WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Guardian_s

Re: WS valt af!

Bericht door Guardian_s »

:banana: voor Lotus :static:
seleena

Bericht door seleena »

Gefeliciteerd lotus! :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Heel goed Lotus!
MILF :grin_ani:
nijntje

Bericht door nijntje »

Go Lotus :static:

Iemand al een antwoord of ik morgen 2 winterpenen of 2 waspenen moet toegvoegen aan m'n recept? Nogmaals, ik weet dat het qua punten niet uitmaakt, maar qua hoe een recept smaakt is de hoeveelheid wortel nogal verschillend als ik het een of het ander kies.... En de vraag staat volgens mij nog steeds open.
kitten

Bericht door kitten »

Ik zou waspeen gokken... Maar eigenlijk heb ik geen idee.
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

nijntje schreef:Go Lotus :static:

Iemand al een antwoord of ik morgen 2 winterpenen of 2 waspenen moet toegvoegen aan m'n recept? Nogmaals, ik weet dat het qua punten niet uitmaakt, maar qua hoe een recept smaakt is de hoeveelheid wortel nogal verschillend als ik het een of het ander kies.... En de vraag staat volgens mij nog steeds open.
Als in het recept staat "2 wortels" zou ik ook op de waspeen of bospeen gokken. Anders had er wel winterpeen gestaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik heb gekeken en in mijn WW kookboek staat ook een Minestrone recept waar ook wortelen in moeten. Alleen ook niet welke wortelen. Maar als ik het recept lees, zou ik winterwortelen nemen.
Emmy

Bericht door Emmy »

Deze week niets afgevallen (1 ons tel ik niet mee....). Had ik al wel verwacht, want vorige week ging het te hard (toen 1,4 kg). Niet erg dus.
Al met al ben ik inmiddels 7,1 kilo afgevallen en ben ik de nodige cm's kwijt op mijn heupen en taille. De winst is er dus nog steeds. Ik ben nog steeds erg tevreden.
Voor mij nog 2 kilo nu te gaan. Dan ben ik op mijn eerste streefgewicht. Daarna zie ik wel verder, of ik nog wat wil afvallen.
Emmy

Bericht door Emmy »

Mmm had niet goed gekeken en kan nu mijn bericht niet meer aanpassen. Ik blijk dus 3 ons te zijn afgevallen en in totaal dus 7,3 kilo.
seleena

Bericht door seleena »

Yayy Emmy :static:
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Crownless

Bericht door Crownless »

Volgens consulent niet afgevallen. Maar mijn vetpercentage ging iets omlaag (0,5 %) en mijn vochtpercentage iets omhoog (vergat het percentage), dus dat zou het kunnen verklaren. Mijn weegschaal (waar ik wel naakt op sta) zegt me dat ik wel degelijk afval. Dus whoohoo!

En ja, ook ik mag soms chips :static:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Fijn crownless!
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Lekker bezig Crownless! Goed bezig!
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Yey wat fijn Crownless!

Ik had nog niet zo lang geleden een nieuwe broek gekocht bij de primark, Toen was ik zo blij dat ik gewoon in een broek van 5 euro paste. En nu issie gewoon al te groot! Ik heb dat ding 2 keer aangehad. Ik vind het zo bizar. Het gaat zo langzaam, qua kilo's verliezen, en dan nu ineens dit. Wel tof! En ook jammer dat ik nu geen broek meer heb die ik pas, maar ja, zo vaak wil ik toch geen broek aan :P
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Het gaat. Hier in kilo's ook niet zo superhard maar ik merk het echt wel aan mijn broeken! Heb er nu een aan die ik eerder echt nauwelijks dichtkreeg.
Plaats reactie