Wat eten we vandaag?
- JerryM
Re: Wat eten we vandaag?
Victoriabaars met groententaartje met wortel, spinazie en paprika, en een salade met asperges.
Vis was lekker, rest mwah.
Vis was lekker, rest mwah.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Het klinkt wel heel lekker hoor Jerry!
Vanavond weet ik nog niet. Gisteren had ik tagliatelle met tomatensaus met champignons en courgette met gerookte zalm. Was ook erg smaakvol moet ik zeggen!
Vanavond weet ik nog niet. Gisteren had ik tagliatelle met tomatensaus met champignons en courgette met gerookte zalm. Was ook erg smaakvol moet ik zeggen!
gisteren restje stamppot raapstelen. Vandaag spercieboontjes, rijst, ikea-balletjes en satesaus
- cinderella
rodekool met puree, gebakken appeltjes en balkenbrij. Morgen hetzelfde met bloedworst.
toen doet er nu niet meer toe
- Mack
Gisteravond roti gehaald en als avond picknick in het par gegeten.
Onze eerste picknick dit jaar!
Onze eerste picknick dit jaar!

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- kitten
Lekker! Wij hadden ook roti, maar dan gewoon op de bank. Het toetje wel lekker in de tuin gegeten. 

- pluis
Oeh, buiten eten, goed idee!
Ik ga vanavond pulled chicken maken, met cole slaw en mac and cheese (volkoren, met paprika en bosuitjes erdoor)
Ik ga vanavond pulled chicken maken, met cole slaw en mac and cheese (volkoren, met paprika en bosuitjes erdoor)
- cinderella
Tofu curry bread, als lunch
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AArWgZwN_gw[/youtube]
Ik heb er een pan tofu curry (met gehakt) voor gemaakt, maar dit kan ook perfect met een restje bolognesesaus o.i.d., want je het per broodje maar 1 eetlepel curry nodig. En vergeet de zout en peper niet, want die staat niet op het lijstje met ingrediënten
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AArWgZwN_gw[/youtube]
Ik heb er een pan tofu curry (met gehakt) voor gemaakt, maar dit kan ook perfect met een restje bolognesesaus o.i.d., want je het per broodje maar 1 eetlepel curry nodig. En vergeet de zout en peper niet, want die staat niet op het lijstje met ingrediënten
Ik heb bij mijn ouders dat pangasiusrecept van nijntje gemaakt. Was heel erg lekker en nog wat van over, dus kan er morgen nog eens van eten
- puppie
Wat eten we vandaag?
Sushi!!
Jammer nou dat Alex moet overwerken vanavond
#meervoormij
Jammer nou dat Alex moet overwerken vanavond

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Ravelijne
Whoa, dat ziet er goed uit!
Hier vanavond iets met brandnetels. Want het is lente en het kan eindelijk weer!
Hier vanavond iets met brandnetels. Want het is lente en het kan eindelijk weer!

ik had nogmaals de pangasiuscurry. Ongelofelijk lekker recept!!!
- Daantje
- Contacteer:
Speaking of nijntafels @home. Ik zou graag het recept van dat gerecht met garnalen hebben.
Vanavond maak ik me er makkelijk van af : pizza.
Vanavond maak ik me er makkelijk van af : pizza.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Euhm, da's goed Daantje. Maar dan wel even van de week. Stuur maar een pb erover, anders vergeet ik het weer.
Vanavond eet ik pizza van de thuisbezorgd. Iets met het is al bijna half 8 en ik heb nog niet gegeten. Lijntechnisch niet handig, maar 't is maar even niet anders. De energie is ook gewoon OP!!
Vanavond eet ik pizza van de thuisbezorgd. Iets met het is al bijna half 8 en ik heb nog niet gegeten. Lijntechnisch niet handig, maar 't is maar even niet anders. De energie is ook gewoon OP!!
- cinderella
Ik zou er graag meerdere in het receptentopic zien.Daantje schreef:Speaking of nijntafels @home. Ik zou graag het recept van dat gerecht met garnalen hebben.