Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoekenden!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Bregje}t{

Re: Brieven, gesprekken, LinkedIn? Het topic voor baanzoeken

Bericht door Bregje}t{ »

Ja ging volgens mij wel goed. Hoor uiterlijk eind volgende week meer. Als ze me interessant inden dan kan ik door voor een 2e gesprek en dan ook met de directeur.
chats

Bericht door chats »

Hier is het hopeloos. Zelfs het UWV weet het niet :s
Mag nu gesprekken gaan voeren met drie re-integratiebureau's, om te kijken of die me kunnen helpen en of ik denk daar de juiste hulp te krijgen.
Heb eens op de websites gekeken, maar daar werd ik niet vrolijk van. Maar goed, het is een strohalm.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Ik heb reactie van het bedrijf waar ik heb gesolliciteerd. Ze gaan met anderen verder en ik word niet uitgenodigd voor een sollicitatie gesprek.

Dit weekend wil ik open sollicitaties naar gemeentes eruit sturen voor m'n babs plan. En volgende week maandag wil ik dan het bedrijf waar ik vorig jaar op gesprek ben geweest weer contacten.
**Self Rescuing Princess**
chats

Bericht door chats »

jammer eireann.

Fijn dat je nog vol plannen zit! Succes met de open sollicitaties
artemis

Bericht door artemis »

:nopompom: Hier helaas ook een afwijzing.
Ben wel blij dat het geen weken duurde in ieder geval.
Nu maar weer verder....
chats

Bericht door chats »

Balen. Inderdaad wel fijn dat je zo snel bericht hebt gekregen.
Weken wachten is erg vervelend namelijk
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Weer een sollicitatie verstuurd! In Den Bosch, op nivo en aansluitend bij m'n ervaring maar dan zonder het secretaresse gedoe. Ben benieuwd!
kitten

Bericht door kitten »

Ik vind het tof dat je al zo vooruit bent gegaan!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Go Anne!

Oh ja, ik heb trouwens ook gesolliciteerd van de week, dinsdag geloof ik. Ik wil de baan niet echt (nieuwe vmbo-broertje van werk), maar ben wel persoonlijk aanbevolen bij de directeur door onze adviseur personeelsbeleid, die me in de eerste plaats al overtuigd had te solliciteren zodat ik een back-up plan heb als uni master niet werkt ofzo. Nog nooit zo snel een brief geschreven, maar nog wel netjes de link gelegd tussen mijn competenties en de pedagogische visie van de school, dus dat vond ik wel hip.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
thaliya

Bericht door thaliya »

De banenbeurs was een hele ervaring en super leuk om mee te maken. 2 aanbiedingen gekregen, waarvan eentje me leuk lijkt, maar ver weg. Verder weg dan India...

Dus nu is de vraag: doe ik dat, contract voor 2 jaar, kinderopvang geregeld en betaald door school, maar dus nog verder weg van familie en vrienden.
Of neem ik de gok om terug te komen naar Europa in de hoop dat ik alsnog een baan vind en dus eindelijk "echt" kan settelen.

Keuzes, keuzes...
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Bregje}t{

Bericht door Bregje}t{ »

Afgewezen voor de baan van de sollicitatie van laatst. Had het ook wel verwacht eigenlijk. Kon te weinig uren werken en heb gen ervaring met vmbo. Zat zelf ook wel te twijfelen of dit iets voor mij ging zijn, dus heel erg baal ik er eigenlijk niet van. Van de week weer heel veel vacatures gevonden, dus dit weekend maar weer een zooitje brieven de deur uit doen.
chats

Bericht door chats »

zo een informatief (of zal ik zeggen kennismakingsgesprek) met iemand van een re-integratiebureau. Morgen en maandag heb ik ook nog van die gesprekken.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Vandaag UWV gebeld, na mijn betermelding over een paar maanden (2 of 3) heb ik wel recht op WW (dat is ERG fijn) verder belt de reintegratie consulent me terug met meer informatie over een proefplaatsing als ik een baan krijg aangeboden.

Engels CV gezocht, nergens te vinden dus vandaag de CV vertaald. Het profiel op de website waar ik moet solliciteren heb ik al aangemaakt, brief er bij schrijven en versturen.
Dan nog een Nederlandse brief schrijven (daar heb ik de goede CV al voor gelukkig.

Voor het amerikaanse bedrijf heb ik een 'career objective' in de cv er bij gestopt. Zal ik dat voor de Nederlandse ook doen?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Engelse sollicitatie verstuurd. Morgen de Nederlandse!
kitten

Bericht door kitten »

Career objective klinkt goed! :yes:
Plaats reactie