker als je met iemand meelift. En we laten je heus niet op een houtje bijten. Maar damn, wat kut. Je mooie autootje... Wel fijn dat je vader mee wilde denken al deed hij dat nogal overenthousiast, daar zou ik ook niet tegen kunnen. Ook al hebben mensen de beste bedoelingen van de wereld.

*knuffel*
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Ja, nou heb ik mijn Ardennenplek al te koop gezet! En nou gaan jullie juffie allemaal overhalen! *rant*
phedre

Bericht door phedre »

geloof fdat zoiets wel een flinke rant waard is idd!!
silence

Bericht door silence »

juffie, dit is echt stevig balen en nu maar hopen op een verzekerings wonder *duimt*
kitten

Bericht door kitten »

Wow! :shock:

Dat is wel goed balen zeg! Ik ga duimen voor die WA verzekering, dat zou een hoop oplossen!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

*duimt ook heel hard mee voor juffie*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
faery

Bericht door faery »

Niet fijn juffie! Jeetje wat een k*tzooi zeg.... Veel succes...
cmeermin

Bericht door cmeermin »

Wat een nachtmerrie juffie! Ik hoop dat alles snel weer goed komt!
NatyaBE

Bericht door NatyaBE »

Ook hier zet ik mijn duimpjes aan het werk.
jane

Bericht door jane »

krijgt serieus zin om het modem voor internetten en bellen dat pas in juni geplaatst is van de muur te rukken en door de ruiten van de provider... zonder de pas toegezonden kartonnen doos... naar binnen te mieteren en aansluitend een geil dansje te doen op het trottoir.

sjeesus fok je niet zo op djeentje... jawel ....ik mag dan niet goed wijs zijn maar mn motto is "don't fuck with djeentjes" .

ooit lang geleden had ik es een keertje niet voldoende saldo op mn bankrekening staan. toen werd mn automatischer incasso geweigerd en vervolgens heb ik keurig betaald met een accept-girootje. de maand daarop intern-etterde djeentje er lustig op los en verwachtte dat de aut0-incasso gewoon alles zou betalen. tot ik dus in juli afgesloten werd omdat ik van mei en juni nog niet betaald had zeiden ze. dus ik vraag wat het kost. heb het bedrag omgaande overgemaakt. krijg ik de volgende dag een nota met hetzelfde bedrag + 100 euri's. dus ik furieus in de telefoongeklauterd. heb dat bedrag uiteindelijk overgemaakt omdat ik toch wilde internettteren. heb onmiddelijk diensten opgezegd en ben een andere provider gaan zoeken.
"de koninklijke" noteerde vrolijk mijn bestelling en vergat deze in het "uitvoer" programma te zetten. NU krijg ik pas per eind van deze maand mijn experia-box. ik kon wel een dongel krijgen maar dan moest ik 50 euries over maken. inmiddels kon ik niet meer bellen via andere provider waarvan ik dacht... "redelijk, ik ben per 30 september afgesloten". krijg ik van de week een "laatste herinnering voor afsluiting" met het vriendelijke verzoek of ik 195 euri over wil maken. de "koninklijke" had ook maar vast geïncasseerd entoen ik vandaag nog es met die ander wilde debatteren over die 195 euri zeiden ze dat het eigenlijk 220 waren!!!!!

ik weet een heel leuk donker/vochtig plekje waar ze me mogen likken!!! ik betaal niet!!! ben toch al afgesloten!!! :twisted: :twisted: :twisted:
oeps2

Bericht door oeps2 »

ik krijg helemaal de pleuris van de ovchip
:evil: :evil: :evil: :evil:

oudste dochter van 13 heeft een 2 sterren abonnement nodig voor school ze rijdt al 2 jaar op 2 sterren . ik ga voor de ovchip vragen bij 0900 van huppeldepuplaan naar huppeldepupwijk zegt de jongen 2 sterren
ik ben op het stationsplein zegt die vrouw 2 sterren
(bij het oplaadpunt ook 2 sterren)
na 3 dagen reizen wordt abonnement van mijn dochter geblokkeerd ??
ik bel 0900 die man zegt 2 sterren ..
hij kijkt in het systeem is het 3 sterren maar de bus heeft geen halte in een andere zone..
hij kan niet zien waar de bus de andere zone ingaat of uitkomt..
en het is de korste weg naar de bestemming !
nou kost dit mij € 120 op jaarbasis omdat ze een 3 sterren abonnement nodig heeft !!!!
Op internet kan je ook geen weggennet vinden met de zones en buslijnen erop ?? hoe kan je weten wanneer je bus een andere zone ingaat ?????

duss weer geld dr op gezet en wat gebeurt dr na 1 dag !!
tot overmaat van ramp kan je smorgens bijna niet uitchecken want staat iedereen tegen je aan te hangen om op t cs dr uit te gaan dus je weet niet welke piep nou ingodsnaam van jou is !!

kortom vandaag dochter thuis moeten blijven ik had geen pinpas en die koleredingen kan je alleen maar opladen met een pinpas !!!!
tering !!!!

zo das dr uit

ps heb alle klachten al gedropt bij alle instanties en niemand weet dr raad mee !!!!!

weg met de ovchip !!!!!!!!!!!!!!!!!
Crownless

Bericht door Crownless »

Bwuh... Ik moet naar de apotheek. En die waar ik naar toe ga, daar is het altijd druk. Volgens mij hebben ze te veel patiënten/cliënten (of hoe het ook heet bij de apotheek) in hun systeem. Of te veel mensen die dingen vragen waardoor de assistente lang bezig is per persoon. Of een overwerkte apotheker die werkelijk alles moet controleren ofzo. Ik bedoel, het is vast heel grondig dat twee mensen kijken of het recept wel klopt, maar ik zie er nu al tegenop om naar de apotheek te gaan, omdat ik weet dat ik daar minstens een kwartier sta te wachten.

Ik wil een bonnetjes systeem! Je weet wel, die je normaal bij de slager hebt. Ik wil niet naar de mensenmassa hoeven kijken en alert blijven op wie er nu wanneer aan de beurt is. Want er zijn altijd mensen die voor willen kruipen want 'ik hoef alleen maar iets op te halen/ik sta dubbel geparkeerd/ ik heb nog een afspraak/ ik ben gewoon asociaal'. Ik bedoel, ik sta er ook alleen maar te wachten tot meneer tot in de puntjes heeft laten uitleggen hoe de medicijnkast van mevrouw moet worden ingenomen. Allemaal heel goed hoor, maar ik sta te wachten op mijn medicijnen die ik gewoon alleen maar hoef aan te nemen. Echt, soms kijken ze me al aan vanaf de 'hier staan de dingen die worden opgehaald' kast. Ik krijg er een beetje dat paarse-opblaas-krokodil reclame gevoel van. "Maar ze staan daar!"

Of twee rijen. Een 'ik kom iets ophalen rij' en een 'ik heb een recept en veel vragen rij'. Ik weet zeker dat het allemaal veel sneller zou gaan dan.

Maar nee, het is altijd een grote mensenmassa die vlak bij de deur blijft staan. Die zuchtend opkijken als er weer iemand binnenkomt. Die beginnen te klagen. Ik wil geen geklaag aanhoren, ik wil mijn medicijnen verdomme! Ik vind het al vervelend zat dat ik uberhaupt die meds nodig heb, laat staan dat ik lang moet wachten om ze te krijgen tussen allemaal zure zuchtende mensen en tuterdetuut verhalen van twee bekenden die elkaar tegen komen in een apotheek, want die gaan altijd over 'hoe gaat het nou met je aandoening?' wat ik gewoonweg niet wil weten. Heel vervelend hoor, die aderverkalking, maar ik wil gewoon mijn meds!
En ze doen vast heus ontzettend hun best of wat dan ook, maar dit is de derde apotheek waar ik ervaring mee heb (de tweede kringapotheek trouwens) en bij die andere twee hoefde ik nooit zo lang te wachten. Want het maakt bij deze niet uit hoe laat je er komt. Zelfs als ik direct om negen uur binnen stap en er zijn geen wachtende voor me, moet ik tien minuten wachten. Ik snap dat je nog moet opstarten 's morgens, maar serieus, hoeveel moeite is het nou? Ik wou dat die rekken er niet zouden staan zodat je op z'n minst kon zien wat die apothekersassitentes gaan doen als ze weglopen na hun 'neemt u maar even plaats, ik kom zo bij u terug'. Dan had je in ieder geval nog wat te zien.

Ik bedoel, ik ken gewoon al de meeste infofoldertjes van buiten! Hoe erg is dat! Leg er dan wat tijdschriften neer ofzo. Of doe iets aan je efficientie! Graaah!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
JJV

Bericht door JJV »

maar een kwartier wachten???? Waar zit die apotheek???

bijlmer heeft dan wel een afhaal balie..en bonnetjes...
dat dan weer wel
~\v/~
Plaats reactie