Horny as hell
- eireann
- Site Admin
- Dreamer74
Re: Horny as hell

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

- Dreamer74
*Neemt plaats* niemand meer horny as hell geweest sinds Januari ?....lijkt me sterk
Lotgenoten...waar zijn jullie ??

Lotgenoten...waar zijn jullie ??

- kitten
Lijkt me ook sterk. Ik weet nog minstens een brandweerman die volgens mij wel vaker HaH is geweest. 

- Dreamer74
Oh ja ? 

- Crownless
Als ik horny as hell ben, ga ik meestal seksen of masturberen ipv dat posten in dit topic. Lijkt me logischer 

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Dreamer74
Maar niet altijd mogelijk...

- Dreamer74
Nope...niet.. 

- Crownless
Op momenten dat dat niet mogelijk is, is het bij mij vaak ook niet mogelijk om te posten dat ik zo horny ben. Want dan zit ik bij visite, of op werk. Of in de auto. En eigenlijk ben ik dan ook nooit geil.
Misschien ben ik nu te serieus voor dit topic, maar komt het vaak voor dat iemand geil is op onhandige momenten? Het enige wat ik kan indenken is dat ik geil zou worden tijdens uitgaan, maar dan is Bryan er vaak ook dus dan vertel ik het hem, en niet het forum.
Of dat ik zin heb in seks, en hij niet. En dan zou ik dat of oplossen met masturberen, of posten op het troostbankje want dat is gewoon frustrerend en misschien ook wel een beetje verdrietig.
Dus, eerlijk gezegd snap ik niet zo waarom je zou posten dat je geil bent. En dat vind ik wel een beetje raar van mezelf, want bij vrolijk, boos, zenuwachtig, verdrietig, stuiteren, gefrustreerd snap ik dat wel. En soms vind ik mezelf ook wel veroordelend, want soms krijg ik wel een viezig gevoel als iemand op het horny as hell bankje plaats neemt. Alsof het ergens een roep om cyberseks zou zijn ofzo. Ik heb dat nooit gezegd want heej, als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks, maar nu werd er (misschien grappend) gevraagd 'waarom was er niemand geil?' ofwel 'waarom postte niemand hier?'. Bij deze een antwoord van mij.
Misschien ben ik nu te serieus voor dit topic, maar komt het vaak voor dat iemand geil is op onhandige momenten? Het enige wat ik kan indenken is dat ik geil zou worden tijdens uitgaan, maar dan is Bryan er vaak ook dus dan vertel ik het hem, en niet het forum.
Of dat ik zin heb in seks, en hij niet. En dan zou ik dat of oplossen met masturberen, of posten op het troostbankje want dat is gewoon frustrerend en misschien ook wel een beetje verdrietig.
Dus, eerlijk gezegd snap ik niet zo waarom je zou posten dat je geil bent. En dat vind ik wel een beetje raar van mezelf, want bij vrolijk, boos, zenuwachtig, verdrietig, stuiteren, gefrustreerd snap ik dat wel. En soms vind ik mezelf ook wel veroordelend, want soms krijg ik wel een viezig gevoel als iemand op het horny as hell bankje plaats neemt. Alsof het ergens een roep om cyberseks zou zijn ofzo. Ik heb dat nooit gezegd want heej, als je niks aardigs kunt zeggen, zeg dan niks, maar nu werd er (misschien grappend) gevraagd 'waarom was er niemand geil?' ofwel 'waarom postte niemand hier?'. Bij deze een antwoord van mij.
- puppie
Wat kan je dat goed verwoorden Crownless!
- kitten
Ik denk dat het vooral een geintje is en inmiddels is het ook wel uitgegroeid tot Dreamers "hallo, ik ben er nog!" Teken van leven. Maar net als jij neem ik het dan weer te serieus om zelf te posten, want geilheid, daar heb ik een Hitachi voor. Het stuitertopic wil nog wel eens voorkomen. En Heerscher post hier wel eens, als ik hem een kkv heb gegeven. 

- Crownless
Meestal krijg ik dat gevoel niet trouwens, van de roep tot cyberseks. Maar soms wel dus.
Eigenlijk meer een reactie op jou Dreamer. Je zit hier zo vaak. Meestal negeer ik het, of ga er grappend in mee, maar ik vind het... Opvallend. Enerzijds maak ik me zorgen over of je thuis dan wel aan je trekken komt (of er dus een serieus probleem zit onder de lollige façade), anderzijds vraag ik me dus af wat je ermee wilt om hier te zitten. Er worden dan grapjes gemaakt, maar ehm.. Wat zoek je hier? Opluchting? Lotgenoten? Flirten? Cyberseks? Humor? Weet ineens even niet meer wat ik aanmoet met dit topic.
Edit: of zoals kitten zegt, Dreamers teken van leven. Check. Maar bovenstaande blijft wel.
Eigenlijk meer een reactie op jou Dreamer. Je zit hier zo vaak. Meestal negeer ik het, of ga er grappend in mee, maar ik vind het... Opvallend. Enerzijds maak ik me zorgen over of je thuis dan wel aan je trekken komt (of er dus een serieus probleem zit onder de lollige façade), anderzijds vraag ik me dus af wat je ermee wilt om hier te zitten. Er worden dan grapjes gemaakt, maar ehm.. Wat zoek je hier? Opluchting? Lotgenoten? Flirten? Cyberseks? Humor? Weet ineens even niet meer wat ik aanmoet met dit topic.
Edit: of zoals kitten zegt, Dreamers teken van leven. Check. Maar bovenstaande blijft wel.
- Dreamer74
In dat geval hou ik me voortaan wel stil....dan kunnen mensen ook niet gaan denken dat ik misschien op zoek ben naar cybersex,lotgenoten of iets anders...in plaats van gewoon een topic kicken waar ik toch al benoemd ben tot vaste bezoeker...maar wat ik nu niet snap is dat er inmiddels 50 paginas volgeschreven zijn in dit topic en er nu ineens dit soort opmerkingen gemaakt moeten worden...het komt over alsof ik een zielig figuur ben en dat steekt...misschien vat ik het verkeerd op maar zolang je niet weet wat er bij iemand speelt vind ik niet dat je dit soort dingen kunt zeggen...en die opmerking dat ik hier vaak zit...moet dat meteen wat over mij zeggen dan ?? Want dan kun je van alle mensen die vaak in een bepaald topic zitten wel dingen gaan roepen...
En zolang mensen zich niet interesseren over hoe het met me gaat hoeven ze zich ook geen zorgen te maken of ik thuis wel aan mijn trekken kom....
En zolang mensen zich niet interesseren over hoe het met me gaat hoeven ze zich ook geen zorgen te maken of ik thuis wel aan mijn trekken kom....

- kitten
Ik denk dat Crownless zich nu juist wél interesseert over hoe het met je gaat, Dreamer.