Ik heb diezelfde tattooscene gezien vandeweek. En er op dezelfde manier over na zitten denken!
Het deed mij ook denken aan het piercing-verhaal wat ik echt jaren terug al heb opgeslagen op mijn computer. Die is ondanks problemen en kwijtgeraakte documenten wél gedeeltelijk bewaard gebleven.
Dat is een mooi stukje uit een langere serie, waarin in dit stuk een sub/slavin een paar piercings krijgt. de manier waarop, die ik las en me er, onervaren, bij voorstelde was erg indrukwekkend.
Nee, ik ben geen voorstander van gedwongen iemand een piercing "kado" doen, valt ook onder blijvende schade ofzo, maar de sfeer die werd neergezet was mooi.
Daar ligt dan wél degelijk mijn fantasie....en nog altijd droom ik van die sfeer en die emotie bereiken!
De aktie van bv piercen is een harde grens, denk ik, maar dat 'beyond'...
Ik heb wel grenzen, maar ben sowieso bezig met grenzen... Zijn mijn grenzen zo NEE en zo HARDE grens dat je er vandaan moet blijven? Ook geen gemorrel? Kan een Dominant er dan wel mee plagen? en dan is er nog verbaal plagen, dat je toch even die huivering voelt van: "nee hé, hij zal toch niet..." En er is plagen door je lichamelijk toch even aan je grens je laten komen.
Op mijn sublijst staan NEE's. Daarvan zijn er een aantal HARDE NEE en mogen never nooit nimmer en echt niet bewogen worden, laat staan overheen gewalst worden.
En er zijn er die ik als NEE heb gekenmerkt, uit voorzorg, die mogen mettertijd en bewust overwogen wel verschoven worden. Die zorgen niet voor gebruik van stopwoord en einde spel.
(hm ligt daar het verschil bij mij??)
Zelfs terwijl ik pas kort in jullie wereld ben

(klinkt gewoon leuk) zit er iemand al aan mijn grenzen waarvan Ãk weet dat ze misschien te bereiken en over te gaan zijn, maar het is wel snel.
Nee, niet te snel, dan zou ik het wel zeggen! Dank voor de zorg

Wat houdt mij scherp?
Dat ik nu bewuster dingen lees die ermee te maken hebben. dat ik extra nadenk over wat mij begrenst.
En ja, er zijn filmpjes die ik aanklik, niet omdat ze me aanspreken, maar omdat ze mij bevestigen in "dit wil ik echt niet!"