Ik ben trots op...
Re: Ik ben trots op...
Gefeliciteerd puppie!
Ik ben trots op Kotertje, want hij kan al bosbessen eten! En daar komt best wat bij kijken, zo'n kleintje moet eerst zo'n kleine ronde bes oppakken met duim en wijsvinger, hem naar zijn mond brengen zonder te laten vallen, en dan fijnkauwen zonder hem uit zijn mond te laten vallen. En dan al die tijd zijn concentratie erbij houden en zich niet laten afleiden, en doorzetten als het halverwege mis gaat en hij een bosbes laat vallen (en weer opnieuw kan beginnen). Daz eten voor gevorderden!
Ik ben trots op Kotertje, want hij kan al bosbessen eten! En daar komt best wat bij kijken, zo'n kleintje moet eerst zo'n kleine ronde bes oppakken met duim en wijsvinger, hem naar zijn mond brengen zonder te laten vallen, en dan fijnkauwen zonder hem uit zijn mond te laten vallen. En dan al die tijd zijn concentratie erbij houden en zich niet laten afleiden, en doorzetten als het halverwege mis gaat en hij een bosbes laat vallen (en weer opnieuw kan beginnen). Daz eten voor gevorderden!
- tessie
- Contacteer:
Hihi knap van Kotertje!! En leuk om te zien he!
- seleena
Ik ben trots op mezelf omdat ik ondanks alle muizenissen, mezelf op korte termijn weet terug te herpakken.
Voorheen was ik dagen achter elkaar depri..
Yay me!

Voorheen was ik dagen achter elkaar depri..
Yay me!

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- eireann
- Site Admin
- eireann
- Site Admin
eireann schreef:Mezelf. Dit jaar zijn er geen audities voor de nieuwe producties. Het artistiek team vult de rollen na een paar avonden observeren van improvisatie oefeningen. En ze hebben gevraagd te zeggen welke rol je graag wilt hebben.
Normaal gesproken doe ik dat dan niet. 'als ze me goed genoeg vinden voor een rol kiezen ze me wel' - 'andere mensen zijn al langer bij de club dan ik' - 'andere mensen zijn beter dan ik'...
En nu heb ik gewoon gezegd welke rol ik graag wil en dat ik sowieso niet alleen ensemble wil zijn.
Goed gedaan
Dat was eind januari, in de rolverdeling heb ik een klein rolletje gekregen. Was ik best teleurgesteld over maar goed.
Toen hoorde we gister dat degene die de rol heeft gekregen die ik wou er mee stopt. (en ik vind het heus niet erg om een rol niet te krijgen als een beter iemand hem krijgt, maar deze vrouw heeft maar 1 gezichtsuitdrukking en was alleen op haar stem geselecteerd terwijl het een grotere speel dan zing rol is, en ik die stem ook heb maar minder ervaring).
Dus toen ben gister in de pauze naar de regisseur en assistent gegaan, en heb mezelf gepitched voor de rol

En in de impro van gister kreeg ik weer allemaal complimentjes van de regisseur en de groep

Nog steeds geen garantie dat ik hem krijg. Maar yay! Dat was best een beetje eng om te doen.
**Self Rescuing Princess**
Yay voor anne. Ik ben, en vast meerdere met mij zijn, ook trots op jou! Ik zou dat niet gedurf hebben.
-
Terecht trots Anne!
- Crownless
Eensch! Voor jezelf gaan staan en anderen wijzen op je qualiteiten is zo moeilijk! En als wij 'nuchtere Hollanders' dat willen doen voelen we ons al snel Amerikaans. Maar we kunnen allemaal een voorbeeld nemen aan wat jij hebt gedaan! Awesome!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- kitten
Zeker trots! Je bent goed voor jezelf opgekomen!
- Peter^
- Contacteer:
Mijn lotus omdat ze haar 5% afvaldoel gehaald heeft.
Geniet van de positieve momenten.
- Heerscher-vd-nacht
Ik ben trots op Leonietje
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
-
Thanks 

Ik ben trots op midi!
Zij heeft nu al, een jaar vroeger, mee mogen doen aan reken-examen. Als zij bepaalde score zou halen zou dat fijn zijn, want anders kun je niet naar bepaalde MBO-opleidingen. Dat examen is vanaf volgend jaar verplicht, maar omdat zij nu al er klaar voor leek, mocht zij al meedoen.
Joehoe gehaald!!!
Dat betekent volgend jaar een vak minder. En geen beperking qua keuze voor vervolgopleiding.
En dan ben ik nog eens extra trots omdat mijn midi al maar één van de weinigen was die dat examen al mocht doen, maar nu ook nog eens wél geslaagd is en anderen niet omdat het toch wel erg moeilijk was.
Zij heeft nu al, een jaar vroeger, mee mogen doen aan reken-examen. Als zij bepaalde score zou halen zou dat fijn zijn, want anders kun je niet naar bepaalde MBO-opleidingen. Dat examen is vanaf volgend jaar verplicht, maar omdat zij nu al er klaar voor leek, mocht zij al meedoen.

Dat betekent volgend jaar een vak minder. En geen beperking qua keuze voor vervolgopleiding.
En dan ben ik nog eens extra trots omdat mijn midi al maar één van de weinigen was die dat examen al mocht doen, maar nu ook nog eens wél geslaagd is en anderen niet omdat het toch wel erg moeilijk was.