Vrolijk!
- tessie
- Contacteer:
Re: Vrolijk!
Klinkt echt wel leuk, sabrina!
- eireann
- Site Admin
Ik wil dit al heel lang, als kleine gedachte in m'n hoofd die af en toe naar voren komt. En het komt steeds vaker naar voren. Ik wil het niet als hoofdinkomen gaan doen, maar meer voor de kleur aan het leven en omdat het me vreselijk leuk lijkt.
Ik heb al veel gegoogled, maar ik zal eens serieus werk maken van wat ik wil. BABS worden! Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand. Mensen trouwen. Liefde bezegelen. En het lijkt me fantastisch dat voor kinksters te doen. Dat als oma er bij is dat er in de speech of beloftes toch dingen terug komen die de kink laten zien zonder dat oma het merkt, of voor een full fledged open kinky bruiloftsfeestje waar de sub een collar draagt bijv.
Lijkt me fantastisch!
Ik heb al veel gegoogled, maar ik zal eens serieus werk maken van wat ik wil. BABS worden! Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand. Mensen trouwen. Liefde bezegelen. En het lijkt me fantastisch dat voor kinksters te doen. Dat als oma er bij is dat er in de speech of beloftes toch dingen terug komen die de kink laten zien zonder dat oma het merkt, of voor een full fledged open kinky bruiloftsfeestje waar de sub een collar draagt bijv.
Lijkt me fantastisch!
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
Ik zie ook fantastische WS Samenwerk mogelijkheden
Chell maakt foto's, ik doe de speech, kitten doula-ed de babies naar buiten 
Een WS-er bij elke belangrijke levens gebeurtenis

Een WS-er bij elke belangrijke levens gebeurtenis

- Sabrina
Whiiiiiej, dat was leuuuuuk! Alles doet zeer en was ook nare au maar tegelijk ook leuke au en mijn masokant die op vakantie was is echt wel weer thuis en I did teh sexy stuff en en en was allemaal zoooo cooooool en yaaaaaaay!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Daantje
- Contacteer:
Handen. Uienkam. Spatels. Mattenklopper. Cane. Naaldjessssssssss.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- skaoot
Suspension is awesome! Aaaaaaaawesommmme! I iz totally into
En mijn meneer is de beste omdat hij dat geregeld had en ik wist van niks

En mijn meneer is de beste omdat hij dat geregeld had en ik wist van niks

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
Had jij nog nooit gehangen skaoot? Tof!!!
En agree, suspension is awesome, zeker in combinatie met de violet wand! Was mijn lucky night!
En agree, suspension is awesome, zeker in combinatie met de violet wand! Was mijn lucky night!
MILF 

- juffie
- Site Admin
Oh en BABS worden; heb ik ook weleens overwogen. Wil ik ook ooit nog eens serieus iets mee doen. 

MILF 

- JJV
zie t bij zowel anne als juffie wel voor me...
en anne, wat dacht je van een taart service?
.. lopen zelfs wat dj's rond hier...

en anne, wat dacht je van een taart service?
.. lopen zelfs wat dj's rond hier...

~\v/~
- Ravelijne
Verjaardag was fijn! Lekker met zijn tweetjes beetje rommelen en boodschappen doen en toen onverwacht (want ik dacht dat ik iets anders ging krijgen) nog een cadeautje gekregen en dat bleek een iPad! Ik had wel af en toe een beetje zitten onderhandelen zo van of ik de komende 3 jaar aan verjaardags-, Sinterklaas- en kerstcadeautjes niet bij elkaar mocht optellen (en die van vorig jaar had ik nog te goed omdat ik schoenen mocht kopen maar dat hadden we nog niet gedaan), maar duh, ik dacht niet dat dat 'm echt ging worden. En toen kreeg ik 'm toch! Ik was extra verrast omdat de laatste ronden van ondernemers-cashflow-grijze-haren nog maar net achter de rug is.
Als klap op de vuurpijl zond de BBC ook nog de eerste Doctor Who aflevering van het seizoen uit. Echt een van de fijnste verjaardagen die ik al heb meegemaakt. 

- eireann
- Site Admin
Was de Dr Who gister al? Ik dacht dat het pas midden april zou zijn! YAY! TOF HOERA! Ik hartje de Dr.! 

- Ravelijne
Ja! En hij was leuk ook nog. Vond ik. En eng en zo en echt Dr. Who.