WS valt af!
- Crownless
Re: WS valt af!
Festivals zijn echt killing voor je eetpatroon inderdaad! Overal de geur en aanblik van ongezond eten, nogal logisch dat je daar zin in krijgt. Zeker als er weinig alternatieven zijn. En zeg nou zelf, betaal je 7 euro voor een hamburger en frietje waarvan je weet wat je kunt verwachten, of 7 euro aan een toch al niet zo smakelijk uitziende rijstprut die eruit ziet alsof het voor het leger is gemaakt?
Of is er voor de foto-crew een vast 'hier kun je normale dingen eten' ding back stage?
Of is er voor de foto-crew een vast 'hier kun je normale dingen eten' ding back stage?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
-
Nope, pers krijgt doorgaans niks te eten of te drinken op festivals en is net zo afhankelijk van het festivalvoedsel als de gewone bezoekers (tegen dezelfde muntprijs). Het enige wat er vaak is, is een bar backstage in een pers-/guestruimte zodat je even rustig kunt zitten en daar wat drinken. En op Paaspop stond er een hamburger/frietkraam backstage. Maar daar schiet je dus geen reet mee op.
- eireann
- Site Admin
- tessie
- Contacteer:
Als je alleen maar ongezond eten hebt daar, dan mag je toch zeker zelf wel wat meenemen??
-
WS valt af!
Eten mag wel mee, drinken niet. Ik neem vaak wel krentenbollen ofzo mee, zodat ik nog wel enigszins fatsoenlijk lunch. Maar uiteindelijk ga je toch ook wel voor de bijl qua festivalvoer 's avonds
- skaoot
Yay voor tessie!
En balen chell, al scheelt het op festival vast wel dat je boel aan de wandel bent.
Geen officieel weegmoment (weekend pas weer), maar gisterochtend en vanmorgen toch op weegschaal gesprongen en kwam steeds onder de 90 uit! Woei!
Vanavond wel spontaan sushi genomd, was ook even heel fijn en nodig met mn enorme drukke stressweek (even buiten de deur ontspannen en genieten). En ik heb mezelf sportvrij gegeven deze week, want druk, hoef ik geen slecht geweten te hebben. Letten we rest vd week wel weer goed op. En zaterdag extra sporten ofzo.
En balen chell, al scheelt het op festival vast wel dat je boel aan de wandel bent.
Geen officieel weegmoment (weekend pas weer), maar gisterochtend en vanmorgen toch op weegschaal gesprongen en kwam steeds onder de 90 uit! Woei!
Vanavond wel spontaan sushi genomd, was ook even heel fijn en nodig met mn enorme drukke stressweek (even buiten de deur ontspannen en genieten). En ik heb mezelf sportvrij gegeven deze week, want druk, hoef ik geen slecht geweten te hebben. Letten we rest vd week wel weer goed op. En zaterdag extra sporten ofzo.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- juffie
- Site Admin
Ik zit ook deze week te smokkelen, al een paar keer chips op (niet veel, maar toch) en een paar stukjes chocolade... Foei juf! Hou het vast!
En tessie, wat ik me afvraag bij jouw dieet, is dat niet lastig om mee te nemen naar je werk bijvoorbeeld? Brood als lunch is makkelijk om klaar te maken en op te eten tussen de middag. Ik had en heb bijv geen keuken tot mijn beschikking om een ei te bakken ofzo. Hoe doe jij dat?
En tessie, wat ik me afvraag bij jouw dieet, is dat niet lastig om mee te nemen naar je werk bijvoorbeeld? Brood als lunch is makkelijk om klaar te maken en op te eten tussen de middag. Ik had en heb bijv geen keuken tot mijn beschikking om een ei te bakken ofzo. Hoe doe jij dat?
MILF 

- tessie
- Contacteer:
Ik heb een super lieve man die eten voor mij klaarmaakt, wat ik op mn werk alleen maar hoef op te warmen <3
- juffie
- Site Admin
Qua punten bijhouden doe ik het echt niet meer zo goed de laatste anderhalve week. Woensdagavond ook pizza gegeten. Ik moet echt weer even m'n motivatie terugvinden om te blijven opletten. Maar goed, niet aankomen is dan ook al positief, want het betekent dat ik nog niet al te veel zondig. Dit zijn wel de momenten dat ik twijfel of ik niet gewoon moet opzeggen. Maar ik heb m'n doel nog niet gehaald, dus ga toch nog maar een paar maanden doorbetalen.....
Ik heb ook van die periodes dat ik minder op de punten let. Maar nu weer even wel, want de laatste twee weken alleen maar aangekomen (niet veel, maar toch). Nu weet ik gedeeltelijk waar dat aan ligt (weekend Utrecht), maar ik wil eigenlijk nog wel wat gewicht kwijt voor de vakantie. Dus nu weer even opletten zoveel ik kan.
- kitten
Ik was afgevallen. 4 ons. Meer omdat niks me meer smaakt dan dat ik telde. 
Niet een paar maanden doorbetalen, maar een paar maanden doortellen.
Ik heb ook even een dip gehad, maar momenteel schrijf ik weer.

Dat helpt niet.Maar ik heb m'n doel nog niet gehaald, dus ga toch nog maar een paar maanden doorbetalen.....

Ik heb ook even een dip gehad, maar momenteel schrijf ik weer.
Goed punt kitten. LOL
Maar goed, idd ook weer schrijven en tellen zal vast helpen.
Maar goed, idd ook weer schrijven en tellen zal vast helpen.
- tessie
- Contacteer:
Blijkbaar heeft het sushi eten toch wél geholpen! Afgelopen week dus eerst een kilo aangekomen, maar daarna 2 kg afgevallen!