Zwaait vanuit de sportschool.
Vorige week vrijdag ook al geweest en van het weekend weer geklust *schuren*
Mag niet te veel met mijn rechterschouder doen van de fysio. Behalve dan natuurlijk alle spieroefeningen die ik moet doen om mijn spieren weer op kracht en correcte spanning te brengen. Dat zijn er maar 8
Ik heb weer een rondje gelopen met Evy. Vervelend vind ik het niet, maar ik moet er wel aan beginnen. Ik heb nu een stok achter de deur wan 21 april moet ik 5 km halen.
Daantje schreef:Welke afstand loop je? 50 kilometer denk ik?
Ik heb me ingeschreven voor de 4 x 40km, aangezien ik dit jaar 50 word, is dat mijn reglementaire afstand om in aanmerking te komen voor de beloning.
Ik mag voor de 4 x 50km kiezen en t/m 11 juli kan ik dat nog kosteloos aanpassen, als het trainen goed gaat doe ik dat misschien ook wel, 15 x de 4 x 50 gelopen hebben heeft ook wel wat
Succes met trainen Daantje, moet te doen zijn toch die 5km?
Bwugh, fitness was niet fijn
Normaal staat de muziek in ruimte ernaast, van de groepslessen Zumba, best hard, maar in de fitnessruimte niet, dus dan hoor je alleen de Zumba muziek. Nu stond in fitnessruimte de muziek ook hard. En het was erg druk. En ik was al moe en meh dus nu binnen 5 minuten overprikkeld en geirriteerd. Maaaar toch een uur volgemaakt. Go me. Vooral op crosstrainer gestaan (want die was vrij). Denk dat ik dinsdagavond niet meer doe. Ren ik wel een stukje als ik thuiskom na college en dan woensdag fitness. Ofzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh dat is vervelend skaoot! Kun je je niet afsluiten door eigen muziek in je oren te stoppen?
Ik heb vandaag best goed mijn best gedaan. Gefietst naar kantoor (2x een kwartier ongeveer, 12 km totaal) en vanavond weer een uur gezumba'd. Was lekker!
Als het morgen weer zulk lekker weer is, weer op de fiets naar kantoor.
@juffie: los van dat mp3 thuis aan oplader lag, dan moet ik muziek wel heel hard zetten om rest te overstemmen en dat vind ik ook niet prettig. Heb ik wel eens geprobeerd. Op andere avonden/dagen ging het tot nu toe wel prima overigens. En anders eens bij personeel vragen of ze op willen letten dat het niet zo'n dubbele herrie wordt.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Dun muurtje en boven van die aangrenzende ventilatieroosters. Je hoort de instructeurs zelfs. Het is dat dit een goede actie was (nog geen 10,- per maand), maar ik ga na afloop niet volledig tarief betalen. Zoek ik eerst verder.
50 min zumba zit er weer op
Bij ons is het nooit 1 vol uur want we hebben drinkpauzes
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Datzelfde doe ik met squashen inderdaad! In principe huur ik de baan altijd voor 45 minuten, maar ik reken 40 minuten, om ik altijd tussendoor ook even eraf ga om water te drinken. Lijkt mij eerlijker om die tijd er vanaf te halen.
Vrijdagavond ga ik weer alle hoeken van de baan zien. nu al zin in
Verliezen is niet erg, al ga ik wel alle moeite doen om het de ander zo moeilijk mogelijk te maken!
Ik heb vandaag bijna 2 uur gefietst buiten, naar werk en terug, en tijdens werk ook nog naar externe locaties (eentje half uur fietsen). Morgen weer naar fitness, en dan rustig overdag.
ik moest daarnet naar fysiotherapie en besloot om lopend te gaan, hond mee. 20 minuten heen lopen, 25 minuten teruglopen.
toch vaker de auto laten staan voor dingen die in de stad zijn, kan makkelijk fietsend of lopend, zeker nu t weer weer beter wordt
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken