Vrolijk!
Re: Vrolijk!
WS-ers op bezoek is leuk. Anne is nu weer huiswaarts, na lunch, kopje thee en lockmachine en het was gezellig. k Zou het leuk vinden als meer mensen eens richting het noorden kwamen.
- Sabrina
Ik heb ontzettend lekkere omnomnomnombrunchymunchies gehad!
En het was vet gezellig! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
Mijn belastingaangifte stemt mij ook best vrolijk. Vooral dat getalletje wat staat bij 'terug te krijgen:' 

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
Ik heb een brunch voor 10 mensen (incl. moi) tot een goed einde gebracht! Geen berg eten over, geen hongerige mensen, fijne groep en enorm veel gezelligheid. Wauw! Alleen vanmorgen wat stress maar het ging allemaal goed!
En ze vonden het nog lekker ook!
Wel beetje trots op mezelf hihi

Wel beetje trots op mezelf hihi
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Dank je wel voor het bewaren van de lockmachine voor me Lotus, en bedankt voor de gezellige lunch! Doen we nog eens
**Self Rescuing Princess**
- kitten
Hotelletje geboekt om een weekendje met mijn oudste dochter weg te gaan.

Ja, was erg gezellig. Alleen dan met mooi weer zodat ik je wat meer van de stad kan laten zien (als je dat leuk vind tenminste).
En gezellig kitten, moeder-dochter dingen kunnen leuk zijn.
En gezellig kitten, moeder-dochter dingen kunnen leuk zijn.
- Daantje
- Contacteer:
Gezellig Kitten!
Ik heb een nieuw vriendje, hij heet John, John Frieda.
Ik heb een nieuw vriendje, hij heet John, John Frieda.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
Mijn mams kwam langs voor de lunch en om minoes te leren kennen, en toen vroeg ze of ik zin had om samen wat te poetsen (was ook wel weer erg nodig!) Lesje achterstallige opvoeding gehad. Chloor in de wasbak, gaat het van schijnen!
Nog 2 kastjes afdoen en stofzuigen en dan is t weer lekker fris beneden. Ik vroeg al of ze morgen boven wou komen doen maar dat wou ze niet, heel raar!
Nog 2 kastjes afdoen en stofzuigen en dan is t weer lekker fris beneden. Ik vroeg al of ze morgen boven wou komen doen maar dat wou ze niet, heel raar!
**Self Rescuing Princess**
- Peter^
- Contacteer:
Wat fijn zo'n lekker fris beneden huis. Wat aardig van je moeder.
Geniet van de positieve momenten.
Lief van je mams Anne! Enne, jou minoes is ook fijn!! Ik wil ook een keertje op kennismakingsbezoek komen, maar vrees dat ik pas ik mei ofzo tijd heb....
- phedre
- Contacteer:
Gisteravond met twee anderen op stap geweest, grenzen gepasseerd en heerlijk genoten!!:) was echt tof!!!
nu nog d's United dit weekend en misschien een date zondag... lekker!!! doet me goed:):)
nu nog d's United dit weekend en misschien een date zondag... lekker!!! doet me goed:):)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Peter^
- Contacteer:
Vandaag te horen gekregen dat ik deze week zo positief ben. Ook zomaar een nieuwe telefoon gekocht: nokia vervangen door samsung. En bij de Ziggo nieuw wifi modem gehaald. En sterk geweest om met installeren van telefoon te wachten tot morgen.
Geniet van de positieve momenten.
- Sabrina
Gisteren een onverwachte ontzettend leuke dag gehad met een medestudente/vriendin. Vreselijk veel lol gehad tijdens het schrijven van onze paper, intussen geout over mijn geaardheid en vervolgens ook over de kinky shit. Blijkt zij ook biseksueel te zijn en verschillende vrienden te hebben die BDSM'er zijn, dus ze was verbaasd dat ik zei dat de afkorting BDSM niet alom bekend is.
En daarna ook nog samen bij de Laced-Up langs geweest en allebei een nieuw jurkje, en voor mij ook nog een nieuw korset gekocht! 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You