dromen over ws topic

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Ravelijne

Re: dromen over ws topic

Bericht door Ravelijne »

@Crownless Dit was allemaal puur koortsdroom met allemaal dingetjes van overdag compleet vervormd in een andere vorm terug.

Vandaag droomde ik dat Zarath me vertelde dat Laurel omgekomen was bij een verkeersongeluk, dus ik online kijken en idd, Mack poste daar dat hij helemaal devastated was (niet verwonderlijk). En toen werd ik wakker en dacht ik dat het echt zo was, tot ik me langzaam realiseerde dat als ik in bed lag en Zarath naast me lag te slapen, dat hij dan nooit kans had gehad om me dit te vertellen en dat het dus een droom geweest moest zijn... Akelig, allemaal! Die koortsdromen mogen nu echt wel ophouden! *knuffelt Laurel & Mack even heel stevig*

Daarna nog dingen gedroomd over een restaurant op de bovenste verdieping van een flat waarbij ik ineens in mensen hun huiskamer stond die me lieten zien dat ze net een kimono aan het maken waren voor hun kindje van een jaar of twee, maar dat ging verder niet meer over WSers.
JerryM

Bericht door JerryM »

Goed dat je dan niet wakker werd en FL ging checken, Laurel ging zoeken en haar vervolgens kwijt zou zijn, omdat ze haar nick daar had veranderd.. :shock:
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Oei, ja! :shock: Vannacht trouwens eindelijk minder gedroomd. Toch verbetering, eindelijk. :)
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Bedankt voor de uitleg over koorts droom Ravijn. Ik droom deze dagen ook de meest vreemde dingen.
Geniet van de positieve momenten.
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Naar is dat, hè? Beterschap!
JJV

Bericht door JJV »

right...
ik wist dus vanmorgen zéker dat kluk geband was en dat 'iedereen' (vreemd genoeg was dat naamloos) er over van streek was, deels door t wàt ie had gedaan en anders wel om t bannen zelf...

.. en ik kon maar niks vinden wat er dan aan de hand was en dacht nog "maar die jongen post bijna nooit"...
:panic:
~\v/~
Crownless

Bericht door Crownless »

Awww, die droom is wel schattig.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Ik droomde dat kitten op tv was. Ze deed mee aan een soort evenement voor meer tolerantie en acceptatie. Ik zat voor de tv, helemaal blij dat ik iemand kende die op tv kwam. Het was een donkere zaal, met in het midden een worstelring, met felle spotlights erop gericht. Kitten kwam de zaal binnen en iedereen ging juichen. Heerscher liep achter haar aan voor mentale steun. Ik schrok een beetje toen ze volop in beed was. Ik had op WS al gelezen dat ze 'iets aan zichzelf had laten doen' voor als ze op tv zou komen, maar ze was helemaal anders geworden! Helemaal geblondeerd en ineens had ze een grote haakneus. Ik herkende haar bijna niet meer.
Maar goed, het event ging dus beginnen en kitten stapte de ring in. Ze had een soort sumo-onderbroek aan en een haarband in haar haar met het patroon van de Amerikaanse vlag. Ze zou een soort speciale tolerantie-dans gaan doen. Ze had ook allemaal achtergronddanseressen met dezelfde outfit aan meegenomen, alleen kitten was zwanger dus haar buik was groot. De dans was dan ook een soort buikdans. Kitten had een tattoo op haar buik van Olijfje (vriendinnetje van Popeye), en die kon ze laten dansen door op een bepaalde manier te bewegen. Dus die tattoo danste, kitten stond stil en de danseressen deden synchroon met de tattoo mee. Het was heel speciaal en kitten was de enige ter wereld die dit kon. Iedereen klapte en juichte en er werd veel geld opgehaald voor het goede doel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hahahhaha
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Omg, ik herlees het nu en het is echt te erg, waar haal ik dit toch vandaan elke keer :schater:.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
kitten

Bericht door kitten »

Whahaha! :schater: waar haal je het toch vandaan!
JerryM

Bericht door JerryM »

Elke keer als ik dit topic zie met Voleuse als laatste poster denk ik: Ha! leuk, Voleuse heeft weer gedroomd!
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Daantje
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Nou goed dan...

Kinky feestje, een soort level twee to the max. Ik was daar met Voleuse als begeleidster voor in elk geval het eerste deel van de avond. Ik zit een beetje subbig geboeid op een kussentje om te, vrij letterlijk, opzitten en pootjes geven. Allemaal leuk en aardig tot ik wordt opgehaald door een bediende van de locatie om naar de 'snijzaal' te gaan, daar staat iemand klaar (volgens mij Bregje) met naalden en scalpels om zich op mij uit te gaan leven.

Toen ging de wekker.

Volgens mij ben ik wat veel bezig met mijn NaNoWriMo project waar ik maandag mee wil beginnen.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Voleuse

Bericht door Voleuse »

*grin* leuke droom toch?

Wordt ook een leuk schrijfproject als deze themas erin zitten :P
colet

Bericht door colet »

Brrrr, sounds like a nightmare to me....scalpels en naalden....brrr
Plaats reactie