WS valt af!
- kitten
Re: WS valt af!
Bij mij was alleen gisteren hopeloos, dus duimen dat ik wat verschil ga zien! 

- skaoot
Ik vond er bijzonder weinig aan. Melige vette dingen met wat zout. Maak ik liever zelf zoete aardappel friet, dat heeft wel smaak.cinderella schreef:Juist als je niks ruikt zijn frietjes doordat ze vet, zout en soms ook nog knapperig zijn, voedsel dat nog wel goed smaakt. Dus is het extra knap dat je ze hebt laten staan!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
Ja, de keerzijde van de medaille. Minder eten en daardoor fitter worden/afvallen is fijn, maar dat het komt door je reukproblemen is dan weer heel jammer.
Artemis, succes!
Er was laatst bij een programma op tv (Secret Eaters geloof ik) iemand die maar niet afviel terwijl ze volgens haar alleen maar heel gezonde dingen at. De camera registreerde inderdaad veel gezonde dingen (fruit, noten, zaden, groentes), maar in zulke grote hoeveelheden dat ze er juist meer van aankwam. Zij had het idee dat ze er veel van mocht eten omdat het gezond was, maar zo werkt het ook weer niet.

Artemis, succes!
Er was laatst bij een programma op tv (Secret Eaters geloof ik) iemand die maar niet afviel terwijl ze volgens haar alleen maar heel gezonde dingen at. De camera registreerde inderdaad veel gezonde dingen (fruit, noten, zaden, groentes), maar in zulke grote hoeveelheden dat ze er juist meer van aankwam. Zij had het idee dat ze er veel van mocht eten omdat het gezond was, maar zo werkt het ook weer niet.
- juffie
- Site Admin
Dus. Vandaag naar de diëtiste geweest. En ze had eigenlijk niks aan te merken op mijn huidige gedrag. Het enige dat ze adviseerde was om fruit eten als tussendoortje te koppelen aan het sporten, dus na of net voor het sporten fruit, en liever niet zomaar op de dag ergens fruit. Dt ivm de calorieën in fruit. Dat vind ik ergens wel jammer, want ik eet graag fruit 's avonds. Het is zoet, sappig en vult lekker. Bovendien is het een fijne tegenhanger wanneer Jerry iets als chips pakt. Ik vind fruit ook lekker, dus is het helemaal geen straf om dan dat te pakken.
Hoe dan ook, beter van niet. Want ze kon uit mijn metingen op de sportschool en die van haar opmaken at mijn stofwisseling extreem langzaam is. Ik kan wel afvallen, maar het is waarschijnlijk wel een kwestie van een lange adem.
Ik moet multivitaminen gaan slikken om te kijken of dat iets doet en ik zou kunnen proberen om bij het avondeten iets minder pasta/rijst/aardappelen etc op te scheppen. Ik eet nu niet teveel, maar daar zóu ik nog wat winst kunnen pakken.
Het rare, ik woog op haar weegschaal 101,7! Dat is bijna 3 kg meer dan op de mijne, gisteren. Nu moet ik à .s. Week ongesteld worden en zou het kunnen dat ik vocht vasthoud, maar ze snapt ook wel dat ik helemaal lijp word van al die tegenstrijdigheden. We hebben dan ook afgesproken dat ze iedere keer gaat meten (met elektroden aan hand en voet) o m te zien of mijn waardes veranderen en ik moet me niet blindstaren op de weegschaal. Maar dat is wel lastig, juist omdat even snel te doen is en ik die thuis heb.
Dus, goed bezig, eten is prima, tussendoortjes nemen, doorgaan met sporten en vooral dus doorgaan en volhouden...
Hoe dan ook, beter van niet. Want ze kon uit mijn metingen op de sportschool en die van haar opmaken at mijn stofwisseling extreem langzaam is. Ik kan wel afvallen, maar het is waarschijnlijk wel een kwestie van een lange adem.

Ik moet multivitaminen gaan slikken om te kijken of dat iets doet en ik zou kunnen proberen om bij het avondeten iets minder pasta/rijst/aardappelen etc op te scheppen. Ik eet nu niet teveel, maar daar zóu ik nog wat winst kunnen pakken.
Het rare, ik woog op haar weegschaal 101,7! Dat is bijna 3 kg meer dan op de mijne, gisteren. Nu moet ik à .s. Week ongesteld worden en zou het kunnen dat ik vocht vasthoud, maar ze snapt ook wel dat ik helemaal lijp word van al die tegenstrijdigheden. We hebben dan ook afgesproken dat ze iedere keer gaat meten (met elektroden aan hand en voet) o m te zien of mijn waardes veranderen en ik moet me niet blindstaren op de weegschaal. Maar dat is wel lastig, juist omdat even snel te doen is en ik die thuis heb.
Dus, goed bezig, eten is prima, tussendoortjes nemen, doorgaan met sporten en vooral dus doorgaan en volhouden...
MILF 

- kitten
Dan zou ik afwegen wat vol te houden is. Als je, doordat je 's avonds geen fruit meer eet, ineens naar de chips gaat grijpen, dan zou ik het fruit daar weer invoeren. Maar als het te doen is, fruit bij het sporten, dan zou ik dat wel doen!
- juffie
- Site Admin
Ja ga ik zeker pro eren. Maar wat vooral fijn was, was de bevestiging en het wegnemen van mijn onzekerheid of ik wel goed bezig ben. 

MILF 

- cinderella
En fruit vervangen door rauwkost met een dip op basis van magere yoghurt, vind je dat lekker?
toen doet er nu niet meer toe
- juffie
- Site Admin
Ja, dat mag inderdaad wel, groenten. En op zich vind ik paprika en komkommer wel lekker. Augurk ook wel, tomaat op zich wel, maar cherrytomaatjes ben ik weer niet kapot van. Wortelen zo uit het vuistje is ook niet zo mijn ding. Ik vind ze ook vrij hard.
Champignons even warm maken/bakken (voor 1 punt) is ook lekker. Ervaring met grillen in een grillpan? Heb je dan echt geen vet nodig?
Verder nog ideeën?
Champignons even warm maken/bakken (voor 1 punt) is ook lekker. Ervaring met grillen in een grillpan? Heb je dan echt geen vet nodig?
Verder nog ideeën?
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
In principe kan je zonder vet toe. Mijn grillpan houd ik wel een ietsje vettig (door 'm niet af te wassen) tegen het roesten. Afhankelijk van wat ik grill doe ik op het product een drupje olie.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Ik heb ze eens op een bakpapiertje in de oven gedaan, champignons. Ging best aardig. Ik hou van champignons. <3
- juffie
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Ik ben wel benieuwd watvoor meting ze hebben gedaan, dat ze zien dat je stofwisseling langzaam is....
-
WS valt af!
Er bestaan ook van die vellen voor in je pan, dan kun je zonder vet

- kitten
Ik had zonder nadenken mijn crackers en koffie op voor het wegen.
D'oh. Maar goed, toch maar wegen en...
Ik weeg nu 82,8 kilo
Verschil met vorige keer: -0,5 kilo
verschil met startgewicht: -4,1 kilo
We gaan weer de goede kant op!
En gewogen ná het ontbij, dus dit is nog een gematigde versie van het resultaat. 

Ik weeg nu 82,8 kilo
Verschil met vorige keer: -0,5 kilo
verschil met startgewicht: -4,1 kilo
We gaan weer de goede kant op!