WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
eireann
Site Admin

Re: WS valt af!

Bericht door eireann »

Toen ik net begon mocht ik 35 punten per dag en 49 per week. Ik had de 49 per week echt nodig om de dagen aan te vullen want het lukte me niet met 35 punten. (soms ook de beweegpunten echt nodig). En nu mag ik 32 punten en ik heb ruimte voor tussendoortjes enzo omdat ontbijt lunch en avondeten vaak rond de 25 zit! Echt fijn! Het voelt ook niet of ik 'op dieet ben', en ik vind de weegschaal ook al liever :)
**Self Rescuing Princess**
Emmy

Bericht door Emmy »

Ja je leert echt andere, gezondere keuzes te maken. En daardoor kan je nog steeds mega lekker eten en toch genieten EN afvallen.

Ik heb denk ik morgen mijn eerste streefgewicht bereikt. Maar denk dat ik nog iets verder ga dan.
skaoot

Bericht door skaoot »

Muh, als ik beetje fanatiek sport heb ik hongerrrr. Net gewoon avondeten gehad en nu alweer honger :( misschien nog toastje maken ofzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

maar als je fanatiek sport mag je ook echt wel wat meer eten he skaoot. Dus zo'n toastje is echt niet slecht dan.
skaoot

Bericht door skaoot »

de kunst is vooral om dan ook een toastje (en 2 appeltjes) te maken en het daar op te houden. En niet meteen een berg noms naar binnen te werken a la "hongerrrrr eten nuuuu!". Ik ben slecht met maat houden :nopompom:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

ja das dan ook wel lastig. Misschien zorgen dat je iets kan eten direct na het sporten?? Dan tegen de tijd dat je gaan avondeten heb je dan genoeg aan een normale portie.
Zelf wij met een maagverkleining mogen meer eten als we gesport hebben, dus das niet echt raar om te doen.
Emmy

Bericht door Emmy »

Klein feestje!!!! Ik heb mijn streefgewicht bereikt, zit er zelfs 0,6 kilo onder!!!!
Ik ben totaal in 11 weken 9,7 kilo afgevallen.
Van een BMI van 29,1 naar 25,7. Taille 9 cm kwijt, op de heupen 7 cm.
Ik ben super blij.
Heb wel meteen een nieuw streefgewicht ingesteld. Nu nog graag 4,4 kilo kwijt.
kitten

Bericht door kitten »

Top joh!!
nijntje

Bericht door nijntje »

Ik was 2 ons zwaarder. Misschien toch de naweeën van Pasen.
Gisteren meteen weer goed begonnen met anderhalf uur squash en niet al m'n bewegingspunten op maken.
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

ik was gisteren ook 3 ons zwaarder, maar na pasen (vlak na pasen ben ik niet naar de WW geweest), weekend Utrecht en een nijntafel vind ik dat nog heel netjes.
artemis

Bericht door artemis »

Het schiet bij mij niet echt op...
Ik weet dat het ook met volhouden te maken heeft en dat er maar een paar kilo af moet, maar toch.
Nu het weer wat beter word ga ik maar weer wat langere stukken fietsen.
vode

Bericht door vode »

Ik merk nu ik al een langere tijd elke dag mijn gewicht, eten en stoelgang (tmi :p) bijhou in t notitieding van mijn telefoon dat ik echt een heel obvious patroon zie in schommelingen. Dat is wel een fijn iets om te weten en rekening mee te houden. Ik weet nu ongeveer goed te verwachten wanneer ik een schommeling omhoog kan hebben en of ik die serieus moet nemen of niet. Die shelsoneske zelfdiscipline om dat bij te houden werpt zn vruchten af!

Ik schommel nog steeds rond de 80 maar zie steeds vaker de 79 0_0
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Wat goed, Emmy!
MILF :grin_ani:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Hier ook bezig met een afvalpoging en tot nu toe lukt het :static: Ik was op 18/3/13 begonnen en heb vandaag mijn eerste 5% doel gehaald :D

Dus dat geeft ook wel vertrouwen dat mijn doel om 75 kilo of minder te wegen ook haalbaar is (en dat het niet heel stom is om mee te posten omdat het toch niet lukt). Dan zit ik nog niet op een gezond gewicht qua bmi maar zelf zou ik er al een stuk meer tevreden mee zijn. Mijn startgewicht van 18/3 was 86,6
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Kitten, ik was aan het googlen op probiotica en ik kwam deze informatie tegen en dacht dat het voor jou misschien interessant was, omdat je laatst poste over gewichtsmanagement en zwangerschap. Zwangerschap wordt genoemd in de laatste paragraaf.
More Research Shows Your Gut Bacteria Impacts Your Weight

Previous research has also shown that lean people tend to have higher amounts of various healthy bacteria compared to obese people. For example, one 2011 study5 found that daily intake of a specific form of lactic acid bacteria could help prevent obesity and reduce low-level inflammation.

In this study, rats given the bacterium while in utero through adulthood put on significantly less weight than the control group, even though both groups of rats ate a similar high-calorie diet. They also had lower levels of minor inflammation, which has been associated with obesity.

Similarly, gut bacteria have also been shown to impact weight in human babies. One study6 found babies with high numbers of bifidobacteria and low numbers of Staphylococcus aureus -- which may cause low-grade inflammation in your body, contributing to obesity -- appeared to be protected from excess weight gain.

This may be one reason why breast-fed babies have a lower risk of obesity, as bifidobacteria flourish in the gut of breast-fed babies. Probiotics also appear beneficial in helping women lose weight after childbirth when taken from the first trimester through breastfeeding.
Meer info hier en hier. De bronnen staan in uitklapmenuutjes onderaan de pagina.

Oh wacht, dit is misschien nog een beter artikel, over de studie zelf.
Plaats reactie