Het gaat lekker deze week. Dinsdag weegdag en nog 46 weekpunten over, dus er pas 3 gebruikt
Okee, ook het nodige verdient met gisterenavond veel squashen... In totaal ruim 2 uur daar geweest en zo'n 70 minuten daadwerkelijk actief op de baan gestaan. Tussendoor wel even uithijgen en wat drinken, maar door te kiezen voor water en 1-punts-drinken ipv megazoete sportdrank-meuk niet meteen alles er weer bij gedronken
Ik heb nog maar 15 weekextra punten. Maar ben wel best actief geweest, alleen geen dingen waarvoor ik activity punten kan schrijven. Naja, dinsdag zien we wel weer.
Sowieso is weekpunten over, of op nul, een goed ding toch? De eerste paar weken lukte het mij niet om er onder te blijven had ik ze echt keihard nodig, tof om het verschil te merken dat ik anders eet echt.
Vandaag voor het eerst in jaren yoghurt gegeten met een klein beetje siroop er in. Was lekker! De variatie is nu al veel groter
98,3! Dat is 5% totaal afgevallen! Ik heb vorige week vrij intensief gesport en deze week minder, dus ik ben benieuwd of ik dat volgende week terugzie op de weegschaal.
Gister had ik een spijkerbroek aan die ik vorige winter had gekocht, maar waar ik van schrok tijdens Serious Request. Kreeg hem toen maar amper en met veel moeite dicht. Gister moeiteloos, kon hem ook weer zo van mijn kont trekken. Voelt heerlijk!
door juffie's post net even liggen rekenen, en ondanks vage weegschaal hou ik startgewicht op 97... En ik zat vrijdag op 92. Dat is ook 5% eraf!
Eerder nog niet zo over nagedacht, waar ik naartoe wil werken want het is gewoon teveel en het moet eraf. Maar ik vind het prachtig als ik de 85 terugvind. Officieel vanaf 79 normaal gewicht, maar we zien wel.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Goed bezig hoor!! Iedereen hier trouwens!! Anne ook
De verandering doorvoeren is niet eenvoudig, maar volgens mij is iedereen hier goed bezig om zijn/haar leefstijl aan te passen. En we lopen allemaal zo nu en dan tegen moeilijke momenten aan, en frustraties, en toch, dapper volhouden. Applaus voor iedereen die hier z'n best aan het doen is!
Hier is mijn 5% ook in zicht! (dat is dan sinds midden januari) Was vanochtend nog een beetje jaloers dat mensen die later als ik zijn begonnen eerder bij de 5% zitten, maar nu ben ik allang blij dat ikzelf bij de 5% kom Dat is belangrijker.
En als ik tel vanaf juli vorig jaar dan is de eerste 10 kilo er bijna af
Volhouden Crownless! De eerste dagen zijn net als stoppen met roken! Er veel aan denken, veel willen. Nu goed volhouden dan ben je met een paar dagen van je cravings af!