het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Guardian_s

Re: het beweeg-topic

Bericht door Guardian_s »

Kan ik volledig beamen, ik voel me ook heerlijk na mijn vroege ochtend loopje :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, geeft energie he?
MILF :grin_ani:
Guardian_s

Absoluut, moet even op gang komen, is ook niet niks, 5 uur 's morgens, met een slaperige kop de deur uit springen om te gaan hardlopen, maar daarna wordt het lekker en dat gevoel van meer energie blijft de hele dag aanhouden :)
Zou er verslaafd aan kunnen raken ;)
skaoot

Bericht door skaoot »

Opstaan en sporten? Bwugh...

Verkoudheid en dichte neus is maar even rustig aan doen. Morgen stukje rennen misschien. Geen zin in ziekzijn, gooit mn sportplannen overhoop!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
kitten

Bericht door kitten »

Ik ben serieus jaloers op de mensen die zo vroeg sporten. Kan me goed voorstellen dat je er energie van krijgt en je er beter door gaat voelen!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Ook ik ga zo weer sporten. Extra dagje bij de fysio ingepland omdat er deze week geen zwemmen is vanwege de vakantie. Voordeel van bij de fysio sporten is dat ik dan de enige ben in de oefenzaal, niemand die me aanstaart enzo.
Maar denk dat ik vanaf volgende maand ook met tommie mee ga, dan wel dus bij een gewone sportschool. Maar weet nu wel ongeveer wat ik wel en wat ik niet kan, dus dat is wel fijn.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik merk ook dat als ik niet 's ochtends ga het dan lastiger wordt om op een ander moment van de dag te gaan. Minder makkelijk ofzo. Maar ja, als ik straks niet mijn eigen werktijd kan indelen is het niet anders.
MILF :grin_ani:
phedre
Contacteer:

Bericht door phedre »

hele dag al last van mn enkels, maar toch gaan zwemmen. Na half uur redde ik het niet meer, dus gestopt, maar was best wel beetje trots op mezelf dat ik toch was gegaan, ondanks dat ik van te voren eigenlijk al wist dat ik t niet vol zou houden. Heb toch weer 30 baantjes gezwommen
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Guardian_s

Toppie phedre, karakter :)
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik heb een slechte beweegweek, door stomme verkoudheid en andere plannen pas dinsdagavond weer tijd om te sporten :( Baal ik wel van. Misschien zondagochtend even rondje rennen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
seleena

Bericht door seleena »

Ik heb vandaag 1,5 uur gezumba'd :banana:
Bij de peut zijn er 2 trapen en die kan ik nu in ene keer omhoog en niet meer eens buiten adem zijn!
Zo snel dat dat kan gaan verbeteren in je conditie :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Emmy

Bericht door Emmy »

Helemaal goed shraddah!
Ik heb mijn uurtje Pilates weer gehad.
Het blijft bij mij vooralsnog slechts bij 1 uur ClubYoga en 1 uur Pilates per week en dan in het weekend nog wat wandelen of fietsen.
Hoop dat mijn rug binnenkort weer wat beter gaat, zodat ik ook wat intensievere sportlessen kan gaan volgen.
seleena

Bericht door seleena »

Oeh Emmy pilates schijnt heul goed voor je lijf te zijn :yes:
En alle soorten van bewegen is volgens mij goed toch?
*straalt reiki naar het ruggetje van Emmy*
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik ga vanaf dinsdag met een collega hardlopen één keer in de week. En tussendoor nog twee keer alleen. Ben net voor het eerst geweest, was best lekker! Hopelijk is collega stok achter de deur om het vol te houden!
seleena

Bericht door seleena »

Ik heb iets ontdekt! Nou ja misschien weten jullie het wel, maar misschien heeft iemand er toch wat aan ;)

Mijn warming up voor thuis zumba'en ging niet goed, dus ik dacht ik ga eens op youtube kijken. En wat zie ik daar, er zijn tal van zumba workouts :static: Zelfs mijn warming up liedje die ik op les krijg, yay!

Ik heb de laatste 2 dagen niet gezumba'd, net een dutje gedaan en daarin was ik aan het zumba'en :D
Ehm zou dat ook tellen, gedroomde activiteits punten? :clown: :mrgreen:
Take me or leave me <3
Plaats reactie