Het is niet echt een vraag, of misschien ook weer wel

Nou laat k maar beginnen

Ik heb een stukje op mijn profiel op fetlife staan https://fetlife.com/users/1059554" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
"Ageplay ✿
Ageplay zie ik eigenlijk meer als een verzamelnaam dan als een spel.
Het is geen "rol" die ik eventjes op me neem, dit bén ik.
Het kleine meisje in mij mag en kan zich steeds vaker laten zien en uiten, soms schrikt ze een beetje en neemt het grote meisje het weer over. Maar soms heel soms, komt het kleine meisje helemaal naar boven en ziet ze even geen zorgen om zich heen maar alleen maar de wonderbaarlijke fantasie wereld van een klein meisje."
De reden dat het voor MIJ zo werkt.....
Als écht kind heb ik eigenlijk nooit kind kunnen zijn.....
Heeeuull lang verhaal maar om dat hele lange verhaal iets korter te maken......
Was op een gegeven moment mijn enigste bescherming maar ook soort van wapen.....
Mijn eigen veilige wereldje, waar altijd een heel klein onschuldig onaangetast ongebroken spontaan lief klein meisje zat, dat meisje zat wel een soort van gevangen in dat wereldje maar dat vond en vind ze helemaal niet erg.....
Dat was altijd de enigste plek waar ik (het kleine meisje) ALTIJD veilig was en bleef.... Waar NIEMAND iets vanaf wist of kon weten.....
Kortom, daar kon ze super klein zijn, en helemaal zichzelf, want een klein meisje dat was ze! Het grote meisje in mij (die nu 20 jaar is) beschemt haar soort van.....
Waarom het vroeger naast bescherming dus ook een soort van wapen was, komt omdat het "mijn geheimpje" was..... Dit was het enigste waar echt helemaal niemand bij kon komen of van af kon weten....
Klinkt misschien vrij bizar allemaal, maar de menselijk psyche maakt soms rare bochten als het gaat om survive

Nu ik inmiddels alweer 20 jaar ben, lukt het me steeds beter het kleine meisje in mij naar buiten te sturen.... Niet naar buiten haar wereldje hoor!! Maar wel naar buiten waar sommige mensen haar misschien kunnen bewonderen en zelfs kunnen leren kennen.....
Hoewel de grote ik dan wel op tijd ingrijpt mocht dat nodig zijn

Ik hoop niet dat ik nu een hele rare indruk heb achtergelaten

Sorry

Oohhh en de reden is dus..... Wat vinden jullie hiervan? Ik bedoel voor mij is dit dus écht geen "rol" maar de kleine ik die af en toe lekker naar "buiten" kan.....