WS valt af!
- lunaaa
Re: WS valt af!
Ik ben 2 ons aangekomen. Niet veel, wel een beetje balen.
Zo vandaag voor het eerst in 5 weken een slechte dag..... en weer mijn snaaimomenten gehad die maar niet over wilde gaan.
Gezond gesnackt met bleekselderij met wat tomatenketchup, maar ook een stroopwafel en een beetje tortillachips.
Gelukkig hebben we vanavond een lichte avondmaaltijd met weinig punten, anders had ik extreem over mijn dagtotaal heen gegaan.
Heb me maar gewoon even laten gaan en ga ervan uit dat ik nu weer genoeg in een keer gesnaaid heb dat ik er weer 5 weken tegen aan kan...... ;-)
Ik eet af en toe echt wel wat lekkers en beloon mezelf ook echt wel tussendoor, maar dit soort snaaimomenten had ik voorheen dus met grote regelmaat (merk ik nu....) en ik was al blij dat het nu 5 weken niet zo was.
Gezond gesnackt met bleekselderij met wat tomatenketchup, maar ook een stroopwafel en een beetje tortillachips.
Gelukkig hebben we vanavond een lichte avondmaaltijd met weinig punten, anders had ik extreem over mijn dagtotaal heen gegaan.
Heb me maar gewoon even laten gaan en ga ervan uit dat ik nu weer genoeg in een keer gesnaaid heb dat ik er weer 5 weken tegen aan kan...... ;-)
Ik eet af en toe echt wel wat lekkers en beloon mezelf ook echt wel tussendoor, maar dit soort snaaimomenten had ik voorheen dus met grote regelmaat (merk ik nu....) en ik was al blij dat het nu 5 weken niet zo was.
- juffie
- Site Admin
- madeleine
Meld zich weer
Stoppen met schrijven houdt voor mij dus in dat er helemaal geen grip meer is.
Schade: 1.5 kg erbij. Dus nu totaal 5.5 kilo a aangekomen sinds ik gestopt ben met roken. En dan ben ik nog niet eens gestopt met de nicotine pillen.
Dussss ik ben maar weer begonnen met schrijven, ga me weer twee keer in de week wegen. En dat hier melden. Bij wijze van stok achter de deur. Huidig gewicht 78.5. Streefgewicht 71.

Stoppen met schrijven houdt voor mij dus in dat er helemaal geen grip meer is.
Schade: 1.5 kg erbij. Dus nu totaal 5.5 kilo a aangekomen sinds ik gestopt ben met roken. En dan ben ik nog niet eens gestopt met de nicotine pillen.
Dussss ik ben maar weer begonnen met schrijven, ga me weer twee keer in de week wegen. En dat hier melden. Bij wijze van stok achter de deur. Huidig gewicht 78.5. Streefgewicht 71.
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- eireann
- Site Admin
- kitten
Je kan het, Madeleine! En go emmy! Meteen weer terug op dat paard! Ik besef ook nu pas hoeveel ik at voor ik punten telde!
- madeleine
thnx kitten en anne... ik vind het zo stom van mezelf... now ja..
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- eireann
- Site Admin
Hey, not so hard on yourself.
voor stoppen met roken! Dat gewicht krijg je er wel weer af!

**Self Rescuing Princess**
He madeleine, je bent niet stom. En aankomen van stoppen met roken is idd vrij normaal. Ten eerste gaat je stofwisseling al wat anders werken, dat is al een paar kilo en verder is het dan vaak het foute snoepen.
Meid, ik weet dat je het kunt. En anders klop je maar hier aan (of bij mij - je weet me te vinden). Je kan ook bij ons lekker komen eten.....
Meid, ik weet dat je het kunt. En anders klop je maar hier aan (of bij mij - je weet me te vinden). Je kan ook bij ons lekker komen eten.....
- juffie
- Site Admin
Dat je dan denkt, ik koop zo'n AH maaltijdsalde. Kan ik die eten naast de 2 punten broccolisoep uit het WW magazine. Is zo'n bak gewoon 20!!!!! Punten! Dafuq! 
Oké, heb gedachteloos de dressing erin gedaan, want had ook prima zonder gekund, maar 20 punten voor sla, wat pasta en gerookte zalm! Ik kom nog niet eens aan 20 punten als we frietjes eten!

Oké, heb gedachteloos de dressing erin gedaan, want had ook prima zonder gekund, maar 20 punten voor sla, wat pasta en gerookte zalm! Ik kom nog niet eens aan 20 punten als we frietjes eten!
MILF 

- eireann
- Site Admin
- juffie
- Site Admin
Ja man! Het is gelukkig mijn zumba avond, dus komt wel goed enzo, maar toch!
Volgende keer mik ik zelf wel wat pasta sla en zalm door elkaar...
Volgende keer mik ik zelf wel wat pasta sla en zalm door elkaar...
MILF 

- kitten
Waarom is dat meer punten dan als je het zelf door elkaar mikt?
- cinderella
Omdat je de verhouding pasta, groenten en dressing waarschijnlijk anders zou doen denk ik.
toen doet er nu niet meer toe
- Yara
Ik heb vandaag kleding in een maat kleiner kunnen kopen! 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth