het beweeg-topic
- juffie
- Site Admin
Re: het beweeg-topic
Ja, mijn verhoudingen veranderen wel een klein beetje op de weegschaal (van de sportschool, zo'n uitgebreid ding), maar het schiet gewoon niet echt op. Dus nu mijn eten qua punten eens omzetten naar calorieën, kijken of daar bijzonderheden aan te zien zijn.
Mijn broeken gaan wel iets losser zitten, maar in cm is het nog niet te zien, geen enkel verschil. Ik word er helemaal lijp van joh! \
Maar goed, ik hou mezelf gewoon voor dat ik hoe dan ook gezond bezig ben en daarmee moet doorgaan. Volhouden! Al is dat makkelijker als het resultaat duidelijk zichtbaar is.
Mijn broeken gaan wel iets losser zitten, maar in cm is het nog niet te zien, geen enkel verschil. Ik word er helemaal lijp van joh! \
Maar goed, ik hou mezelf gewoon voor dat ik hoe dan ook gezond bezig ben en daarmee moet doorgaan. Volhouden! Al is dat makkelijker als het resultaat duidelijk zichtbaar is.
MILF 

- cinderella
Zijn er ook nog andere effecten misschien waar je je aan kunt optrekken? Voel je je fitter, of juist vermoeider door het sporten bijvoorbeeld?
toen doet er nu niet meer toe
- juffie
- Site Admin
Nee, ik voel me fitter. Ook verrassend weinig last van pijn door fibromyalgie, dus het lijkt erop dat ik dat luisteren-naar-mijn-lijf-ding deze keer goed heb gedaan en heb opgebouwd.
Ik heb meer energie. Mijn ritme verbetert ook. Ik sta op, zelfs in het weekend, om om 9:00 uur te kunnen sporten.
Voel me ook minder opgeblazen.
Ik heb meer energie. Mijn ritme verbetert ook. Ik sta op, zelfs in het weekend, om om 9:00 uur te kunnen sporten.
Voel me ook minder opgeblazen.
MILF 

- kitten
Een oudcollega van me is zo enorm afgevallen. Fanatiek sporten en op het eten letten. Die was nog veel zwaarder dan jij en nu slanker dan ik. En het blijft eraf! Dus volhouden hoor, want volgens mij is het wel de beste manier!
- Voleuse
Klopt natuurlijk wel met wat je diëtiste zei. Het gaat, maar het gaat langzaam. Je bent goed bezig hoor juffie!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mijn inschrijving voor de Nijmeegse 4-daagse 2013 is een feit, nu weer trainingskilometers maken en op naar het 15e kruisje 

- phedre
- Contacteer:
dapper hoor Guardian!!! succes!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- kitten
Go Guardian!
- Daantje
- Contacteer:
Welke afstand loop je? 50 kilometer denk ik?
Ik vind de vijf kilometer al genoeg. We gaan met een bedrijfsteam team van leuke collega's meelopen met een lokale sponsor loop. Eind april moet ik 5 kilometer kunnen rennen.
Ik vind de vijf kilometer al genoeg. We gaan met een bedrijfsteam team van leuke collega's meelopen met een lokale sponsor loop. Eind april moet ik 5 kilometer kunnen rennen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Rennen! Da's wel wat anders. Pfoe!
- juffie
- Site Admin
succes Guardian en daantje. Hoewel ik denk dat Guardian het wel zou moeten kunnnen doen als hij het al zo vaak gedaan heeft.
Ik heb gisteren een beetje te fanatiek gesport, dus vandaag een rustig dagje met alleen wat boodschappen doen. Morgen weer plasmadonatie (dus dan weer niet sporten) maar ik wil in ieder geval vrijdag weer en liefst nog donderdag ook.
Ik heb gisteren een beetje te fanatiek gesport, dus vandaag een rustig dagje met alleen wat boodschappen doen. Morgen weer plasmadonatie (dus dan weer niet sporten) maar ik wil in ieder geval vrijdag weer en liefst nog donderdag ook.
- juffie
- Site Admin
Go Lotus!
Ik ga vandAag in ieder geval op de fiets naar de vergadering en vanavond weer zumba.
Ik ga vandAag in ieder geval op de fiets naar de vergadering en vanavond weer zumba.
MILF 

Ik heb het sporten gisteren overgeslagen en ga vanavond even rustig naar de ClubYoga les. Die spiertjes niet gaan overbelasten he, dan ben ik straks verder van huis.