Pijnstuiters!! Maar zo geen zin in de machtsverhoudingen die over het algemeen bij een spel komen kijken! Ik wil een servicetop of een sadistische sub!
Zou zoiets nou werken? Ik heb het vaak dat ik wel iemand pijn wil doen (omdat dat gewoon leuk is) maar dat dat dan weer niet mag omdat die persoon; of niet van pijn houdt/of het is mijn Dominant en die waardeert dat weer niet zo. Lijkt mij nog best leuk, gewoon iemand pijn doen om de ander te laten genieten en verder geen gedoe eromheen.
Toen ik in Ierland vrijgezel was speelde ik met meerdere servicetops. Wel altijd op feestjes (die afstandelijkheid had ik nodig) maar dat is echt hartstikke fijn hoor! Ik vind alleen de term servicetop zo stom
ik ben megablij met de meneren waar ik terecht kan voor een heerlijk pak slaag of andere spelvorm. t Bevredigt niet alle behoeftes, maar ik kan tijdens t spelen wel heerlijk mn hoofd ff leeg laten lopen en even totaal alles loslaten om daarna weer een stuk beter in mn vel te zitten. Ik zou niet weten hoe ik zou moeten functioneren als ik dat niet had. Ik heb wat dat betreft echt een mega luxe positie dat er een aantal meneren in mn leven zijn waar ik daarvoor terecht kan en ja, mij helpt het enorm om door te blijven kunnen gaan.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Die ken ik dan al van munches en feestjes, de paar waar ik mee speelde hadden al een (open) relatie en vonden het ook leuk met mij te spelen. 1 subje zei altijd 'wil jij niet spelen vanavond?' dan hoefde zij niet Zij hield niet van openbaar spelen
Het enige jammere was dat ik na zo'n feestje wel altijd geil als boter naar huis ging Zat in de pre-party check list: Kleding, make up, nieuwe batterijen