het beweeg-topic
- skaoot
Re: het beweeg-topic
Weer wezen fitnessen. Disndag ook geweest. Misschien morgenmiddag nog even. En dan zondagochtend nog proberen. Ter compensatie vd cheesecake die ik zaterdag ga maken 

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- eireann
- Site Admin
Eens even nagerekend, ipv 7,5 +7,5 +5 +5 = 25 km heb ik vandaag ongeveer 40 km gefietst. Dat verdwalen was niet echt efficient! M'n lijf is moe!
**Self Rescuing Princess**
Vandaag meegedaan aan de Duinenmars. Voor de eerste keer 25 km gewandeld. We hadden de pas er netjes in en hebben de 25 km in 4 uur en 45 minuten afgerond. Een keurige 5,33 km/uur gelopen.
Nu moe, maar zeer voldaan en supertrots op mezelf! Straks lekker met mijn voeten in een bruisbadje en daarna lekker met de voetjes omhoog.
Nu moe, maar zeer voldaan en supertrots op mezelf! Straks lekker met mijn voeten in een bruisbadje en daarna lekker met de voetjes omhoog.
- juffie
- Site Admin
Zoooooo de nieuwe release van club power is heftig! Ik stond na de lunches (been voor gebogen, been achter op je tenen en dan doorzakken, killing voor je kuiten) gewoon zo erg te trillen dat het leek alsof ik op de trilplaat stond. En de routine voor de schouders was ook al zo heftig. Pfffff! Maar wel voldaan, want ik heb het wel gedaan!
MILF 

ik neem mijn petje voor je af juffie. Kan je mij niet een beetje van jouw motivatie om te sporten lenen? Ik probeer het nu al een lange tijd leuk te vinden maar echt, ik moet mezelf elke keer weer naar de sportschool slepen en de dagen dat ik moet sporten (minimaal 2x in de week, anders vind ik het zonde van het geld) word ik sochtends al wakker met een gevoel van: shit, ik moet weer. En de motivatie van een massage hielp korte tijd wel, maar zelfs dat lijkt al niet echt meer te werken. Als ik er ben denk ik alleen maar aan het zo snel mogelijk mijn programma afwerken om weer naar huis te gaan. En ik neem nu al zelfs geen portemonee mee omdat ik weet dat ik me anders aan iets lekkers ga bezondigen na het sporten (sportschool zit naast AH). En dan te bedenken dat ik zoveel van mijn vader heb, behalve nou net dat sport-gen (hij tennist liefst 7x in de week).
En een andere sport heb ik ook al zitten bedenken, maar ik vind sporten an sich gewoon niet leuk.
En een andere sport heb ik ook al zitten bedenken, maar ik vind sporten an sich gewoon niet leuk.
- kitten
Nou lotus, ik vind het ook knap van juffie, maar ik vind het nog véél knapper van jou dat je wel gaat, terwijl je er niet zo van geniet als zij! Dat vergt veel meer zelfdiscipline en doorzettingsvermogen. Iets volhouden dat je leuk vind, is makkelijker dan iets volhouden waar je geen plezier aan beleeft! Dus petje af voor jou!!
- tessie
- Contacteer:
Ik vind het van jullie allebei knap! Idd van jou lotus omdat je tóch elke keer gewoon maar gaat, en van juffie vind ik het knap dat ze zo fanatiek bezig is!
Ik ben vandaag weer begonnen met les 1 van start to run. Mn goede voornemen voor dit jaar was om een uur te kunnen rennen (evt met 1 korte wandel-pauze van 1 of 2 minuten in het midden), dus dan moet ik maar eens aan de slag, wil ik dat nog redden
Was wel weer leuk en lekker, maar ook erg pittig. Nu volhouden, dat vind ik met sporten altijd het moeilijkste.
Ik ben vandaag weer begonnen met les 1 van start to run. Mn goede voornemen voor dit jaar was om een uur te kunnen rennen (evt met 1 korte wandel-pauze van 1 of 2 minuten in het midden), dus dan moet ik maar eens aan de slag, wil ik dat nog redden

Was wel weer leuk en lekker, maar ook erg pittig. Nu volhouden, dat vind ik met sporten altijd het moeilijkste.
- skaoot
Go tessie!
Het is weer renweer dus mijn renschoenen maar eens afstoffen.
Het is weer renweer dus mijn renschoenen maar eens afstoffen.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
- juffie
- Site Admin
Ik vind het ook heel goed van je Lotus dat je toch iedere keer gaat! Ik heb ook niet altijd zin, maar ben toch vaak wel blij als ik ben geweest, voelt goed en voldaan. En de punten werken voor mij goed als beloning.
Maar ik begrijp ook heel goed jouw gevoel, dat heb ik ook jaren gehad. Geen zin, sport is stom, etc. Ik snap je heel goed. Waarom ik nu wel zo die knop kan omzetten weet ik niet. Ik denk dat voor mij het fenomeen groepslessen werkt. Ik heb een paar jaar geleden ook een ABO op een sportschool gehad, maar die heeft maanden ongebruikt in mijn portemonnee gezeten. Geen zin. En in tegenstelling tot jou, ging ik dus gewoon niet.
Ik snap dat je een beetje van mijn lol er in zou willen hebben, want dan is gaan veel makkelijker. Ik vind het supergoed van je!
En @tessie: goed bezig! Ik mag voorlopig nog niet met hardlopen beginnen, ik heb afgelopen donderdag een rentest gehad waarbij ze mijn looppatroon hebben gefilmd. Je ziet dan ook heel duidelijk dat ik helemaal verkeerd terecht kom op mijn voeten met mijn huidige sportschoenen. Deze zijn prima voor wat zaalsport en om mee te dansen zoals zumba, maar niet om te rennen. Dat is wel jammer. Ik krijg ook echt van die enkel-scheenklachten, springschenen noemt de Fysio ze, dus ik kijk wel uit. Wil blessures proberen te voorkomen.
Nadenken over aanschaffen van goede hardloopschoenen.
Maar ik begrijp ook heel goed jouw gevoel, dat heb ik ook jaren gehad. Geen zin, sport is stom, etc. Ik snap je heel goed. Waarom ik nu wel zo die knop kan omzetten weet ik niet. Ik denk dat voor mij het fenomeen groepslessen werkt. Ik heb een paar jaar geleden ook een ABO op een sportschool gehad, maar die heeft maanden ongebruikt in mijn portemonnee gezeten. Geen zin. En in tegenstelling tot jou, ging ik dus gewoon niet.
Ik snap dat je een beetje van mijn lol er in zou willen hebben, want dan is gaan veel makkelijker. Ik vind het supergoed van je!
En @tessie: goed bezig! Ik mag voorlopig nog niet met hardlopen beginnen, ik heb afgelopen donderdag een rentest gehad waarbij ze mijn looppatroon hebben gefilmd. Je ziet dan ook heel duidelijk dat ik helemaal verkeerd terecht kom op mijn voeten met mijn huidige sportschoenen. Deze zijn prima voor wat zaalsport en om mee te dansen zoals zumba, maar niet om te rennen. Dat is wel jammer. Ik krijg ook echt van die enkel-scheenklachten, springschenen noemt de Fysio ze, dus ik kijk wel uit. Wil blessures proberen te voorkomen.
Nadenken over aanschaffen van goede hardloopschoenen.
MILF 

-
Vandaag is het me voor de tweede keer gelukt om achterlijk vroeg op te staan om een stukje te rennen met evy.
Was wel al les 4 vandaag... ruim de eerste week overleefd. Ben intussen wel nieuwsgierig hoe de latere lessen lopen, want beginnen is gemakkelijker dan volhouden!
Was wel al les 4 vandaag... ruim de eerste week overleefd. Ben intussen wel nieuwsgierig hoe de latere lessen lopen, want beginnen is gemakkelijker dan volhouden!
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- lunaaa
Het schema is eventueel te vinden voor als je nieuwsgierig bent, ik kan hem je ook mailen. Ik loop het schema van Evy, maar dan ingeprogrammeerd in Endomondo en met eigen muziek. En een aantal lessen zijn erg pittig! Maar hoewel ik van tevoren vaak denk "dat kan ik noooooit!" heb ik het nog vrijwel iedere les vol gehouden! In week 5 en 6 zit een rotles, daarbij ben ik de eerste keer nog net niet dood gegaan, maar dan is het tof om te merken dat die les een week later best prima gaat! Inmiddels zit ik trouwens in week 8 en heb ik gisteren 2 x 15 minuten gelopen met 2 minuten wandelen tussendoor. En ik had 8 weken geleden niet gedacht dat ik dit zou kunnen. Maar blijkbaar wel dus!!Bitemarks^ )t( schreef:Vandaag is het me voor de tweede keer gelukt om achterlijk vroeg op te staan om een stukje te rennen met evy.

-
Wow, goed hoor!
Ik heb dat schema al eens bekeken inderdaad, maar ben vooral benieuwd of evy even fier op me blijft en welke muziek ze gaat kiezen.
Ik heb dat schema al eens bekeken inderdaad, maar ben vooral benieuwd of evy even fier op me blijft en welke muziek ze gaat kiezen.

Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- lunaaa
Fier blijft ze, wat ik van anderen heb begrepen. 

- juffie
- Site Admin
Heb ook weer lekker gesport vandaag, vanmorgen in de sportschool een heftige funxtion gedaan en vanavond zumba en daarna nog een 3 kwartier grondoefeningen.
MILF