het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
lotus {P}

Re: het beweeg-topic

Bericht door lotus {P} »

ik ga zo ook maar eens richting sportschool. Vorige week niets van gekomen door vermoeidheid en niet lekker in m'n vel zitten. k Weet niet hoe het nug gaat want voel me nog niet top en heb her en der wat last van pijn (knie/schouder)
eireann
Site Admin

het beweeg-topic

Bericht door eireann »

Lekker kitten! En goedzo lotus!

Ik kom net van het zwembad, lekker vintage; oranje deuren, bruine tegels. Maar ook schoon, groot en licht. Heb gelijk een 11 banenkaart gekocht.

Moeie letematen nu, en nu was ik met de auto. Heb 50 minuten gezwommen E water getrappeld (om en om) de eerste paar keer als ik met de fiets ga zal ik het iets korter houden want dan moet ik ook nog terug!

Vroeger dan 12 lijkt mij ook wel wat, maar dan is het van 7 tot 8.30 en dat is wel erg vroeg
**Self Rescuing Princess**
seleena

Bericht door seleena »

Ja tis heerlijk om te voelen hoeveel energie je krijgt na het sporten :static:
Ik heb rond 12 uur een uurtje gezumba'd. Zo even nog gaan poetsen en dan koken. Goe bezig ikke :static:
Volgens mijn peut zou 15 minuten p/d stevig wandelen alleen al een goede vervanging voor anti depressiva zijn.

Misschien eens een keer proberen om 8.30 anne? Ben je ook meteen vroeg op? :yes:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

eireann schreef:Heb gelijk een 11 banenkaart gekocht.
Ik kan het niet laten, je mag maar 11 baantjes zwemmen? :)
kitten

Bericht door kitten »

Meh, de energie was rond de lunch dus wel op. :nopompom: Zit me nu vast op te peppen, want over een half uurtje moeten de welpjes van school gehaald worden.
seleena

Bericht door seleena »

Ow das jammer kitten! :nopompom:
Kzal een beetje naar je sturen :D
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

dan moet het tussen 7 en 8.30 en dat is me te vroeg voor nu.

En nee, lotus, dan mag je 11 x een uur :)
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Klaar om weer naar de sportschool te gaan. Lekker een uurtje knallen. Heb er zin in!
MILF :grin_ani:
Emmy

Bericht door Emmy »

Ik mag weer wat zwaarder gaan sporten. Dus ik ga voortaan 1-2x per week ClubPower doen (kracht/conditietraining) en ik blijf 1x per week Pilates doen.
Ben benieuwd hoe dat gaat met mijn rug. Is ook wel veel beter om het afvallen te ondersteunen natuurlijk. Kom ik ook wat strakker in mijn vel te zitten......
Morgenvroeg 08.30 uur eerste les ClubPower.....
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Leuk! Ik doe dus ook al weken nu ClubPower. En het gaat hard qua spierkrachtopbouw. Ik begon met een lege stang en train nu al bepaalde gebieden met 7,5 kg eraan. :)
nijntje

Bericht door nijntje »

Klinkt goed dit! Ik hoop snel weer zo ver hersteld te zijn dat ik ook weer lekker kan gaan bewegen. Een hele week op de bank zitten is conditioneel niet heel goed natuurlijk....
skaoot

Bericht door skaoot »

Vandaag al uur gefietst en zo weer sporten! En nu hoop ik dat ik het zo elke week beetje actief houd.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Emmy

Re: Re: het beweeg-topic

Bericht door Emmy »

juffie schreef:Leuk! Ik doe dus ook al weken nu ClubPower. En het gaat hard qua spierkrachtopbouw. Ik begon met een lege stang en train nu al bepaalde gebieden met 7,5 kg eraan. :)
Wat reken jij aan aantal activiteitenpunten dat je hiermee verdient?
Als ik kies voor gem. intensiteit, zou het maar 5 punten zijn voor 60 minuten. Dat is gelijk aan 60 minuten Pilates. Lijkt mij niet helemaal gelijkwaardig.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik neem altijd fitness, krachttraining. En ja, dat is dus 6 punten per uur.

Het is intensief qua spierkracht en uithoudingsvermogen van je lichaam, maar het bouwt nauwelijks conditie op. Mijn hartslag gaat er amper van omhoog.
Pilates is ook intensief voor de spieren, sterker nog, ik vond Pilates heftiger, lichamelijk gezien, dan clubpower, dus wat mij betreft komen die punten wel overeen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Vanochtend een half uur funxtion gedaan, daarna een kwartier buikspieren en vervolgens in totaal een uur cardio. Hoppa!
Plaats reactie