Wat eten we vandaag?
- phedre
- Contacteer:
Re: Wat eten we vandaag?
op de verwarming ontdooien van vlees is juist heel slecht. Je verliest dan enorm veel vocht wat juist in t vlees blijft als je t langzaam laat ontdooien en daarna dichtschroeit in t vet in de pan. Wat vaak wil helpen om t vlees van stoofpot zachter te maken is t vlees uit de pan halen voor je t vet waarin je t gebraden hebt, afblust. Bij t afblussen eventueel wat wijn gebruiken, omdat iets zuurs t vlees malser maakt. Maar t vlees pas weer terug doen in de pan om te sudderen als t vocht weer helemaal op kookpunt is gebracht
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
-
Wat eten we vandaag?
Een vriendin van mij heeft die spaghettiworstjes wel eens voor haar kinderen gemaakt 

- seleena
Mij leek het inderdaad ook leuk om dat gerecht voor kids te kunnen maken.
Wij eten vandaag op restaurant nomnom! En onze menu bespreken want het is ook onze trouwlocatie.
Mocht er iemand ooit eens de streek Vlaamse Ardennen (let op Oost-Vlaanderen) willen ontdekken, dan raad ik je zekerrr aan om een bezoekje te brengen bij dit restaurant http://www.genotopdenberg.be/nl/home" onclick="window.open(this.href);return false;"
Het is een super mooie locatie en het eten is er kei goe

Wij eten vandaag op restaurant nomnom! En onze menu bespreken want het is ook onze trouwlocatie.
Mocht er iemand ooit eens de streek Vlaamse Ardennen (let op Oost-Vlaanderen) willen ontdekken, dan raad ik je zekerrr aan om een bezoekje te brengen bij dit restaurant http://www.genotopdenberg.be/nl/home" onclick="window.open(this.href);return false;"
Het is een super mooie locatie en het eten is er kei goe

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- skaoot
@Crownless, receptje? Klinkt goed en paprika is iets wat ik nog wel proef namelijk!
Ik ga iets verzinnen met selderij want die moet op. Let's google want ik heb geen inspiratie.

Ik ga iets verzinnen met selderij want die moet op. Let's google want ik heb geen inspiratie.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
- cinderella
Zelfgemaakte frietjes met een tartaartje en rodekoolsalade.
Morgen wordt het een hartige taart met witte kool en kip.
Morgen wordt het een hartige taart met witte kool en kip.
toen doet er nu niet meer toe
- skaoot
Lekker voor mn moeder gekookt: spinazie ricotta taartjes en zoete aardappelfriet met sesam. En apple crumble die ik donderdag al had gemaakt toe. Omnomnomness!
Altijd leuk als je moeder zegt dat je goed kunt koken ^_^
Altijd leuk als je moeder zegt dat je goed kunt koken ^_^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Risotto met wilde paddestoelen..... WW recept dus lekker makkelijk qua punten tellen.
- kitten
Heerscher maakt zuurkoolovenschotel. 

- Mack
Pasta al pesto a la Laurel. Noms... 

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Voleuse
Rucolastamppot
. Ik weet niet meer wie van jullie m had genoemd, maar het was lekker.

I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- seleena
Fijn gesneden snijbonen, scampies in Surinaamse kerrie met rijst 

Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
Wij eten braadworstjes met aardappelschijfjes en spinazie (met een eitje). Maar ik ben vergeten de worstjes optijd uit de vriezer te halen en nu zijn ze nog aardig bevroren. Stom van mij. 

Verse paprikaroomsoep (zelf gemaakt). En straks na het sporten nog een boterham.
- juffie
- Site Admin