WS valt af!
- Crownless
Re: WS valt af!
Goed bezig Guardian!
Ik ben een kilo zwaarder. Muh!
Ik ben een kilo zwaarder. Muh!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- juffie
- Site Admin
Bleh Crownless, dat is balen, verder vraag ik me hetzelfde af als Juffie.
Shareen het vandaag een pot kokosolie/-vet voor me meegenomen, dat ga ik vanaf morgen iig gebruiken
als vervanger voor margarine op mijn brood, eens kijken wat voor effect dat gaat hebben
Shareen het vandaag een pot kokosolie/-vet voor me meegenomen, dat ga ik vanaf morgen iig gebruiken
als vervanger voor margarine op mijn brood, eens kijken wat voor effect dat gaat hebben

- JerryM
En geen margarine op brood?
(Ik smeer nooit iets op brood, alleen met hagelslag etc)
(Ik smeer nooit iets op brood, alleen met hagelslag etc)
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Kokosvet als vervanger voor margarine Jerry, kokosvet schijnt een zeer goede invloed op het metabolisme te hebben namelijk.
-
Ik ben deze week niks afgevallen. Ook niet bijgekomen.
M'n darmen doen onwijs dwars, denk dat ik anders wel afgevallen zou zijn.
M'n darmen doen onwijs dwars, denk dat ik anders wel afgevallen zou zijn.
- seleena
Gefeliciteerd Guard!
En ja ik had ook al goede dingen gelezen over kokosvet op WW forum om mee te koken o.a..
Ik heb niet meer gewisseld van dag. Vandaag sta ik op +0,5 maar daar lig ik niet wakker van.
Gisteren mijn regels gekregen en ik ben dan altijd 1 kilo zwaarder. Dus we zullen wel zien
En ja ik had ook al goede dingen gelezen over kokosvet op WW forum om mee te koken o.a..

Ik heb niet meer gewisseld van dag. Vandaag sta ik op +0,5 maar daar lig ik niet wakker van.
Gisteren mijn regels gekregen en ik ben dan altijd 1 kilo zwaarder. Dus we zullen wel zien

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Tnx Shrad 
Kokosvet is weliswaar verzadigd vet, maar gedraagt zich door de middellange ketenstructuur heel anders dan "gewone" verzadigde vetten.
shareen heeft 24/7 regels
Waarom zeggen ze in Vlaanderen ook niet gewoon ongesteld?

Kokosvet is weliswaar verzadigd vet, maar gedraagt zich door de middellange ketenstructuur heel anders dan "gewone" verzadigde vetten.
shareen heeft 24/7 regels

Waarom zeggen ze in Vlaanderen ook niet gewoon ongesteld?
- seleena
Ehm dak het nie weet johGuardian_s schreef:shareen heeft 24/7 regelsWaarom zeggen ze in Vlaanderen ook niet gewoon ongesteld?

Kzal het em eens vragen straks

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
- Crownless
@ juffie & guardian: Teveel gegeten denk ik. Ik denk dat het vooral in het avondeten zit. En chips. En gewoon 'muh ik voel me kut'-snaaibuien. En mijn buik doet ook raar.
Vind het wel echt stom. Ik snoep sowieso al vrij weinig. Maar ls er dan hartige dingen op tafel staan kan ik er maar moeilijk vanaf blijven. Het is niet echt dat ik ze opzoek, maar als ze dan voor me staan en ik voel me toch al kut, dan is het zo makkelijk om maar gewoon te snaaien. Het is lekker, en dan voel ik me ook weer even goed. Ik probeer dat nu te counteren met rijstwafels met een hartig smaakje. Een zo'n wafel vult best en is wel lekker.
Muh, ik doe echt wel mijn best! Zo is het ook niet echt motiverend ofzo.
Vind het wel echt stom. Ik snoep sowieso al vrij weinig. Maar ls er dan hartige dingen op tafel staan kan ik er maar moeilijk vanaf blijven. Het is niet echt dat ik ze opzoek, maar als ze dan voor me staan en ik voel me toch al kut, dan is het zo makkelijk om maar gewoon te snaaien. Het is lekker, en dan voel ik me ook weer even goed. Ik probeer dat nu te counteren met rijstwafels met een hartig smaakje. Een zo'n wafel vult best en is wel lekker.
Muh, ik doe echt wel mijn best! Zo is het ook niet echt motiverend ofzo.
Chips is echt zwaar k*t, en het maakt geen ruk uit of je nu gewone, light of oven neemt, het is en blijft meuk, maar wel lekker helaas.
Vooralsnog kan ik de zelfdiscipline opbrengen om er af te blijven, als ik trek heb in een snack, pak ik een paar snoeptomaatjes, een stuk komkommer of wat zoute sticks.
Ik moet er wel meteen bij vertellen, dat, doordat ik afval en mijn conditie beter wordt ik op de een of andere manier minder zin heb om te snaaien dan daarvoor.
Kan door de positieve resultaten komen. maar het feit dat ik gewoon lekkerder in mijn vel zit helpt ongetwijfeld ook
(Ja meiden, ook mannen gaan vreten als ze ergens mee zitten)
Vooralsnog kan ik de zelfdiscipline opbrengen om er af te blijven, als ik trek heb in een snack, pak ik een paar snoeptomaatjes, een stuk komkommer of wat zoute sticks.
Ik moet er wel meteen bij vertellen, dat, doordat ik afval en mijn conditie beter wordt ik op de een of andere manier minder zin heb om te snaaien dan daarvoor.
Kan door de positieve resultaten komen. maar het feit dat ik gewoon lekkerder in mijn vel zit helpt ongetwijfeld ook

(Ja meiden, ook mannen gaan vreten als ze ergens mee zitten)

- eireann
- Site Admin
Vervelend Crownless, maar goed dat je zo je best doet! Anders was er misschien wel meer bij gekomen?
Ik wil koekjes, mergpijpjes, paprikachips, chocola en snoepjes en mergpijpjes! DB gaat zo naar de winkel en vroeg of ik nog wat wou.... en nu wil ik ALLES... maar ik heb hem maar gezegd dat ie niks mee moet nemen....
Ik wil koekjes, mergpijpjes, paprikachips, chocola en snoepjes en mergpijpjes! DB gaat zo naar de winkel en vroeg of ik nog wat wou.... en nu wil ik ALLES... maar ik heb hem maar gezegd dat ie niks mee moet nemen....
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
- Crownless
@ guardian: tell me about it, het huis ligt vol met lekkere meuk omdat Bryan ontzettende snackzin heeft tegenwoordig. En tja, Bryan is goed opgevoed, die vraagt dan 'wil je ook een stuk chocola/chips/wat-het-ook-is?'. Zeg dan maar eens nee omdat je eigen hoofd ook zegt 'ja, want lekker eten als je je kut voelt, is fijn.'.
@ anne: ja, dat is ook misschien wel waar. En go jij, dat je niet aan de snacks gaat!
@ anne: ja, dat is ook misschien wel waar. En go jij, dat je niet aan de snacks gaat!