WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
chats

Re: WS valt af!

Bericht door chats »

Voor iedereen die aan het afvallen is:
Afbeelding
Guardian_s

Bericht door Guardian_s »

Wel vreemd Juffie, dat je ondanks dat je je keurig aan de WW regels houdt, nauwelijks resultaat ziet, maar vooralsnog zit het tussen je oren nog goed ;) hou vol!

Tnx Chats
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Als het uiteindelijk toch steeds niet wil, kan het ook zijn dat je ook zo iemand bent die alleen met een koolhydraat-arm dieet kan afvallen. Als ik sonja bakker, of ww doe, dan kom ik ook alleen maar aan, omdat mijn lichaam die koolhydraten gewoon gelijk opslaat als vet ofzo.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh joy. :nopompom:
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Wel een beetje vroeg om daar al aan te denken hoor. Je bent gelukkig niet aangekomen met WW toch?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Met een koolhydraat-arm dieet mag je heel veel lekkere dingen hoor, zo vreselijk is dat niet....
puppie

Bericht door puppie »

Nooit meer 'normaal' kunnen eten lijkt mij wel vreselijk ;)

Hang in there Juffie!
Al die inspanning ga je echt nog wel zien!
Geef het een paar weken
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Het lijkt mij echt verschrikkelijk moeilijk om bijv geen brood en pasta en rijst meer te moten eten. Ik vind dat echt lekker. Dus daarom vind ik het ook zo razend knap van je tess dat jij dat al wel zolang kan opbrengen.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Als iemand op een andere manier niet kán afvallen, en dan met koolhydraat arm wel, dan lijkt me dat juist een positief iets. Dat er in elk geval nog wel een manier is, en dat je bijv. niet een zware operatie moet ofzo.
Maar goed, het was alleen maar een suggestie, en idd nu nog niet relevant omdat het mss binnen een paar weken nog verandert.
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja ik hou ook heel erg van brood, pasta, en nou ja, eigenlijk alles waar koolhydraten inzitten. Maar als je eenmaal bent afgekickt van de koolhydraten, is het heel goed te doen.
seleena

Bericht door seleena »

Voleuse schreef:Wel een beetje vroeg om daar al aan te denken hoor. Je bent gelukkig niet aangekomen met WW toch?
Dat vindt ik nou ook. En -3 ons is toch -3 ons denk ik dan maar juffie :)
Op de site van WW staat er ook een stuk geschreven over koolhydraatarmdieet. En ook waarom je snel afvalt erdoor én waarom je weer alles net zo snel terug hebt.. Zelf heb ik het ook gedaan, en ja het werk, zeker op korte termijn. Ook koolhydraatarm is een ander levenswijze, ik weet van mezelf dat ik graag brood, pasta en rijst eet dus mijn levenswijze zou het nooit kunnen worden. Ik eet die dingen nu wel, maar ik weeg alles gewoon af en reken daar dan mijn punten van. Ik neem geen verzadigende porties omdat ik gewoon geneigd ben te veel te eten terwijl ik al lang voldaan ben.

Het valt me nu op in mijn ongesteld week, dat mijn vreetbuien me echt dwars gaan zitten. Te veel willen eten en het dan ook doen en dan misselijk zijn. Zo misselijk dat ik het liefst mijn vinger in mijn keel wil steken om ervan af te zijn. Ik ga aan mijn 3e week beginnen en ik merk nu al dat mijn maag zich lijkt aangepast te hebben. Mja kweet niet precies hoe of wat maar ik merk het wel. Mijn lichaam geeft duidelijk aan dat ik te veel eet, alleen mijn hoofd wil nog niet mee..

Dat je op de sportschool op de weegschaal gaat staan is zeker een goed idee! Ook ik heb ooit eens zo fanatiek als jij gesport en kwam ook ineens aan. Op de berekening van de weegschaal kon je toen zien dat er meer spiermassa was aangemaakt. Mijn programma werd toen aangepast om meer cardio te gaan doen. Let wel ik kon deze vergelijking maken omdat ik mijn vorige resultaten kom vergelijken, omdat er regelmatig gewogen werd. Zou dat dus zeker doen meis en dan een week later (of wat je sportschool aanraadt) nog eens te wegen.
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Pfff... afgelopen weken dieet zorgen er nu voor dat ik niet meer zoveel kan eten als eerder.
*Steken in buik heeft door teveel nasi*

Wel een goed teken, volgende keer eerder stoppen met eten. :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
eireann
Site Admin

WS valt af!

Bericht door eireann »

Rustig aan bites! Goed kauwen :)

Ik zit obese te kijken op rtl4, ik wil het niet zo rigoureus aanpakken, maar denk wel dat ik nog meer moet bewegen...
**Self Rescuing Princess**
nijntje

Bericht door nijntje »

Je bent wel onwijs goed bezig hoor Anne! Echt petje af!!

En de rest ook :static: voor iedereen die deze week z'n best weer gedaan heeft!!

Ik heb niet zo m'n best gedaan. Mij een beetje laten gaan in de vakantie. Eens zien wat de weegschaal dinsdag zegt. Al kan het ook nog een week later zijn dat ik er de nadelen van ondervind, tenminste, zoals ik het van puppie tot nu toe begreep... "WW straft een week later"

Maar goed, vanaf morgen wel weer netjes opletten en niet meer zo uit de band springen en mij netjes aan de punten houden. Moet het uiteindelijk goed komen....
kitten

Bericht door kitten »

Crownless schreef:@ juffie & guardian: Teveel gegeten denk ik. Ik denk dat het vooral in het avondeten zit. En chips. En gewoon 'muh ik voel me kut'-snaaibuien. En mijn buik doet ook raar.

Vind het wel echt stom. Ik snoep sowieso al vrij weinig. Maar ls er dan hartige dingen op tafel staan kan ik er maar moeilijk vanaf blijven. Het is niet echt dat ik ze opzoek, maar als ze dan voor me staan en ik voel me toch al kut, dan is het zo makkelijk om maar gewoon te snaaien. Het is lekker, en dan voel ik me ook weer even goed. Ik probeer dat nu te counteren met rijstwafels met een hartig smaakje. Een zo'n wafel vult best en is wel lekker.

Muh, ik doe echt wel mijn best! Zo is het ook niet echt motiverend ofzo.
Ik herinner me dat je zei dat je niet wilde WW'en, omdat je al zoveel op je bordje hebt, maar als je je er dan toch druk om maakt en bij elk chippie dat je in je mond steekt, schuldig voelt, zou je dan toch niet WW overwegen? Het grote voordeel is namelijk dat je weet wanneer het wél mag. En dat je dan ook kunt genieten van die chips. Ik vind het zelf ook makkelijker nee te zeggen als iemand iets aan biedt, omdat ik overzicht heb over wat er die dag nog kan. Ik snap dat je al veel op je bordje hebt, maar aan wat je in dit topic schrijft, lees ik gewoon dat je wel bezig bent met afvallen. Dus als je het dan toch op je bordje hebt... waarom dan niet gereguleerder? Serieuzer?
Plaats reactie