Lekker bemoedigend: Ik paste net mijn bikini die ik vorig jaar gekocht heb, en die past dus gewoon bij lange na niet meer. Was een 85E, en nu zit ik op 75F, dus niet echt verrassend misschien, maar toch. Zwaar kut, want superdure bikini en ook hele mooie, en ik heb 'm maar twee keer ofzo aangehad. Bah!
En #behulpzaamalsaltijd: Toen ik 'm paste, moest Romanticide even aan de cups trekken (dus ze open trekken) en roepen dat 't echt veel te groot was of zo. Alsof ik nog niet onzeker genoeg was over m'n shrinking tieten. Thanks hun.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ja, wat skaoot zegt. Ik heb nog maar een kleine c cup :X
Maar das wel iets wat bij afvallen hoort, kleding die niet meer past. Goed excuus om lekker een nieuwe bikini te gaan kopen ;-)
Vanmorgen weer weegdag. 90.1. ik dacht muh, ik was laatst toch al bij 90? Maar teruggebladerd in boekje, en over de afgelopen 4 of 5 weken toch 2 kilo kwijt. Dus toch wel yay. En nu toch echt weer beter opletten met eten. Meer komkommer en wortel enzo en geeeen koekjes meer kopen, ook geen simpele.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Man, ik vind tv kijken maar irritant! Wat zijn er veel reclames over (ongezond) eten! Chips, nootjes, pizza, pannenkoeken, kaas! Ga weg!!! Ik wil niet naar een film kijken en dan van Bryan horen 'muh, nu heb ik ook zin in pannenkoeken'. En ik wil niet dat tv programma's gesponsord worden door duyvis dippies! AAARGH!
En... Bryan gaf me een doosje luxe bonbons van een lokaal chocolaterietje. Hij gaf het al verontschuldigend, en hij zei dat ie al een klein doosje had gehaald... Ik heb m toch maar gezegd dat een of twee bonbons genoeg waren geweest voor het gebaar. Ik vind het wel lief van hem. En hij zei nog 'dan kun je er elke dag eentje ofzo'. Zo werkt dat dus niet met bonbons. Zeker niet met goddelijk lekkere.
Ik was gestopt met opschrijven wat ik at, maar dat moet ik toch maar weer bij gaan houden, want volgens mij ben ik bijna niks afgevallen de afgelopen twee weken. Dinsdag weer een weegmoment. Ben benieuwd.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Wel heel lief die bonbons, maar jeetje, je moet wel heel veel zelfbeheersing hebben om er dan maar 1tje per dag te nemen.
Ik ben al bijna 2 maanden niks afgevallen, terwijl ik me wel normaal aan het dieet hou. Dus bedacht dat ik misschien gewoon 1 keer even koolhydraten moet eten, zodat mijn lichaam even in shock raakt ofzo, en daarna mss wel weer gaat afvallen. Dus, welke koolhydraten dan beter dan sushi! Dat was het enige wat ik zoooo miste. Dus vanavond sushi gaan eten. En het was echt zooooo lekker! Heb niet overdreven, ook gewoon wat vleesgerechtjes genomen (had ik nog nooit gedaan in een sushi restaurant haha!) en nu dus gewoon weer verder. Ben benieuwd of ik nu ook gelijk een kilo ben aangekomen ofzo komende week.
Thanx ^^
Ik weet nu in elk geval zeker dat mijn lichaam niet normaal met koolhydraten om kan gaan Ben vandaag 7 ons zwaarder dan gisteren.
Dus ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Hahaha nee volgens mij niet hoor Zoveel sushi heb ik ook helemaal niet genomen. Maar ja. Mss ook vocht vasthouden ofzo, die vlees gerechtjes waren vrij zout.
Maar goed, het was een experiment, hiervoor viel ik niks af, wie weet hierna wel. Anders toch maar eens alle diëtistes hier uit de buurt opbellen om te kijken of er 1 is die ervaring heeft met koolhydraat arme diëten.