WS valt af!
- Jezebel
Re: WS valt af!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
-
chell
maat 44 van de twee bestelde broeken binnen. Passen allebei prima! Hoezee!
- skaoot
Fijn, mn weegschaal geeft wisselend gewicht weer. Eerste meting zei 87,7 (erg veel, 2 kilo voor week zonder sport maar met cheesecake en sushi). Vond het raar dus nog eens: 90,1. En daarna 89,nogwat. Enzovoorts. Terug naar winkel dus.
Maar! Niet aangekomen!
Maar! Niet aangekomen!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
- seleena
Vandaag mijn 5% doel gehaald volgens WW. Sinds 26 januari dat ik WW online volg -6,5 kilo.
Gaat langzaam en vaak alle kanten op dat ik er soms gek van wordt.. Maar goed gewoon door gaan is de boodschap dus.
Gaat het ffe een paar dagen of een week niet lekker laten gaan en weer oppakken. En vooral door blijven gaan met bewegen.
Wat ik ook wel gemerkt heb dat als meer eet dan ik mag, meer lijkt af te vallen dan als ik netjes binnen week-activiteits punten blijf
Volgens mij mag ik wel een beetje blij zijn
jammer dat ik me door omstandigheden niet blijer kan voelen 
@juffie nog lief van je dat je er naar vroeg wat er scheelde in het andere topic. Er is genoeg aan de hand maar durf het niet goed te delen.
Kwil nie dat men gaat denken heb je haar weer met der ellende
Gaat langzaam en vaak alle kanten op dat ik er soms gek van wordt.. Maar goed gewoon door gaan is de boodschap dus.
Gaat het ffe een paar dagen of een week niet lekker laten gaan en weer oppakken. En vooral door blijven gaan met bewegen.
Wat ik ook wel gemerkt heb dat als meer eet dan ik mag, meer lijkt af te vallen dan als ik netjes binnen week-activiteits punten blijf
Volgens mij mag ik wel een beetje blij zijn
@juffie nog lief van je dat je er naar vroeg wat er scheelde in het andere topic. Er is genoeg aan de hand maar durf het niet goed te delen.
Kwil nie dat men gaat denken heb je haar weer met der ellende
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
- kitten
Nah, we horen bijna nooit negatieve dingen van je. In ieder geval, ik ken je zeker niet zo! Mag best hoor!! Knuf!
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
- seleena
Dank je kitten
Het zal wel weer eens allemaal in mijn hoofd zitten
Trouwens ik heb bijna iedereen wel voorbij zien komen als ik terug lees.
Alleen mis ik die van Guardian, denk ik. Hellowz Guardian hoe ist met jou afval gebeuren?
Het zal wel weer eens allemaal in mijn hoofd zitten
Trouwens ik heb bijna iedereen wel voorbij zien komen als ik terug lees.
Alleen mis ik die van Guardian, denk ik. Hellowz Guardian hoe ist met jou afval gebeuren?
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
Take me or leave me <3
Take me or leave me <3
-
nijntje
Niet gevonden motivatie *check*
- eireann
- Site Admin
+ 1,1. Géén verrassing, beetje los gegaan deze week
was lekker
vanaf vandaag weer alles invullen in de app!
**Self Rescuing Princess**
- eireann
- Site Admin
-
lotus {P}
Yay, vandaag er 0,9 af. Ondanks het weekend Utrecht (wat meestal een plus saldo geeft)
- eireann
- Site Admin
-
lotus {P}
Vanochtend voor de 2e keer binnen een week gaf de weegschaal net beneden de 95 aan. Daar wordt ik wel vrolijk van. Hopelijk zet dat zo door en gaat het nu weer in een neergaande lijn.
-
artemis
Fijn lotus!
Bij mij gaat het langzaam, maar wel met een dalende lijn.
Dit weekend alleen thuis.
Aan de ene kant handig, omdat we normaal in het weekend 1 avond voor de wijn en toastjes gaan. Dus nu niet.
Aan de andere kant wil ik dan nog wel eens terug vallen in oude gewoontes, maar ben dat eigenlijk niet van plan
Bij mij gaat het langzaam, maar wel met een dalende lijn.
Dit weekend alleen thuis.
Aan de ene kant handig, omdat we normaal in het weekend 1 avond voor de wijn en toastjes gaan. Dus nu niet.
Aan de andere kant wil ik dan nog wel eens terug vallen in oude gewoontes, maar ben dat eigenlijk niet van plan
- skaoot
Weegdag, met nieuwe batterijen in de weegschaal
en yay! Echt onder de 90: 89,3! Omdat vorige week vaag was weet ik niet precies hoeveel eraf is, ik denk halve kilo ongeveer. Op naar de -10!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)